Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Aloha ..., leuke reacties mannen ..., jullie helpen me er echt doorheen ...

Vandaag dag 63 12/12:

De meiden hebben nu 9 weken 12/12 volgemaakt en staan er nog potent bij. De luchtvochtigheid met licht aan ligt nu gemiddeld rond de 35 %, de mistmaker gaat af en toe een half uurtje aan maar ik hou de luchtvochtigheid aan de lage kant. Dit heeft wel tot gevolg dat er hier en daar wat blaadjes in de toppen uitdrogen.

Het spoelen ben ik gestart met 4 liter water+Final Flush per pot zodat de grond volledig doorweekt is geweest, de dag daarop heb ik geen water gegeven. Verder krijgen de meiden nu alleen water (PH.6.7), gemiddeld 1 liter per dag.

Hier wat foto's met het licht aan, straks nog wat foto's met het licht uit ...

Grtzzz
    Attached Files

Comment

Zo...die toppen zien er erg nice uit Mohawk.
      En dan nog effe te gaan ... top hoor !!

grtz...
      Led's grow !

Comment

Lekkere toppen heb je daar

Comment

^^ Ik weet 't niet, misschien ben ik wel krankzinnig, maar altijd na het zien van zulke foto's moet ik lachen, word ik blij
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

ik word er ook vrolijk vanga je schaar maar alvast slijpen,gaat een flinke klus worden

Comment

Hé Bodos ..., jij bent snel ....

De meiden zijn er nu wel bijna klaar voor ..., nu nog drie dagen het licht aan en dan drie dagen het licht uit voor ze koppie om gaan.

Ik ga de meiden 4 dagen eerder oogsten dan bij de vorige ronde ..., ik wil toch iets meer high-effct ...

De moeder groeit nu echt de tent uit ..., om de paar dagen moet ik toppen ..., nog effe volhouden ..., dan mag ze afbloeien.

Ik heb zes stekken geselecteerd en overgepoot in kleine potjes met Plagron lichtmix gemend met wat hydrokorrels. De worteltjes steken inmiddels uit de onderkant van de potjes, op de foto hebben de plantjes net een douche gehad met een beetje wortelstimulator.

Grtzzz
              Attached Files

Comment

wat een mooie lekkere bende is dat daar, daar gaat terug een heel lekker rokertje afkomen
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Moeders is ook een leuke plant Mohawk ,ben benieuwd wat die gaat doen als je die laat afbloeien .
                  Die nieuwe ronde ga ik straks zeker ook volgen .

grtz..
                  Led's grow !

Comment

Ik ben zelf ook benieuwd wat de moeder straks gaat doen. Ik zit me nog een strategie te bedenken waarmee straks alles op gelijke hoogte uitkomt. Vooralsnog heb ik bedacht om de moeder een stuk terug te snoeien en nog een week of vijf in de tent te houden. Als ik de Metal Halide lamp in de kweekruimte na drie weken voorgroei op 12/12 zet doe ik dit ook in de tent. Na ± 1,5 week 12/12 verplaats ik de moeder naar de kweekruimte zodat ze nog wat kan groeien onder meer licht.

Zoiets moet het worden ....

Hierbij nog wat foto's met het licht uit ... (dag 63 12/12)

Enjoy ...
                    Attached Files

Comment

zo dat gaat lekker mo laat het je dadelijk smaken jongen en knip ze latersss

Comment

Hey Mohawk,

Ik heb een tijdje niet gereageerd, maar nu moest het toch echt weer. Wat een geweldig resultaat zeg. Gewoon super! Ze zien er echt mooi uit, je hebt het goed voor mekaar zo.

Succes hoef ik je niet meer te wensen, want dit mislukt niet meer.

Gr. JFF
                        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Het is leuk eens even niet te volgen, om dan van je stoel te worden geblazen met wat jij hier weer neer hebt gezet!!
                          Knap werk Mohawk !
                          sigpic

Comment

Magnifiek gedaan Mohawk, dat ziet er supergoede mediwiet uit

Succes met de moeder...

Grtz,

John007

Comment

Yohow rakkers ...

Pfff ..., ik heb het maar druk gehad met de meiden. Ze zijn inmiddels geoogst en de laatste heb ik vandaag geknipt. In totaal hebben de Amnesia-babes 68 dagen onder 12/12 gestaan.

Uit de potten heb ik alle wortelkluiten verwijderd en de grond goed los gewoeld. Morgen ga ik grondmonsters nemen ..., als de EC- en PH-waarden goed zijn ga ik de grond deze keer hergebruiken.

Ik heb wat foto's genomen op dag 68 met licht aan en uit. Verder een foto van de knipopstelling en een paar foto's met een aansteker naast een top als referentie.

Laterzzz
                              Attached Files

Comment

mooi man,ik heb ze iets eerder gekniptmaar was ook iets later begonnen vandaar.mooie toppen man,hoe hoog zijn ze nu gemiddeld geworden?

Comment

Bezig...
                                X