Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klotsende autoflowers onder 250 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

    Met 30% en een fan erop ook niet... Ik heb er nog nooit van wakker gelegen in ieder geval.

    Comment


      #17
      Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

      zo weer even een update.

      was toevallig even bij de growshop vanochtend en toen hadden ze van die leuke proef setjes van atami. nu ben ik zelf nog niet met me BAC voeding begonnen. Had van BAC ook niet alles.
      Heb voor 20 euro zo compleet voedingssetje kunnen kopen. perfect voor mijn kleine kweekjes. Ik weet het. ben stiekem genaaid omdat het test setjes zijn maargoed heb nu alles en kan er ruim 2 kweken mee door en dat voor 20 euro.

      2011-11-01 12.34.41.jpg

      Vandaag ook 1 ML root fast toegevoegd aan de waterbeurt.





      Fastbud:
      nog 49 dagen te gaan. Duidelijke aanmaak van de blaadjes.
      2011-11-01 12.37.19.jpg2011-11-01 12.37.35.jpg

      blackjack:
      is ook goed boven, heeft alleen een gedraaid lob blaadje. nog 57 dagen te gaan.

      2011-11-01 12.37.23.jpg

      pineapple express:
      Ook boven en aanmaak eerste blaadjes is begonnen

      2011-11-01 12.36.56.jpg

      plaatje van allen
      2011-11-01 12.37.06.jpg

      Comment


        #18
        Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

        Zo weer even een update, de groei zit er flink in.
        Tot vandaag heb ik om de dag een minimale dosis Root fast van atami ATA toegevoegd. Hier stop ik nu mee.

        De black jack deed een beetje raar 3 dagen geleden en had moeite met blad aanmaken. De blaadjes zagen er een beetje vreemd uit maar de nieuwe node lijkt het probleempje weer recht te trekken. Volgens Sweet Seeds nog 51 dagen te gaan. De bloei zit er nog lang niet in en zou toch echt moeten gebeuren als we nog 7 weken bloei hebben te gaan.

        2011-11-08 11.47.08.jpg

        De fast bud gaat inderdaad erg fast. We hebben nog 43 dagen te gaan maar loopt zeker vooruit op de andere 2 soortjes. Echter hebben we ook hier een mongooltje. De blaadjes zien er net als bij de auto jack erg maf uit . Ik hoop dat ook deze plant er weer boven op komt.
        2011-11-08 11.46.45.jpg2011-11-08 11.47.02.jpg

        De pinapple express heeft ook nog 51 dagen te gaan. Gaat iets minder hard dan de fast bud maar doet het gewoon zonder problemen goed.
        Helaas lukt het nu niet meer om foto's te uploaden dus rest volgt nog.

        Vanaf morgen ga ik wat voeding geven. Denk dat ik maar bloei voeding geef omdat het autoflowers zijn en ongeveer over een weekje wel in bloei moeten gaan.

        Comment


          #19
          Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

          Kan je verzekeren dat die pinapple erg lekker is,heb de pinapple chunck en dat is echt een knaller.

          Comment


            #20
            Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

            Als ik jou was zou ik nog een weekje of twee wachten met voeding.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

              even een update zonder foto's me camera is stuk en er valt toch weinig te zien.

              Fastbuds gaan veruit het snelst. het mongooltje van de 3 gaat gewoon door met raar doen maar leeft nog steeds. nog 36 dagen te gaan volgens sweet seeds.
              De geur komt er onwijs in en de bloei moet toch binnen nu en een week zeker erin komen.

              Black jack gaat ook lekker lijkt te herstellen van het rare gedrag wat hij vertoonde. Gaat alleen niet erg snel. nog 4444 dagen te gaan.

              Foto's volgen morgen.

              Zit met misschien wel een luxe probleem. heb Ventilatie en afzuiging helemaal in orde nu. 400 kuub afzuiger. Van de week een mooi clip fannetje gekocht. passieve inlaat. Alles werkt. De kamer waar de planten in staan is kamer temp. 18 graden. De afzuiger is max gedimd. De temp is is 25 graden onder de lamp. Is dit niet wat te koud? Door dat ik met een 20/4 schema werk ( autoflowers) koelt het niet extreem af in de 4 uur dat de lamp uit staat. De houten kast houdt ook warmte vast.

              Maar ik krijg het gewoon niet warmer. Zou ik eventueel een 400 watt in een 100x40x180 kast kwijt kunnen? zonder cooltube dan omdat ik dan nog niks win kwa temperatuur. ruimte voor een kacheltje is er niet. Iemand een idee?

              Comment


                #22
                Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                Ik zou erg blij zijn met 25 graden. De plant functioneert optimaal tussen de 24 en 26 graden. Het zo vaak genoemde 28 graden is de maximumtemperatuur.

                temp_curve_ned1.gif

                Comment


                  #23
                  Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                  ahh top, tnx monty

                  Comment


                    #24
                    Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                    zo weer een update, sorry dat ik zo laat ben.

                    Het is best moeilijk om meerdere soortjes in je hokje te houden omdat iedere soort zijn eigen behoeftes heeft.

                    Ik begin bij de fast bud. die staan nu lekker in bloei ( weekje). zijn zo een 35 cm hoog en groeien nog steeds lekker door. Volgens Sweet Seeds hebben ze nog 27 dagen te gaan.
                    Het lelijke plantje wat onderdeel van de 3 was doet het nog steeds maar groeit maar voor de helft. Beetje ala 2 face van badman. ene helft is mooi andere helft ziet er niet uit.
                    De plant is erg licht ik geef deze al wat meer bloei voeding dan de rest maar het lijkt niet super te helpen. Iemand een idee?
                    Ik zuur me water af met groene thee maar heb gezien dat wanneer ik voeding water aanmaak de PH rond de 6.2 ligt.
                    2011-11-25 12.38.34.jpg2011-11-25 12.39.49.jpg

                    De black jack vertoont al voorgroei verschijnselen( witte haartjes in de oksels) maar de bloei zet niet echt door. De planten zijn erg groen en geef deze daarom geen extra voeding alleen groene thee. De bladeren bollen soms op en de puntjes gaan hangen. vraag me af of ik iets verkeerd doen. Geef de planten ongeveer 500ml per dag. De pot voelt erg licht aan en de aarde is droog wanneer ik ze water geef. er zit veel meer hoogte in dan de fast bud en de plant is nu al zo een 40 cm.
                    De black jack heeft zo een 35 dagen te gaan ( volgens sweet seeds)

                    De pineapple express gaat lekker. Is ook erg groen en heb beetje de zelfde problemen met het blad als de blackjack, erg bobbelig en bol gevormd. Geef de pineapple express ook geen voeding want is heel erg groen. De hoofd top die ze normaal aanmaken is zins 3 dagen ingehaald door 2 zijtakken. ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkeld. Hier zit echter wel de bloei erin en de topjes beginnen te vormen. Deze dame is het grootst en zo een 50 cm
                    We hebben ook hier zo een 35 dagen te gaan.

                    2011-11-25 12.38.47.jpg2011-11-25 12.38.57.jpg2011-11-25 12.39.09.jpg

                    Vind erg moeilijk dat iedere soort zijn eigen behoefte heeft. hoop ook dat iemand mijn wat advies kan geven over hoe ik verder moet met de ( gele ) fast bud.

                    Comment


                      #25
                      Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                      zo, weer even een update:

                      de fast bud moet volgens de breeder nog zo een 21 dagen. Nu moet ik toegeven dat deze plant ook erg hard gaat. topjes zijn hard aan het ontwikkelen en wordt met de dag meer. plant is erg licht van kleur maar ziet er verder goed uit.

                      Geef om de water beurt bloei voeding en een minimale dosis bloombastic.
                      2011-12-02 08.11.45.jpg2011-12-02 08.12.27.jpg
                      ik heb met lange houten prikkers de planten wat breeder opgezet zodat alles goed licht krijgt. ik Geloof niet dat deze plant over 3 weken al klaar is maar moet wel zeggen dat het super snel gaat vergeleken bij de rest. de plantjes zijn zo een 60 cm hoog.

                      De pineapple express heeft volgens barneys nog zo een 29 dagen te gaan. Ze ziet er erg lekker uit. iets wat hoog,65 cm. Helaas heb ik haar iets te veel voeding gegeven want ik heb wat lichtere bladpuntjes kunnen spotten. Ben even een paar stappen terug gegaan met bloeivoeding en geef nog geen bloombastic.
                      2011-12-02 08.11.55.jpg

                      Black jack is een laat bloeier. deze dame bloeit pas zins een klein weekje terwijl de rest al ruim 2 weken bloeit. De dame wordt erg breed en krijg niet echt een vinger op haar drink behoefte. De bladeren hangen nog vaak en wanneer ik de aarde voel is deze tot ruim 15 cm in de pot erg droog. geef al heel veel water soms wel 2,5 liter per dag. De vingers van het blad zijn ook erg smal vergeleken bij de andere autoflowers. misschien toch een hoop sativa invloeden?
                      2011-12-02 08.12.14.jpg

                      even een totaal plaatje:
                      2011-12-02 08.13.25.jpg

                      Comment


                        #26
                        Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                        ik heb met lange houten prikkers de planten wat breeder opgezet zodat alles goed licht krijgt.
                        goed [lan, ik denk wel dat ze langer als het schema nodig hebben maarjah. toi toi toi.

                        Comment


                          #27
                          Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                          dat weet ik zeker maar wil even laten zien hoe groot de leugen is die breeders je voorleggen

                          Comment


                            #28
                            Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                            Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                            Ik zou erg blij zijn met 25 graden. De plant functioneert optimaal tussen de 24 en 26 graden. Het zo vaak genoemde 28 graden is de maximumtemperatuur.

                            [ATTACH=CONFIG]97766[/ATTACH]
                            als ik naar die schema kijke dan zou ik zeggen dat een temp rond de 29 graden wel heel goed is voor planten in bloei toch?
                            dan is de assimilatie en de ademhaling heel hoog, groei ben je dan niet nodig? of zie ik dat verkeerd.
                            is die groei in die schema ook voor topgroei misschien?
                            greetz

                            Comment


                              #29
                              Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                              Dat zie je idd fout. Groei is niet enkel lengtegroei. In de bloei heeft de plant ook energie en bouwstoffen nodig om cellen aan te maken. In de bloei is ze volop bezig met bloemen aanmaken! Het gaat er dus om om een zo groot mogelijk verschil tussen assimilatie en dissimilatie te krijgen zodat je de maximale "groei" bereikt. Dit is dus bij 24 tot 26 graden. We spreken over maximaal 28 graden om dat als je nog hoger gaat de maximale "groei" sterk afneemt. Een cannabis plant kan best temperaturen tot 32 graden aan. Het is enkel verre van optimaal. Ga je nog hoger dan de 32 graden dan stress je je plant wel heel erg en boven de 34 graden zal er een negatiefe fotosynthese plaatsvinden, dan verhongert ze als het ware omdat ze meer verbruikt dan dat ze aanmaak.

                              Comment


                                #30
                                Re: klotsende autoflowers onder 250 watt

                                Mijn excuses voor de late update maar zit midden in een woningrenovatie, heb de hele dag de woningbouw over de vloer al een week lang.
                                Moet dus iets meer opletten dan normaal.

                                Zo de Fast bud gaat heel erg Fast!! We hebben 45 dagen gehad en moeten er dus nog maar 7 volgens de breeder. De planten gaan super hard en zins 4/5 dagen begint de plant erg geel te worden en bladeren vergelen, sterven af.

                                Ik denk dat ik het nog wel 14 dagen vol houdt, MAX maar dan zijn de plantjes echt de pijp uit. De topjes zitten al wel vol met hars maar het mag allemaal nog wel wat meer worden. we zullen zien.
                                Vanaf vandaag ga ik alleen nog maar afgezuurd water geven.
                                2011-12-14 16.05.09.jpg2011-12-14 16.05.58.jpg2011-12-14 16.06.30.jpg

                                De pineapple express gaat ook erg lekker, deze moeten volgens de breeder nog 15 dagen. das nog ruim 2 weken. maar denk dat deze zeker nog wel wat langer mogen. Deze dame geef ik 1x per week nog wat bloomblastic mee.
                                De dame heeft wat last van stress zins ik de ventilator een beetje haar kant heb opgestuurd.
                                2011-12-14 16.05.41.jpg

                                De black jack auto gaat het traagst van allemaal. heb met haar nog steeds moeite om water te geven ze blijft steeds tekenen van onder/boven bewatering laten zien.
                                De dame heeft volgens de breeder Sweet seeds ook nog 15 dagen te gaan maar dat gaan we nooit halen. ze kan nog wel een week of 4/5 zoals ze eruit ziet.
                                2011-12-14 16.05.35.jpg

                                Even een totaal plaatje. Lekker veel toppen in het het hokje en wordt steeds meer en voller in het hok.
                                Ik draai met 250 watt en hoop dat ik met 5 autoflowertjes de 100 gramm ga halen.

                                2011-12-14 16.07.29.jpg2011-12-14 16.04.47.jpg2011-12-14 16.07.22.jpg
                                Last edited by klots; 14 December 2011, 15:40.

                                Comment

                                Bezig...
                                X