Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3xHaze, 3xNotherlight, en 3xamnesia onder 3x 45W LED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3xHaze, 3xNotherlight, en 3xamnesia onder 3x 45W LED

We zijn weer een week verder!
    Het gaat goed, ze strekken niet meer!
    Maar ze hebben elk allemaal al 2 bladere met 3 vingers!

En ze krijgen nu voeding, van growstar gold A+B+C
    2011-12-09 11.13.05.jpg

En de special kush is heel mooi struikje aan het worden, ook al is die niet groter dan 18cm
    2011-12-09 10.44.30.jpg

Helaas nog steeds wazige fotos soms, komt door mobiel..
    Moet echt is een camera kopen, we hebben er wel 1, een profesionele, maar die fotos zijn iets te zwaar.

Ze zijn ook allemaal in in de potgrond gezet, ben alleen zo stom geweest toen niet te kijken welke welke soort is, dus ze staan nu beetje door elkaar en ik weet niet welke soort welke is
    Maar hopenlijk kan ik ze later nog goed zien!
    Hier de fotos:

2011-12-09 10.36.25.jpg2011-12-09 10.44.11.jpg2011-12-09 10.44.22.jpg

De kleinste is een notherlight, dat weet ik wel, en 3 van de langste zijn amnesia, maar er zijn er 4, dus 1 van die 4 lange is een haze...
    maarja, komt wel goed!

Grtzz
    16x Amnesia onder 600W
    Mooi in volle bloei!!

Comment

heb net ff staan kijken met andere fotos, bovenste 2 recht: notherlight
      rechts onder, amnesia, links, de 1e 2 ook amnesia, en dan links bovenste 2, de haze, hoop dat ik het goed heb.
      16x Amnesia onder 600W
      Mooi in volle bloei!!

Comment

succes met je kweek, je zal ze waarschijnlijk ook herkennen als ze wat ouder zijn aan het blad grts climax

Comment

Interessante kweek! Die LEDs intigreren me al een tijdje. Zijn het echte growlampen, of heb je ze zelf samengesteld?
          All I want is a little more than I'll ever get

Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

Comment

@RocknRolla, Het zijn gewoon echte growlampen, zo gekocht, niet samengesteld
            En deze 45 watters staan gelijk aan een 200W/225W gewone natrium kweeklamp, als het goed heb, dat zag ik toen op internet staan.

Grtz
            16x Amnesia onder 600W
            Mooi in volle bloei!!

Comment

Haloo,

we zijn weer 2 weken verder, en ik zelf vind het heel goed gaan met de LED, gaat redenlijk, ze krijgen al hun zijtakjes!
              Mooie groene bladeren ook!

En het goede is, ik heb eindelijk een foto camera, dus kan eindelijk goede fotos maken!
              Ze krijgen hun voeding, ze hoeven niet veel water, omdat led niet warm word, drinken ze niet zo veel, maar ze blijven het goed doen!

Hier de fotos met de nieuwe foto camera!

IMG_0182.jpgIMG_0183.jpgIMG_0184.jpgIMG_0185.jpgIMG_0187.jpgIMG_0188.jpgIMG_0189.jpg
              16x Amnesia onder 600W
              Mooi in volle bloei!!

Comment

Heey, een kleine update!
                ze groeien egt snel!

heb ze nu even op 12/12 gezet, kijken of het ech ook allemaal vrouwlijke plante zijn!
                en ze zijn vollop bezig me hun zijtakken

grtz
                16x Amnesia onder 600W
                Mooi in volle bloei!!

Comment

de kleur is zeker mooi

Comment

Kleine update!!
                    Fotos komen vanavond, maar er is een probleemje gevonden.. kaswittevlieg!!
                    heb lope zoeken en heb een bestrijdings manier gevonden, andere soort insecten, nu kijken waar ik die kan kopen!

grz
                    16x Amnesia onder 600W
                    Mooi in volle bloei!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freaker View Post
                      @RocknRolla, Het zijn gewoon echte growlampen, zo gekocht, niet samengesteld
                      En deze 45 watters staan gelijk aan een 200W/225W gewone natrium kweeklamp, als het goed heb, dat zag ik toen op internet staan.

Grtz
                      Hey Freaker, je gelooft deze internetprietpraat toch zelf niet? 135 Watt aan Led zal zeker geen 200 Watt Hps vervangen hoor...
                      Ik denk dat het net zal lukken om 1 plant per lamp te kunnen kweken. 9 is echt teveel voor hetgeen je maar aan Ledvermogen hebt... just my opinion

Succes ermee,

John007

Comment

Ik zou geen kartonnnen bordjes gebruiken. Deze nemen vocht op en gaan schimmelen (zelf ervaren). Ik zou plastic naamplaatjes kopen/maken. Verder veel succes ermee, gaat de goede kant op.
                        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

@justforfun, thx voor de tip, zal dat dan maar is veranderen
                          @john007, oke, ja ik heb nog is staan kijken, er staat vervangend voor een 135-225 watt HPS, hoe komen ze dan bij de 225W ?

Hier de fotos met kleine update, ik heb bestrijding voor de Kaswittevlieg, sluipwespen, die maken ze wel dood en beschadigen de plante niet!
                          De northelight en de haze's doen het het best!
                          De amnesia blijven beetje een beetje dun, en weinig zij takjes, maar komt wel goed, heb ze even getopt, dan groeien ze niet zo in de hoogte!

De fotos! IMG_0703.jpgIMG_0704.jpgIMG_0705.jpgIMG_0706.jpgIMG_0707.jpgIMG_0708.jpgIMG_0709.jpgIMG_0710.jpgIMG_0711.jpgIMG_0712.jpg
                          16x Amnesia onder 600W
                          Mooi in volle bloei!!

Comment

Ik vond witte vlieg al heel apart op dit tijdstip, maar sluipwespen kun je toch bijna niet meer vinden buiten ?
                            Die moet je uitgraven en wakker schudden nu.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Ik vond witte vlieg al heel apart op dit tijdstip, maar sluipwespen kun je toch bijna niet meer vinden buiten ?
                              Die moet je uitgraven en wakker schudden nu.
                              Kun je gewoon kopen bij de growshop, teminste hier konden ze die bestellen.
                              Grtz
                              16x Amnesia onder 600W
                              Mooi in volle bloei!!

Comment

Heey medegrowers, ik zit te twijfelen wanneer ik ze op 12/12 ga zetten ?
                                de zijtakjes groeien al aardigalleen van de amnesia nog neit echt, kan iemand raad geven ?

Alles is welkom!
                                Grtz
                                16x Amnesia onder 600W
                                Mooi in volle bloei!!

Comment

Bezig...
                                X