Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer, Secret Jardin 240W, 25x Bigbang

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste keer, Secret Jardin 240W, 25x Bigbang

Gewoon op 18/6 houden en na het overpotten als de planten de hele pot bedekken kan je over op 12/12.
    Lamp op 70-80cm en eventueel een laag plasticfolie over de potjes zolang er nog niets boven is.
    Absoluut nog geen voeding geven. Pas een week of twee na het overpotten naar de grote pot hoef je pas aan voeding te gaan denken.

Niet moeilijk gaan doen de eerste keer, stick to the basics!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dus de zaadjes in de kleine potten doen met de ligt-mix.. plasticfolie eroverheen en in de tent plaatsen met 1 van de 3 lampen aan op 18/6 op 65cm afstand van de bovenkant van de potjes.. en geen voeding enz.. eraan toevoegen? alleen watergeven..?

klopt dit hierboven ?

Comment

is idd wel wat moeilijk doen
        en het voordeel? reken ff aan op stroomrekening en je weet het direct
        en verder door het klein beetje stress gaan de bloeihormonen zich al klaarmaken waardoor de bloei sneller doorkomt eenmaal op 12/12
        en pin me niet vast op het schema dat ik gaf, da was enkel bij voorbeeld, het juiste schema is hier op het forum te vinden

Comment

denk dat je tentje heel warm gaat worden met 3 x 600 in 2.4 x 1.2 meter met 1000m3 afzuiging. Ongeveer 500m3 per lamp is ergens te lezen op het forum...

Comment

Zoals ik al eerder zei , er is genoeg frisse lucht die de tent in kan gaan, er is een raam in de kamer die genoeg lucht naar binnen zal laten gaan en de tent heeft 2 ingangen waar de lucht naar binnen kan gaan..

nu heb ik een vraagje.. ( alweer )

ik wil voeding bestellen... wie ken mij helpen hiermee?

een lijstje van welke ik allemaal moet halen voor een hoge opbrengst!

Comment

als je gaat kweken zonder ph en ec meter dan biovoeding gebruiken,dan hoef je niet af te zuren,heb je de meters wel dan hypro,of canna of andere bekende merken.

Comment

ik heb een ec en ph meter!

ik wou de plagron setje kopen... is deze goed?

Comment

http://www.hy-pro.nl/ kun je proberen voor de eerste keer. Alleen EC naar de waarde toebrengen met 1 supplement, all-in one.

Comment

me afzuiger is 1000m3, voor frisse lucht doe ik de raam van de kamer open en de kamerdeur op een kiertje..

en wat is je mening over de plagron voeding? en zal ik ook de pk13 bestellen ? iemand nog enige tips voor voeding die mijn kweek kunnen bevorderen

Comment

Hier staan een paar schema's.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                      X