Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

    thx Mohawk .. leuk know how'tje ..
    grtzz
    Ik denk maandag weer wat foto'tjes te maken..

    grtzz

    Comment


      #62
      Re: 10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

      @beowulf: Je zei dat Rhizotonic na de eerste paar dagen overbodig, zelfs nadelig zou zijn.
      Ik vond dat onzin, misschien had ik het woord niet mogen gebruiken en had ik het met moeilijke woorden moeten omschrijven.

      Volgens Canna
      heeft Rhizotonic iets meer functies, wat ze dus door middel van het schema onderstrepen.
      Om de adviezen van Canna alleen op commercieel belang te schuiven vind ik wat straf.
      Ze bezitten daar echt wel wat kennis, het zijn niet een paar criminelen die maar wat vloeistoffen mengen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #63
        Re: 10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

        Met een zuurtegraad rond de 3 vind ik dat toch vrij nadelig om langer te gebruiken dan nodig. Dacht dat het Jona was die er niet eens zen ph-meter durfde insteken.
        Ik doe het al jaren zonder, dus voor mij is dat puur commercieel. Wil niet zeggen dat ze daar niet weten wat ze doen, maar je kan zonder. Mijn mening.

        Comment


          #64
          Re: 10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

          Even een korte update, heb de plantjes weer wat voeding gegeven, want blijkbaar reageren ze daar positief op, samen met de lagere temperatuur in de tent.. Temp lampen uit bedraagt ongeveer 18 graden, lampen aan ongeveer 25 graden, ideaal naar mijn mening. LV met lampen uit ligt rond de 70%, lampen aan rond de 50%...
          Ik ga ze normaal gezien woensdag in bloei zetten, ze lijken me groot genoeg voor men eerste kweek, zou het graag onder controle willen houden ..
          foto_1.JPGfoto_2.JPGfoto_3.JPGfoto_4.JPGfoto_5.JPGfoto_6.JPGfoto_7.JPGfoto_8.JPGfoto_9.JPGfoto_10.JPG

          Comment


            #65
            Re: 10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

            ziet er aardige uit, ik heb er ook 2 staan vind het toch vreemde dame.

            Comment


              #66
              Re: 10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

              als de wat kleinere dames nog bijtrekken,dan kan het best een leuk oogstje worden.de grote dames zien er goed uit.

              Comment


                #67
                Re: 10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

                Ik krijg wel een stijve nek van te kijken naar je foto's ^^

                succes ermee, mss de volgende effen je foto's draaien

                grtz
                sigpic

                Comment


                  #68
                  Re: 10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

                  De dames zijn aardig aan het bijtrekken, ze zien er mooi uit ! foto's volgen binnekort ...
                  Ze staan sinds gisteren op 12/12, hebben 6 weken in groei gestaan. Heb ze al een 10 dagen enkel water gegeven, blijkbaar waren ze dus toch overvoed.

                  grtz

                  Comment


                    #69
                    Re: 10 x Big Bang Greenhouse, 2 x 600 watt

                    Hoe is met je dames?

                    Comment


                      #70

                      Comment

                      Bezig...
                      X