Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rs11 precision f1 hybrid feminized - Barney's Farm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rs11 precision f1 hybrid feminized - Barney's Farm

Korting op 420shop
    Deze keer Barney's Farm , betere potgrond, f1 genetica , 100% opkomst , geen mugjes , andere setup, al moet ik nog kijken hoe juist , de condities lijken beter dan de vorige rondes !

20260603_195951.jpg

De zon doet wat met de potjes, niet ideaal maar iets met deze vorm die ik goed vind , dus herstel ik wat voorlopig , had betere ergens maar nergens

twee foto's van het begin, en eentje van nu .

20260605_124450.jpg 20260608_123815.jpg

20260610_111342.jpg

Wat strek op de middelste .

De setup is secret jardin dark propagator 60x90x100 , lxbxh

Cosmorrow led strip 40w 80cm , straks een 2e erbij , en nog later kan ik de ts100 van mars hydro hangen, 85 w , en eventueel de 2 strips erbij , 165 watt alles samen.

De potgrond heeft een NPK waarde van 14-16-18 , wat ik nog niet veel gezien heb, hoogwaardig voor kleine prijs.

Hoe ik het ga doen weet ik nog niet denk opnieuw samen in 1 , het verschil met de grote tent was stoffen pot zonder drainage onderaan, dus geen lucht , de vorige keer in deze stekkentent was kleinere bak maar vol drainage. Growbags moeten ademen langs de zijkant en dat kon toen ook niet .

Dit is zwz terug een start zoals het moet , ben blij !

Attached Files
    Ganja always does the trick.

Leuk ik volg! 165w voor dat oppervlak moet makkelijk kunnen toch?
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto
    ​

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      En welkom!

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Maar waarom dan niet een 80x80/90x90 tentje of iets dergelijks? Neemt net zoveel ruimte in beslag

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Voorgroeitentje he, terwijl de andere afbloeien . Anders heb ik 2 grote tenten ook onnodig ..

Heb nog nooit zaden gehad van barney’s farm maar zover ik zag op hun website zijn hun zaden wel prijzig maar van goede kwaliteit.

Ik had eerst nog van zooo dat zijn dure zaden maar wat is nu €25 voor een zaadje als je voor €500 aan wiet terug krijgt.
    Maar ben en blijf nederlander, voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en dan ook nog garantie willen dat de film goed is haha.

Succes met je kweek in iedergeval ben benieuwd naar het eindresultaat!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Met 3+3 of andere deals valt het goed mee bij barneys, nog geen 4 euro per zaadje betaald denk ik. Thx!

Even over je stukje van te weinig zuurstof.
    deze dingen steek ik 2 per pot in de grond tot de bodem.
    helpt met zuurstof toevoer naar de wortels.
    10 van die dingen zijn iets van €2-3.
    Misschien het proberen waard.
    Als je me een prive bericht stuurt dan kan ik je er wel een paar opsturen. Heb er zelf 70 ofzo dan kan je het testen of het werkt voor je.
    wederom kan ik niet met zekerheid zeggen dat het werkt omdat ik ze al vanaf het begin gebruik.
    succes in ieder geval!!!!

IMG_6529.jpg
    IMG_6530.jpg

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Dit had ik nog nooit gezien, wel twas enkel bij die growbag van 120x60 die ik wss nooit meer ga gebruiken .. andere setups zijn veel luchtiger maar is wel tof om te weten ook, thx!

Succes!

Comment

Bezig...
X