Omni chez casa Bubba

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vapoman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 751

    #76
    Re: Omni chez casa Bubba

    zo mooie buds laat het je smaken bubb.

    grt vapo

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #77
      Re: Omni chez casa Bubba

      Gaat lekker daar sjef
      Mooi gelukt, lijkt het.!!
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • Bubba J
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 2376

        #78
        Re: Omni chez casa Bubba

        Thx HJM en Vapo, de fluf die al droog is smaakt redelijk goed

        Straks een topje degusteren
        sigpic

        Comment

        • Stoner1
          Advanced Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2010
          • 64

          #79
          Re: Omni chez casa Bubba

          Ziet er allemaal overheerlijk uit hier drool2.gif

          Comment

          • Bubba J
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 2376

            #80
            Re: Omni chez casa Bubba

            Thx seba
            De fluf smaakt nog redelijk groen is nog scherp maar de potten gaan dat wel veranderen in een zwoele wietwalm
            sigpic

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #81
              Re: Omni chez casa Bubba

              Voor al zo door gaan
              God was never on your side..

              Comment

              • Bubba J
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 2376

                #82
                Re: Omni chez casa Bubba

                komt in orde bell dankje ,)
                sigpic

                Comment

                • Bubba J
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 2376

                  #83
                  Re: Omni chez casa Bubba

                  Hi piepz

                  de rooie wordt steeds mooier van kleur, buiten de dikkere buurvrouw in de zelfde pot lijkt iets meer aan de groenere kant maar toch ook schijnen van het paarse/rode kleur ^^
                  ook de vier galaxy lijken aan hun indikking te beginnen, ik geef enkel Gold C + advance nutrients big bud, thats it voor de tweede periode van de bloei, hopelijk kom ik niet te veel gebreken mee te tegen.
                  P1130365.jpgP1130366.jpgP1130369.jpg

                  De neville doet rustig verder in der hoekje, dat ze helemaal voor zich heeft.
                  De groei lijkt er ook voor het meeste uit en ook zei krijgt C + adv nutes.
                  P1130364.jpg


                  sigpic

                  Comment

                  • Vadertje
                    Special member
                    Lucky Member
                    • Jun 2011
                    • 847

                    #84
                    Re: Omni chez casa Bubba

                    oe oe oe wat zien die er lekker uit mooi werk

                    keep it green bro
                    sigpic

                    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                    Comment

                    • Bubba J
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 2376

                      #85
                      Re: Omni chez casa Bubba

                      thx vad
                      en ze moeten nog indikken ^^ gheheh
                      sigpic

                      Comment

                      • Bubba J
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 2376

                        #86
                        Re: Omni chez casa Bubba

                        2 budshots
                        P1130407.jpgP1130408.jpg
                        sigpic

                        Comment

                        • THC Dude
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 2405

                          #87
                          Re: Omni chez casa Bubba

                          Foto 1 is een hele mooie Bubba met haar mooie kleuren. De andere mag nog wel ff wat groter en dikker worden

                          Succes kerel met de laatste loodjes!!

                          Comment

                          • Bubba J
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2010
                            • 2376

                            #88
                            Re: Omni chez casa Bubba

                            Thx dude, die rooie is een praaltje eh ^^
                            japs die tweede moet indikken maar met 4 in de pot wordt dat een hele klus om het gewenste volume te krijgen ...
                            sigpic

                            Comment

                            • Bubba J
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2010
                              • 2376

                              #89
                              Re: Omni chez casa Bubba

                              De rooie marie lijkt even te hebben stil gestaan maaar dat is weer over. ze lijkt aan het in dikken
                              Ook de galaxy lijken aan de indikking bezig en de neville heeft nog een eindje te gaan

                              wat foto's

                              P1130487.jpgP1130488.jpgP1130489.jpgP1130490.jpg


                              sigpic

                              Comment

                              • HJM
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 3714

                                #90
                                Re: Omni chez casa Bubba

                                Gaat lekker daar Bubba, zeker die mooie RM kop.
                                Pas op voor te weinig voeding. In elk geval zie ik N gebrek.

                                Suc6, HJM
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...