Eénzadige tweeling

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    #46
    Re: Eénzadige tweeling

    Amai bobo, dat is wel een schoon pareltje dat je daar hebt zenne!!!
    Het zit in uw bloed!

    Comment

    • Ganja
      Retired
      • Mar 2008
      • 50

      #47
      Re: Eénzadige tweeling

      Man man bestaan er geen ruitewissers voor je scherm ? want het hangt vol KWIJL
      zo lekker man !
      You are the Growmaster!

      Greeets

      Comment

      • okiwiet
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 435

        #48
        Re: Eénzadige tweeling

        als ze even lekker smaakt als de vorige zit het goed hé

        ziet er mooi uit in elk geval zou zeggen gaan mee die schaar

        grtz
        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #49
          Re: Eénzadige tweeling

          Zij staat hier nog steeds naast mij te pronken, ontdaan van alle grote bladeren. zou eigenlijk de schaar er moeten inzetten, maaaaaar ik kwijl er zelf zo op. Ga rap nog wat budshots nemen . En vrouwke zal strakjes de rest van de plant kuisen krijg het niet over mijn hart .

          Grtz

          Comment

          • Cannab0y

            #50
            Re: Eénzadige tweeling

            Waarom verbaas jij me toch keer op keer ?

            Ik ben verliefd Bobo, op jouw...

            plant

            Greetz

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #51
              Re: Eénzadige tweeling

              Voor een plantje die als freak bij de rest stond en eigenlijk er geen rekening mee hield in het begin (zie wel wat het word wiet) vind ik dit nog een schappelijk resultaat. Is in ieder geval een lekkere smoker, gaat zacht binnen. Heeft een frisse heldere smaak die lang blijft nasmaken. De stoned is een relaxe stony



              Leuke extra .

              Grtz

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #52
                Re: Eénzadige tweeling

                Ziet er mooi orangje/beetje paarsig uit .


                Peace

                Comment

                • zion
                  Advanced Grower
                  • Feb 2008
                  • 1056

                  #53
                  Re: Eénzadige tweeling

                  Ziet er gewoon lekker uit vooral

                  Comment

                  • daniel62638
                    Retired
                    • Mar 2008
                    • 184

                    #54
                    Re: Eénzadige tweeling

                    Heel mooi kleurtje hebben ze, smaken vast goed, probeer ook een in een goedkope(zelfgemaakte) Vapo

                    Comment

                    • bobo
                      Cronic Grower
                      • Oct 2007
                      • 3103

                      #55
                      Re: Eénzadige tweeling

                      Zal op men gemakje vanavond eens de vapo boven halen



                      Grtz

                      Comment

                      • zion
                        Advanced Grower
                        • Feb 2008
                        • 1056

                        #56
                        Re: Eénzadige tweeling

                        Moet er maar zo weinig in die vapo zoals op de afbeelding Bobo?
                        Hoeveel is dat ongeveer in gram?

                        Greetz,
                        zion

                        on toppic: Ziet er gewoon lekker uit vooral

                        ps: zou het kunnen zijn dat ik zo een beetje in herhaling val?

                        Flauw flauw mopje van mij...weeral

                        Comment

                        • bobo
                          Cronic Grower
                          • Oct 2007
                          • 3103

                          #57
                          Re: Eénzadige tweeling

                          Nee hoor, kan meer in zo een drie gram fijn gekreumeld. Maar had gewoon dat plukje wiet genomen omdat die altijd zaagde om op de foto te mogen .

                          Grtz

                          Comment

                          • Methos
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2008
                            • 322

                            #58
                            Re: Eénzadige tweeling

                            oh had deze thread nog niet gezien

                            een prachtige tweeling bobo! echt waar. je mag fier zijn op je zelfgemaakt soortje ^^

                            grtz
                            >>> LR2 mini-kweekje<<<

                            Comment

                            • Skannabis
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2007
                              • 254

                              #59
                              Re: Eénzadige tweeling

                              Mooi resultaat
                              Laat het je smaken

                              Grtz
                              Skanna

                              Comment

                              • Skytje
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2008
                                • 171

                                #60
                                Re: Eénzadige tweeling

                                mmm leuk gekleurd wietje..

                                veel smoorgenot

                                grtz
                                Keep it Green

                                Comment

                                Bezig...