Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder (vervolg)

Hey Mohawk zit je hier met je nieuwe topic .
    Succes man ,ik ga je weer volgen .
    Led's grow !

Comment

Thanks Scorpiotiger ..., vooralsnog zit de groei er beter in dan bij de vorige ronde. De meiden zijn inmiddels 35 cm hoog en hebben de breedte van de pot bereikt. Ik laat ze morgen nog op 18/6 staan en dan gaat de klok om ..., ze hebben dan in totaal 2 weken onder 600 watt en 5 weken onder TL-licht gestaan.

Hé Bodos ..., eind van deze ronde weer een gokje wagen?

Grtzzz

PS ..., morgen weer foto's ...

Comment

Die gaan weer lekker hier, moeten we niet wat achter uit voor het gaat knallen ^^
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Magnem View Post
          Ziet er goed uit! Welke strain gebruik je eigenlijk? Van soma?
          Wat ziet daar er goed uit dan????? er zitten alleen maar 1 vingerig blad aan dus is helemaal niet goed!!!!! Hoe kom je bij die wijsheid?????

Grtz

Comment

he mo goed te horen dat ze er goed voor staan.volgende ronde is kijken herijuanas echt aanrader wat betreft pijn en dat soort klachten werkt echt lekker.en hou ze groen he.blijf je volgen.en ben nu zelf met die herijuanas bezig en ook die rhinos.he blijf je volgen.gr scorpio

Comment

Yohow ...,

Scorpiotiger, ik heb nog wat zaadjes van de Strawberry Haze in de koelkast liggen ..., dat is ook een lekker soortje ...

Vanmorgen heb ik de afdek-folie verwijderd en de meiden aan de onderkant wat uitgedund ..., daarna met de druk-spuit een halve liter water met Bioquant Allround gelijkmatig over de pot verdeeld. (PH 6.6 / EC 1.15)

Gisteren heb ik een shot fulvine, wortelstimulator en calsium meegegeven aan het kraanwater.

De meiden zien er fris uit en zijn volop 5-vingerig blad aan het aanmaken.

Grtzzz

Foto's van vandaag ...:
              Attached Files

Comment

terug mooi aan het gaan
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ziet er goed uit!

Comment

Haha Magnem ...

Vanmiddag ben ik druk bezig geweest met een extra "by-pass" aan te leggen voor het tentje. De warme lucht die door de cooltubes wordt gezogen blaas ik nu af in de achterste ruimte in plaats van de schoorsteen, daarvoor hoef ik de afzuiger alleen een kwartslag te draaien. Zowel naar het tentje als de kweekruimte loopt nu een slang die de warme lucht uit deze ruimte aanzuigt.

Ik ga dit rondje met open kappen draaien ..., deze kappen komen van de Agrolux tuinbouw lampen waarvan ik de EVSA heb gedemonteerd en buiten de kweekruimte heb opgehangen ..., bij extreme kou schakel ik over op de cooltubes om zo het tentje op temperatuur te houden. Nu wordt alleen de warme lucht uit de kweekruimte voor een deel teruggeleid naar het tentje.

Dusss ..., laat de winter maar komen

Grtzzz
                    Attached Files
                    Last edited by Mohawk; 9 November 2011, 18:47.

Comment

't Ziet er erg safe uit allemaal. Ik mis alleen een flinke brandblusser.
                      Heb je die ook nog in de buurt staan ?
                      Planten zien er al een stuk beter uit. Ze beginnen bij te komen.
                      Nog een weekje of twee groei ofzo ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Haha, nou als dat gokje dan weer zo'n leuke prijs op levert ben ik van de partij.

grtz...
                        Led's grow !

Comment

strawberry ben ik niet zo kapot van net te licht.maar je opzetje staat er goed bij.alleen QenQ heeft wel een punt blussertje nooit verkeerd safe is the rule.ik heb er twee 1 in tent 1 naast de tent.maar verder ziet het er strak uit and keep them green.maaruh wat is jou medische klacht.ik gebruik het voor copd en blow en verdamp het.gr vapo naam laten veranderen de blauw petten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            't Ziet er erg safe uit allemaal. Ik mis alleen een flinke brandblusser.
                            Heb je die ook nog in de buurt staan ?
                            Planten zien er al een stuk beter uit. Ze beginnen bij te komen.
                            Nog een weekje of twee groei ofzo ?
                            Hé Q ..., ik heb gisteren meteen een poeder-blussertje gehaald en naast het luik opgehangen.

Het is meer voor de vorm want de kans dat er brand op zolder ontstaat is niet zo groot ..., het is meer waarschijnlijk dat ergens anders in huis brand ontstaat want daar heb ik de elektra niet aangelegd. Maar oké ..., mocht er ooit ongenodigd bezoek op zolder komen heb ik er in ieder geval weer een pluspuntje bij.

Vapoman ..., ik heb versleten knieën, een slechte rug en reuma (fibromyalgie). Dat laatste treft vooral mensen die nogal perfectionistisch zijn aangelegd, als je het eenmaal hebt kom je er niet meer vanaf. Ik loop er al 20 jaar mee dus ben het inmiddels wel gewend ...

Gisteren heb ik de huisvesting voor de moeder-plant in orde gemaakt en er één uitgekozen. Het is het meisje dat laatst op de kop in de badkuip is beland, ze was ook de kleinste maar heeft een prachtige korte internode opbouw en rondom zijtakken. De andere vier meisjes zijn in goede handen en zullen ook als moeders dienen op hun nieuwe adres.

Omdat een stabiele grondtemperatuur van belang is voor de moeder heb ik vloerverwarming gemaakt op de bodem van een kuip. Eerst heb ik een laag vochtig speelzand in de kuip gedaan, daar een warmtekabel van 25 watt in gelegd en daarna weer een laag van 5 cm vochtig zand erbovenop. Folie erop, waterschaal en 26 liter pot. De pot heb ik gevuld met een mengsel van zaai- en stek grond en allmix. Omdat de pot waaruit de plant komt vrij diep is heb ik nu twee water-geef-pijpen gemaakt en langs de kant van de pot gelegd. De vier andere plantjes hebben nog een paar uur in de UFO gestaan voor hun verhuizing.

De meiden in de kweekruimte staan nog steeds op 18/6 en dat laat ik nog even zo. Ze zijn nu ± 40 cm hoog ..., nog 5 cm en ze zijn net zo hoog als de meiden uit de vorige ronde.

Bij 45 cm zet ik de klok om op 12/12 ..., krijgt Bert ook wat hij zien wil ...

Oké ..., genoeg gezwam ... fotooo's:

Attached Files
                            Last edited by Mohawk; 11 November 2011, 12:04.

Comment

mooi man die bodem verwarming

Comment

mooie foto van het poederblussertje Mohawk
                                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bezig...
                                X