Rs11 precision f1 hybrid feminized - Barney's Farm

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wesley pipes
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2488

Rs11 precision f1 hybrid feminized - Barney's Farm

Korting op 420shop
    Deze keer Barney's Farm , betere potgrond, f1 genetica , 100% opkomst , geen mugjes , andere setup, al moet ik nog kijken hoe juist , de condities lijken beter dan de vorige rondes !

20260603_195951.jpg

De zon doet wat met de potjes, niet ideaal maar iets met deze vorm die ik goed vind , dus herstel ik wat voorlopig , had betere ergens maar nergens

twee foto's van het begin, en eentje van nu .

20260605_124450.jpg 20260608_123815.jpg

20260610_111342.jpg

Wat strek op de middelste .

De setup is secret jardin dark propagator 60x90x100 , lxbxh

Cosmorrow led strip 40w 80cm , straks een 2e erbij , en nog later kan ik de ts100 van mars hydro hangen, 85 w , en eventueel de 2 strips erbij , 165 watt alles samen.

De potgrond heeft een NPK waarde van 14-16-18 , wat ik nog niet veel gezien heb, hoogwaardig voor kleine prijs.

Hoe ik het ga doen weet ik nog niet denk opnieuw samen in 1 , het verschil met de grote tent was stoffen pot zonder drainage onderaan, dus geen lucht , de vorige keer in deze stekkentent was kleinere bak maar vol drainage. Growbags moeten ademen langs de zijkant en dat kon toen ook niet .

Dit is zwz terug een start zoals het moet , ben blij !

Attached Files
    Ganja always does the trick.
  • Minigrowcase
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2025
    • 182

Leuk ik volg! 165w voor dat oppervlak moet makkelijk kunnen toch?
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto
    ​

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      En welkom!

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Maar waarom dan niet een 80x80/90x90 tentje of iets dergelijks? Neemt net zoveel ruimte in beslag

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Voorgroeitentje he, terwijl de andere afbloeien . Anders heb ik 2 grote tenten ook onnodig ..
  • ReCoil
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2025
    • 165

Heb nog nooit zaden gehad van barney’s farm maar zover ik zag op hun website zijn hun zaden wel prijzig maar van goede kwaliteit.

Ik had eerst nog van zooo dat zijn dure zaden maar wat is nu €25 voor een zaadje als je voor €500 aan wiet terug krijgt.
    Maar ben en blijf nederlander, voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en dan ook nog garantie willen dat de film goed is haha.

Succes met je kweek in iedergeval ben benieuwd naar het eindresultaat!

Comment

• Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Kan al vanaf maart niet meer kweken

De hele woning staat/stond in de steigers en de hele keet is overhoop gehaald.
      Maar de oplevering is 2 juli en dan kan ik weer...

Die achterlijke koekwausen uit Den Haag vonden het nodig om mijn woning gasloos te maken...
      Je wilt niet weten hoe zo'n systeem werkt en wat ervoor moet gebeuren. En dat moet de wereld dan helpen...

Als ze in China 50% van hun energie wordt voort gebracht uit steenkool, waar zijn wij dan mee bezig.
      Maar ik heb wel een lagere energierekening, maar door de renovatie gaat de huur wel omhoog!

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Dus uiteindelijk betaal je bijna net zo veel rotzakken zeg

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja , vrije energie , moest er de helft van wat er nu in ai gedropt word in dit gaan, maar wie investeerd in iets die gratis word? En de tech is er allang, gewoon wat weggemoffeld.

Plastiek was een bijproduct van olie, nu is het een hoofdproduct , dus dat word geduwd , terwijl er wat plastiek uit de zee gehaald word er aan de lopende band bijgemaakt , hoe ga je de wereld redden, door ons geen zakje meer te laten gebruiken en een rietje ?

Al die vorte troep kon hennep vervangen , maar illegaal gemaakt voor een reden , eerst de houtkap , dan petro , oorlog , enz.. en kijk waarvoor we oorlogen starten ? Tesla had vrije energie , ford had hennep auto , door wiet wil je geen kannonevoer zijn, en plastiek is nu in de mensen hun hoofd iets die niet kan vervangen worden. Enkel als het model verdiend word er geinvesteerd

Ik krijg nog hun mails denk ik khou het ff in de gaten ..
  • ReCoil
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2025
    • 165

Even over je stukje van te weinig zuurstof.
    deze dingen steek ik 2 per pot in de grond tot de bodem.
    helpt met zuurstof toevoer naar de wortels.
    10 van die dingen zijn iets van €2-3.
    Misschien het proberen waard.
    Als je me een prive bericht stuurt dan kan ik je er wel een paar opsturen. Heb er zelf 70 ofzo dan kan je het testen of het werkt voor je.
    wederom kan ik niet met zekerheid zeggen dat het werkt omdat ik ze al vanaf het begin gebruik.
    succes in ieder geval!!!!

IMG_6529.jpg
    IMG_6530.jpg

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Dit had ik nog nooit gezien, wel twas enkel bij die growbag van 120x60 die ik wss nooit meer ga gebruiken .. andere setups zijn veel luchtiger maar is wel tof om te weten ook, thx!
  • Captain fantasy
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2020
    • 851

Succes!

Comment

• Grow Co
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Nov 2024
    • 447

Suc6 met deze ronde
    Ik schuif mijn stoeltje bij

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Welkom , wees gezeten !
  • Wesley pipes
    Ultra Grower
    • Mar 2020
    • 2488

20260612_210948.jpg

Bijna verpotten. 3 samen in 1 bak opnieuw, waarschijnlijk. Scheelt al de helft met goeie potgrond .

Ook toch wat voeding kopen ook wat twijfel . Es iets anders dan plagron, ofwel de bio versie voor de smaak .

Comment

• Wesley pipes
      Ultra Grower
      • Mar 2020
      • 2488

Nog niet volledig geworteld maar de fijne haarworteltjes zijn al mooi , denk ook een teken van betere grond .

20260614_133856.jpg

20260614_133813.jpg

Had ze nog een dagje moeten laten droog trekken maar komt goed.

20260614_144856.jpg

Twee liter water rondom rond.

De bak is 18 cm diep, met twee houten latjes van de grond, dikke 2 cm gaten onderaan , vorige keer ging dit goed . Nu ongeveer 25-30 cm hoog , dan wat toppen en buigen . Tentje is 1m hoog, maar dat is geen probleem.

later kan ik nog de twee ledstrips erbij hangen we zien wel . Dit is 85w op 20 ?cm

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Dat is bij chilipeper planten ook zo ReCoil, die blaadjes worden wit en vallen af, tot nu kwamen er verse voor in de plaats.

Bij de jouwe zou een calmag wel moeten helpen om ze groen te houden.

Kan je testje mee doen.

Maar dit is dus alleen bij extreem licht op de jonge planten nodig.

Laatst nog bij een chili gezien die bij een grote nederlandse kweker groothandel vandaan kwam, bijna wit blad.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik kan die ts100 van mars niet dimmen, cosmorrow ledstrips zijn 40w elk . De zaailingetjes hebben van 40 w genoten, en ij strek wat dichter , maar natte voetjes constant ook goed tegen verbranding . Dus nu van 40 naar 85 w , ik kan 2 x 40 w gebruiken, 1x 85 , of alles 3 samen, maar dimmen kan ik bij geeneen.

Led strip of kap gewoon wat lager of hoger , strip was 10 cm erboven , ts100 is al het dubbele.

• ReCoil
        ReCoil commented
        Editing a comment
        Dat is dan ook weer een nadeel van die propagator tentjes die zijn vaak breder dan hoog.
        Bij die gorilla tent zitten 3 gaten voor afzuiging maar dan moet je echt alles er buiten plaatsen anders past er niks meer in de tent.
    • ReCoil
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2025
      • 165

Had toen bij aliexpress 2 van deze gehaald voor iets van €30 voor die lage tent die kunnen je dimmen.
      IMG_6563.jpg
      naar mijn mening is die dim functie ook overrated want dimmer werkt bij veel lampen zo dat je de knop tussen 0 en 25-30% doet het nog niks en dan gaat het pas dimmen maar ook dat gaat in stappen als je ziet hoe fel ze heen en weer gaan met draaien aan de knop.
      het is dat ik best een china shopper ben dus dat geld voor 2 van deze lampen kom je niet tegen bij de wat betere merken.
      en voor die kleintjes heb je toch niet zoveel licht nodig.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Goed maar ik ben blij met mijn ts100 en cosmorrows en dimmen hoeft niet eigenlijk. Ik heb nog nooit plantjes gehdad die beter groeien voor het raam dan in de tent . Strek ja maar goeie groei niet... mss ligt het aan deze lampjes dat ze het niet goed doen in je proptent ? Mijn vorig verslag , wortels door elkaar , 1 , was 2.3gr /watt , geen probleem met hoogte of licht ...

De diodes in de lamp bepalen de groei , daarmee samsung maakt wel lampen in china maar je weet niet wat je koopt op ali...

Dus tging over dimmen maar die functie heb ik niet nodig , lampjes die ik heb zijn perfect voor deze setup . Als je paar paginas teruggaat in kweekverslagen is de topic wortels door elkaar , was meer dan perfect voor een rondje in de proptent .
    Bezig...
    X