binnenkweek jock horror en bigbud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • emiel_s
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 694

    #31
    op de paar gekreukelde blaadjes na gaat het goed probeer niet alleen in het midden water te geven neem ook de randen mee krijg je een veel beter wortel stelsel door greetz
    Schutto In tha house

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #32
      mn kweekje gaat vanaf donderdag verhuizen
      k heb een kweektent besteld van 150 bij 150bij 2.00 ben benieuwd

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #33
        dat klinkt inderdaad heel erg interesant

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #34
          hehe het zit erop een heel gestoei zon tent ,wel mooi werk.
          ik denk dat mn plantjes er wel gelukkig worden ik zal strax ff wat fotos posten

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #35
            zo wat fotos van mn tent ,er is nog wat nieuws :de big buds gaan verdwijnen en daar voor komen santa maria stekjes in de plaats,omdat ik denk dat mn opbrengst van deze plantjes bij lange na niet big bud zal zijn .ik hou jullie op de hoogte
            Last edited by markster; 7 March 2009, 23:18.

            Comment

            • emiel_s
              Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 694

              #36
              ziet er goed uit je heb een goeie koop gedaan hopelijk is je opbrengst ook goed maar dat zal wel lukken suc6 markster
              Schutto In tha house

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #37
                hey emiel is denk ik idd ze geld waard he zon tent?het is in ieder geval mooi verzorgd,en geen last van strooilicht,ik verw8 er in ieder geval veel van.mzzl

                Comment

                • mrk
                  Retired
                  • Oct 2008
                  • 6

                  #38
                  hallo

                  ja ik heb hier een paar plant staan nu is mij vraaag ze zijn eenweek oud mogen zenu in bloei hebik daniets opbrengst greet kim-aerts@hotmail.com gr

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #39
                    zo weer even een update

                    het lijkt erop dat mn plantjes zich wel thuisvoelen in hun nieuwe tent.de jock horrors beginnen nu wel heel lekker te groeien,het zijn stevige plantjes die na hun 3e internode al aan hun 5 vingerige blad beginnen ook hebben ze al een lekker geurtje.
                    dan de big buds zoals je op de foto kunt zien zijn ze zich wel aan t herstellen,maar 3 moeten binnekort zowieso plaats maken voor mn nieuwe stekjes,.de andere big buds laat ik staan ben best benieuwd hoe ze zouden smaken.dan heb ik nog de shivas deze beginnen ook lekker te groeiennet als de killa kush.over de mad s kan ik nog niet zo veel zeggen b
                    ehalve dat ze er gezond uitzien!genoeg geluld tijd voor fotos van links naar rechts,jock 1,jock2 killa kush,shiva,big bud en mad s
                    Last edited by markster; 7 March 2009, 23:19.

                    Comment

                    • ijscoman1
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2008
                      • 1768

                      #40
                      Hey Markster, mooi tentje en leuke foto's! ziet er gezellig uit daar al die kleintjes bijelkaar. Gelukkig groeien je Big Buds nog steeds maar jammer dat je er drie weg gaat doen. Ben ook benieuwd hoe jou Mad plantje eruit gaat zien. Die van mij groeit en bloeit nu eindelijk als de beste

                      Greetzz!

                      Comment

                      • Micks
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2008
                        • 157

                        #41
                        ligt het aan mij of strekken de planten zich? Dat duidt erop dat de lamp te ver van de plantjes is...

                        Greetz,
                        Micks

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #42
                          hey micks naar mijn idee zijn ze niet zo gestrekt,ik heb nog wat fotos kun je t beter zien!
                          en als laatste nog een big bud die zich aan t herstellen is .je ziet ook dat dit soortje zich niet zo lekker voelt zij blijft maar 3 tot 5 vingerig blad aan maken.
                          Last edited by markster; 7 March 2009, 23:20.

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #43
                            zo opgeruimd staat netjes.
                            de big buds zitten in de gft bak op 1 na,wil toch nog een rokertje over houde!
                            mn nieuwe stekjes gaan morgen naar hun 11 literpotten met batmix grond.
                            ik heb ze toen strax opgehaald en moet zeggen dat ze er fijn bijstaan ,ik heb ze s goed bekeken of ik wat kon zien van meeldauw,spint of zo maar nix gevonden.dat was t weer ff voor nu fotos volgen van t weekend mzzl

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #44
                              kon t niet laten al wat fotos te posten van mn nieuwe santa maria stekjes
                              Last edited by markster; 7 March 2009, 23:21.

                              Comment

                              • Weedy
                                Ultra Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 2248

                                #45
                                Ziet er prima uit markster
                                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                                Comment

                                Bezig...