Denk zal nog is paar foto’s delen van de jungle.
heb halve tent opnieuw ingericht om de lamp zo hoog mogelijk te krijgen.
onderkant plant al het fluff en takken in het donker weggesnoeid.
Met veel verdriet de bovenkant bij en af geknipt omdat hij maar blijft gaan als een malle.
kan me niet herinneren dat photo type plantjes zo erg verder groeide na switchen naar bloei.
Hier en daar een verbrand blad maar helaas pindakaas.
deze woensdag staan ze 14 dagen op 12/12 maar had gehoopt dat de bloei al wat beter zichtbaar was.
nu alleen in de oksels van de takken zie je die kleine balletjes met witte haartjes eruit.
IMG_6641.jpg
de 4 als test in de cocos van de action doen het ook heel goed. En dat met mn DIY lamp.
zijn 4 verschillende maar alles staat mooi in bloei.
volgens de agenda moeten ze nog 4 weken.
IMG_6645.jpg
IMG_6643.jpg
en de tent met gedrochten heb ik pas ze allemaal verpot naar een grotere pot en zijn ook goed aan het gaan ineens.
had eerst nog het idee om alles in die tent te verwijderen maar goed dat ik nog even gewacht had
IMG_6644.jpg
IMG_6642.jpg
heb halve tent opnieuw ingericht om de lamp zo hoog mogelijk te krijgen.
onderkant plant al het fluff en takken in het donker weggesnoeid.
Met veel verdriet de bovenkant bij en af geknipt omdat hij maar blijft gaan als een malle.
kan me niet herinneren dat photo type plantjes zo erg verder groeide na switchen naar bloei.
Hier en daar een verbrand blad maar helaas pindakaas.
deze woensdag staan ze 14 dagen op 12/12 maar had gehoopt dat de bloei al wat beter zichtbaar was.
nu alleen in de oksels van de takken zie je die kleine balletjes met witte haartjes eruit.
IMG_6641.jpg
de 4 als test in de cocos van de action doen het ook heel goed. En dat met mn DIY lamp.
zijn 4 verschillende maar alles staat mooi in bloei.
volgens de agenda moeten ze nog 4 weken.
IMG_6645.jpg
IMG_6643.jpg
en de tent met gedrochten heb ik pas ze allemaal verpot naar een grotere pot en zijn ook goed aan het gaan ineens.
had eerst nog het idee om alles in die tent te verwijderen maar goed dat ik nog even gewacht had
IMG_6644.jpg
IMG_6642.jpg

Comment