Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnenkweek jock horror en bigbud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    op de paar gekreukelde blaadjes na gaat het goed probeer niet alleen in het midden water te geven neem ook de randen mee krijg je een veel beter wortel stelsel door greetz
    Schutto In tha house

    Comment


      #32
      mn kweekje gaat vanaf donderdag verhuizen
      k heb een kweektent besteld van 150 bij 150bij 2.00 ben benieuwd

      Comment


        #33
        dat klinkt inderdaad heel erg interesant

        Comment


          #34
          hehe het zit erop een heel gestoei zon tent ,wel mooi werk.
          ik denk dat mn plantjes er wel gelukkig worden ik zal strax ff wat fotos posten

          Comment


            #35
            zo wat fotos van mn tent ,er is nog wat nieuws :de big buds gaan verdwijnen en daar voor komen santa maria stekjes in de plaats,omdat ik denk dat mn opbrengst van deze plantjes bij lange na niet big bud zal zijn .ik hou jullie op de hoogte
            Last edited by markster; 8 March 2009, 00:18.

            Comment


              #36
              ziet er goed uit je heb een goeie koop gedaan hopelijk is je opbrengst ook goed maar dat zal wel lukken suc6 markster
              Schutto In tha house

              Comment


                #37
                hey emiel is denk ik idd ze geld waard he zon tent?het is in ieder geval mooi verzorgd,en geen last van strooilicht,ik verw8 er in ieder geval veel van.mzzl

                Comment


                  #38
                  hallo

                  ja ik heb hier een paar plant staan nu is mij vraaag ze zijn eenweek oud mogen zenu in bloei hebik daniets opbrengst greet kim-aerts@hotmail.com gr

                  Comment


                    #39
                    zo weer even een update

                    het lijkt erop dat mn plantjes zich wel thuisvoelen in hun nieuwe tent.de jock horrors beginnen nu wel heel lekker te groeien,het zijn stevige plantjes die na hun 3e internode al aan hun 5 vingerige blad beginnen ook hebben ze al een lekker geurtje.
                    dan de big buds zoals je op de foto kunt zien zijn ze zich wel aan t herstellen,maar 3 moeten binnekort zowieso plaats maken voor mn nieuwe stekjes,.de andere big buds laat ik staan ben best benieuwd hoe ze zouden smaken.dan heb ik nog de shivas deze beginnen ook lekker te groeiennet als de killa kush.over de mad s kan ik nog niet zo veel zeggen b
                    ehalve dat ze er gezond uitzien!genoeg geluld tijd voor fotos van links naar rechts,jock 1,jock2 killa kush,shiva,big bud en mad s
                    Last edited by markster; 8 March 2009, 00:19.

                    Comment


                      #40
                      Hey Markster, mooi tentje en leuke foto's! ziet er gezellig uit daar al die kleintjes bijelkaar. Gelukkig groeien je Big Buds nog steeds maar jammer dat je er drie weg gaat doen. Ben ook benieuwd hoe jou Mad plantje eruit gaat zien. Die van mij groeit en bloeit nu eindelijk als de beste

                      Greetzz!

                      Comment


                        #41
                        ligt het aan mij of strekken de planten zich? Dat duidt erop dat de lamp te ver van de plantjes is...

                        Greetz,
                        Micks

                        Comment


                          #42
                          hey micks naar mijn idee zijn ze niet zo gestrekt,ik heb nog wat fotos kun je t beter zien!
                          en als laatste nog een big bud die zich aan t herstellen is .je ziet ook dat dit soortje zich niet zo lekker voelt zij blijft maar 3 tot 5 vingerig blad aan maken.
                          Last edited by markster; 8 March 2009, 00:20.

                          Comment


                            #43
                            zo opgeruimd staat netjes.
                            de big buds zitten in de gft bak op 1 na,wil toch nog een rokertje over houde!
                            mn nieuwe stekjes gaan morgen naar hun 11 literpotten met batmix grond.
                            ik heb ze toen strax opgehaald en moet zeggen dat ze er fijn bijstaan ,ik heb ze s goed bekeken of ik wat kon zien van meeldauw,spint of zo maar nix gevonden.dat was t weer ff voor nu fotos volgen van t weekend mzzl

                            Comment


                              #44
                              kon t niet laten al wat fotos te posten van mn nieuwe santa maria stekjes
                              Last edited by markster; 8 March 2009, 00:21.

                              Comment


                                #45
                                Ziet er prima uit markster
                                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                                Comment

                                Bezig...
                                X