Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omni chez casa Bubba

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Omni chez casa Bubba

    Vandaag hebben ze terug wat terug wat voeding gekregen, A+B 2ml/l + 0.5ml npk bij een Ph 5.4. De klauw is bij enkele zichtbaar dermee dat ik ze moet laten zakken....
    De sativa's bloeien en groeien nog steeds goed door goed.
    Terwijl de Toendra #6 haar groei er redelijk uit is, maar wel vele witte toppen bij deze.

    102_0422.jpg

    Mijn kerstkadotje aan mezelf zou een der deze dagen ook moeten arriveren. Adjust a wing+ fertometer en wat nieuwe potjes. Dat zal ook weer spelen ^^

    Grtz
    sigpic

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Omni chez casa Bubba

        Ind Dude, zo blijft het intressant ook ^^
        En bedankt, qua voeding zal ik ind niet te veel geven, daarom dat die fertometer hier moet komen om toch een redelijke juiste indicatie te hebben.

        Grtz
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: Omni chez casa Bubba

          Hi piepz

          Hier een nieuwe update van de omni ronde..


          De Omni haze en behazed met gebogen toppen
          P1100766.jpgP1100769.jpgP1100767.jpg
          een bladbudje is ook al ontdekt op de plant van de middelste foto, maar ik heb geleerd me planten in vroege stadia te laten staan om foto's te trekken ivm met stress, dus dat blad budje zal later wel nog vast gelegd worden ^^

          Toendra #6, vele koppen door het toppen van de plant, ze wordt met rekkers naar beneden gebogen zodat alle buds voldoende licht krijgen, ik heb goeie hoop in deze, de witte laag zit er goed in, ook op de grotere blaadjes zie je een lichte witte schijn.
          P1100770.jpg

          De middelste is Behazed, met rechts de toendra #6 achterkomen(deze staat in 1liter potje en zal er blijven, bud on a stick)

          P1100771.jpg

          Ze krijgen voeding gold A+B <2ml/liter mee al denk ik dat ze toch weer op het randje staan..
          De ph van de laatse water beurt heb ik op 5.4 gezet. Het lijkt erop dat de hoge ph door het regen water is gezakt, de klauw is uit de nieuwe blaadjes toch bij de meeste, bij de kleine Toendra achterkomen lijkt het iets moeilijker om de ph te bewaren.

          Er zijn nog twee rooie marietjes gezaaid en ontkiemd, de spuirtjes staan beide in een 11liter pot, ik ga de test eens doen hoe twee planten in 1pot drijven, meestal is dat niet het beste plan, ze moeten dan natuurlijk ook wel alletwee vrouwelijk zijn...maar dat is voor later ^^
          P1100763.jpg

          Greetz Bubba

          sigpic

          Comment


            #20
            111_0006.jpg


            De planten zelf doen het ook zeer goed. De bloei zit er goed in.

            111_0007.jpg

            Ik heb er intussen wat soortjes bij gestoken. Met name 3x Galaxy van piramid seeds en 2x neville haze.
            Maar ik denk dat de neville haze binnen kort een ander onder komen gaat krijgen, als ik mee mag doen aan de Nm wedstrijd zal ik daar zeker plaats voor maken.
            Die galaxy zijn korte bloeiers dus ik hoop dat ik deze hier nog kan aflbloeien.
            En het Omni topic zal zeker te combineren zijn met het No mercy.
            Als je kijkt zijn de lege plaatsen de nieuwkomers,dus als deze een ander onderkomen hebben krijg je ong twee delen..
            en de Toendra #6(uiterst links) die staat al een tijdje te bloeien dus deze zal zeker voor de Nm wedstrijd klaar zijn.
            De sativa's dat is een ander verhaal, deze gaan wrs de hele wedstrijd uitkijken

            Greetz Bubba
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Omni chez casa Bubba

              Ik denk haast dat die witte muur beter reflecteert dan die zilverkleurige ruitbeschermer toch ? (of wat is het)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: Omni chez casa Bubba

                Ind ruiten beschermer, zou dat het geval zijn? kan hoor, zal ze der eens afhalen
                sigpic

                Comment


                  #23
                  111_0014.jpg

                  Omni's Haze, met een, ik denk, indica feno (2de foto). Op de 1ste foto staat de andere gebogen omdat zij dan door het dak gaat...
                  111_0015.jpg111_0017.jpg

                  Omni's behazed, ze heeft een leuke blad/bud ratio, ik heb grootste plannen met haar ^^
                  111_0019.jpg

                  Omni rooie marietjes die ook hun beste doen..
                  111_0022.jpg

                  En dan nog een totaal plaatje.
                  111_0013.jpg


                  Zoals je kan zien heb ik ruimte genoeg voor de Nm wedstrijd

                  Groetjes bubbs
                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: Omni chez casa Bubba

                    Gaan mooi bubba ferto meter heb ik ook zal et deze ronde eens wat meer gaan gebruiken

                    Succes verder kerel!!
                    Eens een paffer, altijd een paffer........

                    Comment


                      #25
                      Re: Omni chez casa Bubba

                      he bubba lekker gaan weeral keepup the good work

                      grtz

                      Comment


                        #26
                        Re: Omni chez casa Bubba

                        Ziet er netjes uit die toppen

                        Comment


                          #27
                          Re: Omni chez casa Bubba

                          Merci mannen
                          Ind paffster die fertometer is ind handig
                          De Rooie Marietjes zijn alletwee vrouwelijk en mooi de lucht zijn ingegaan en de 4x Galaxy in 1 pot gaan vooruit(beetje plaats maken voor No mercy eh) mooi op schema^^
                          Ook de ruitreflectie is eruit gegaan, tip van Q ^^

                          Rooie Marie met Neville haze mee-lifter ^^
                          111_0058.jpg111_0057.jpg111_0073.jpg

                          De Toendra #6 staat vol met harde knoesten die bezaaid zijn met een witte laag ^^
                          Ze begint langzaam de onderste blaadjes van zich af te werpen wat betekend dat ze er klaar voor is, ze krijgt een restje voedingswater aangelengd met gewoon af gezuurd water zodat ze niet abrupt geen voeding meer krijgt.

                          111_0056.jpg111_0053.jpg111_0055.jpg111_0054.jpg

                          De kleine Toendra #6, gisteren heb ik vergeten aftezuren wat je vandaag goed kan zien...bij alle planten trouwens..domme fout!
                          111_0064.jpg111_0065.jpg

                          Omni's Behazed indica feno, als je het vergelijkt met haar zus
                          111_0052.jpg 111_0060.jpg

                          En dan Omni's haze, de grootste tante hier in het hok^^
                          Waar er ook een bladbudje op bevind, puur natuur
                          111_0071.jpg111_0062.jpg111_0072.jpg111_0069.jpg



                          Cheerz Bubba
                          Last edited by Bubba J; 23 January 2012, 15:39.
                          sigpic

                          Comment


                            #28
                            Re: Omni chez casa Bubba

                            Nice die bladbud.

                            Comment


                              #29
                              Re: Omni chez casa Bubba

                              Lekkere wijven, dikke benen, ghehe..
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #30
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X