Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klotsende autoflowers onder 250 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    klotsende autoflowers onder 250 watt

    Korting op 420shop
    2011-10-27 17.21.07.jpg2011-10-27 17.21.18.jpg

    de zaden:
    2011-10-27 17.20.15.jpg

    3x fastbud #2 ,sweet seeds, in 40l bak
    1x black jack, sweet seeds, in 11l
    1x pineapple express, barneys farm( aanrader, zo lekker zoet). in 11l

    Voor aarde gebruik ik light mix.
    voedingslijn is van BAC biologisch


    de zaden zijn nu aan het ontkiemen en meer foto's volgen wanneer de dames zich laten zien

    #2
    Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

    mooie soortjes

    Comment


      #3
      Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

      ja mooie zaadjes man,
      ik ben zelf heeel erg benieuwd naar wat die autoflowers binnen doen.
      op wat voor lichtciclus wil je gaan werken?

      Comment


        #4
        Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

        Ben ik vergeten te melden maar lees dat veel autoflowers het goed doen onder 20/4. vanwege de aankomende kou lijkt mij dit ideaal. Vanwege constante temperaturen( behalve die 4 uurtjes dan)

        Comment


          #5
          Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

          Kon je ook met je slang recht naar beneden, en filter vertikaal ? Dat had je 270 graden bochtwerk gescheeld
          Autoflowers staan best onder 18/6 dacht ik, maar daar kan ik naast zitten.
          In ieder geval succes. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze het binnen doen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

            gelijk maar abbonement opgenomen! leuke soorten!

            Comment


              #7
              Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

              hehe die bocht lijkt heel erg extreem zo met die foto maar die loopt eigenlijk best netjes. maar komt omdat ik eerst ander filter had en andere afzuiger. had niet echt zin om dingen te gaan verplaatsen. ik ben lui

              ---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:51 ----------

              Ben zelf erg benieuwd naar die fast bud. Had van de zomer fast bud #1. De groei periode was veel langer dan sweet seeds had aangegeven maar de bloei periode was zeer snel. haalde de pineapple express in. Heb nu de fast bud #2, grotere opbrengst, kortere bloei periode.

              Volgens sweet seeds is fast bud hun snelste AF en is van zaad tot oogst klaar in 7,5 weken. 5 weken bloei ( onder ideale omstandigheden).
              Wat mij vooral beviel was de smaak. die viel niet tegen terwijl ik vaak hoor dat AF niet de lekkerste soortjes zijn.

              Comment


                #8
                Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                Oorspronkelijk geplaatst door borklots View Post
                Ben ik vergeten te melden maar lees dat veel autoflowers het goed doen onder 20/4. vanwege de aankomende kou lijkt mij dit ideaal. Vanwege constante temperaturen( behalve die 4 uurtjes dan)
                heb jij ze nu op 20/4 staan?

                Comment


                  #9
                  Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                  Succes met de run Bor, laat ze maar klotsen.

                  Comment


                    #10
                    Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                    Zo alle dames zijn ontkiemd en zitten in de grond.
                    Volgens sweet seeds hebben de de fastbud nog 52 dagen te gaan tot oogst.
                    De rest nog 60.

                    Dat gaan we natuurlijk nooit halen maar we zullen het zien.

                    heb besloten om van iedere dag aantekeningen te maken betreffende temperatuur, groei, voeding enzo.
                    Dit alles in een mooi blauw harde kaft schriftje

                    Op deze manier hoop ik een beter overzicht te krijgen van de fouten die ik geheid weer ga maken.

                    LV is mooi 70%
                    temperatuur is stabiel op 27 graden

                    Comment


                      #11
                      Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                      Goed plan. Zo kan je altijd teruglezen hoe wat en waarom als je tegen problemen aanloopt. Zoon schriftje en pen zou een ieder aan de buitenkant van zijn tent /hok moeten hangen. Kleine moeite en je kan er later veel plezier van hebben en van lezen.

                      Comment


                        #12
                        Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                        wordt ook zeer gewaardeerd door de politie, zeker als je er al lange tijd gebruik van maakt ...

                        Leuk opzetje bor, ben benieuwd
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                          Schrijf aan de buitenkant heel groot '1e kweek'. En voor elk kweekje een nieuw schrift gebruiken.
                          Ik hou bijzonderheden ook schriftelijk bij.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                            even een update:

                            alles zaden zijn al boven de grond. en de fast bud van sweet seeds maken alle 3 al hun eerste bladeren aan. Dit na 4 dagen uit de verpakking.
                            Volgens de breeder hebben we nog 50 dagen te gaan naar oogst. Het begin is in ieder geval erg fast... Geef tot nu toe alleen afgezuurd water. PH 6.0

                            De pineapple express had even moeite met het zaadhoesje maar heb ik geholpen zonder schade aan te richten( hoop ik). Hier voor geld nog 58 dagen te gaan.
                            De black Jack van sweet seeds is ook netje boven gekomen. nog geen blaadjes te zien. ook nog 58 dagen te gaan.

                            Temperatuur is mooi 27- 28 graden. lamp staat nu nog op 24/0
                            Morgen gaan we over naar 20/4.

                            Heb alleen moeite met de luchtvochtigheid. heb al een bakje met water staan en een spons erin maar blijft niet stabiel rond de 70% hangen. Plaats voor een stoom machine heb ik ook niet echt. iemand een idee?

                            Foto's volgen morgen

                            ---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:37 ----------

                            twijfel trouwens nog tussen 20/4 en 18/6. krijg ik niet iets meer strek en dus een grotere plant( opbrengst) met 6 uurtjes donker of is juist die 2 uur meer licht meer fotosynthese dus meer kracht voor een mooie bloei ontwikkeling? iemand een idee?

                            Comment


                              #15
                              Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                              Ik snap al die drukte om de LV niet zo.
                              Het zijn zaden, met 50% hebben ze ook geen probleem, zolang er geen fan op ze staat te blazen..
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X