Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 X lowryder #1 na 19 dagen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 X lowryder #1 na 19 dagen

    Korting op 420shop
    Op 10-11 ontkiemde zaadjes onder de grond gedekt en na paar dagen stoken de eerste kopje boven de grond de linker had een voorsprong op de rechter en deze is nog steeds koploper.
    Volgens mij zijn bij de linker de eerste tekenen van bloei al zichtbaar.
    Ben zelf niet helemaal blij met de bladeren deze zijn wat kreukelig en lijken wat droog.
    Wat vinden jullie?

    Groetjes thimoP1753[01]_29-11-11.jpgP1753[02]_29-11-11.jpgP1753[03]_29-11-11.jpgP1753_29-11-11.jpg

    #2
    Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

    Lijken me te nat te staan en geen aangezuurd water te krijgen. Volgens mij is je bodem PH veel te hoog.

    Te hoge pH
    .
    Als de pH in het medium boven de 6.0 komt dan word de fosfor al minder opgenomen. Komt de pH in het medium boven de 6.5 dan word fosfor al bijna helemaal niet opgenomen. Daarnaast kan de plant bij een hoge bodem PH nauwelijks de sporenelementen opnemen. Alle gebreksziekten mogelijk: ijzer (Fe), mangaan (Mn), borium (B), koper (Cu), zink (Zn) Broom (Br) Molideem (Mo).

    Comment


      #3
      Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

      Hey Monty,
      Bedankt voor je reactie. Ik heb hier inderdaad niet veel aan gedaan. Ik ga dit zo eens beetje uitzoeken.
      Ik heb ze paar uur terug water gegeven en nu staan ze wel weer mooi omhoog dus weet niet of het met de vochtigheid te maken heeft. Maar nu zijn mijn ventilatoren altijd paar uur eerder uit dan mijn lampen om zo meer warmte te behouden voor de nacht wanneer de lampen weer uitgaan. Zou het hier ook mee te maken kunnen hebben? deze zijn namelijk rond 8 uur uitgegaan.

      Thimo
      Hier nog wat twee fotows zoals je ziet staan de bladeren rechter op maar wat me nog opviel was van die rare puntjes op de stam
      P2138[01]_29-11-11.jpgP2138_29-11-11.jpg
      Last edited by Thimotje; 29 November 2011, 20:42.

      Comment


        #4
        Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

        Die witte puntjes opje stam zijn Adventiefwortels (soort van luchtworteltje) Een teken dat de echte wortels verstikken door te veel water. Als je je afzuiging afzet voor het licht uitgaat verzamelt zich er veel warme lucht die veel waterdamp kan bevatten gaan de lampen uit en daalt de luchttemperatuur zal je LV omhoog schieten naar de 100%. Koude lucht kan minder waterdamp bevatten. Dus wel blijven afzuigen. Bij een LV van 100 % kan je plant niks verdampen en dus ook niks opnemen.

        Comment


          #5
          Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

          Ik zal minder water geven en dit aanmaken met groene thee zoals ik heb gelezen op het forum. daarnaast zal ik de ventilatie laten doorblazen. Maar hoe kan ik er voor zorgen dat de temperatuur niet teveel gaat schommelen aangezien de aangezogen lucht uit mijn kamer momenteel vrij koel is.

          Heb nu potten aangevuld met grond tot aan de lob bladeren.
          Last edited by Thimotje; 30 November 2011, 19:48.

          Comment


            #6
            Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

            owkey ik heb nu een klein ander probleempje. Zuur nu sinds paar dagen water af. maar heb ineens een raar bruin vlekje op slecht een enkel blad.

            Fotows zijn niet echt mooi maar had geen andere camera voor handen.
            iemand een idee wat het kan zijn?
            Foto0113.jpgFoto0114.jpg

            Comment


              #7
              Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

              Misschien heeft daar een druppel op het blad gelegen toen het licht aan was ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

                Ja daar zat ik ook aan te denken maar ik gebruik spaarlampen en dat leek me een beetje sterk

                Comment


                  #9
                  Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

                  Even weer een update zijn nu 32 dagen verder na het planten van het ontkiemde zaadje.
                  Plant is lekker in de bloei heb paar keer lampen iets te kort erop gehad omdat niet wou dat de plant zou gaan strekken aangezien ik niet zo`n heel hoog hok heb. Hierdoor zijn paar bruine plekjes op aantal bladeren ontstaan. Ik geef ze momenteel bloei/groei voeding en zuur af met mango thee
                  plantje2.jpgPlantje.jpgplantje1.jpg

                  Owja mijn andere lowryder#1 loopt behoorlijk achter al vanaf de start en hier dus ook geen fotows van.

                  Comment


                    #10
                    Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

                    Haai Timo! Bloemetjes zijn goed nieuws Let op je niet heel je plantje verschroeid! Die Lowryders komen zelden hoger dan 60cm dus zorg dat je bulb niet de helft van je grammen zelf opsmoort. Ik ben ook net begonnen met een lowrydertje (type #2).
                    Ze staan bij m'n grotere planten, maar ik denk dat ze ongeveer op dezelfde moment zullen afbloeien.

                    Ik heb ook al gemerkt dat er wat kwaliteitsverschil zit op de zaden. Volgende kweek koop ik een groter aantal zaadjes en maak ik een selectie! Als ze klein zijn, nemen ze toch nog geen plaats in!

                    Succes!
                    All I want is a little more than I'll ever get

                    Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

                    Comment


                      #11
                      Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

                      Is het trouwens raar dat er nog haast geen thc te spotten valt? als ik alle fotows van andere zie, zie ik overal van die toppen vol met thc. Of komt dit pas later in de bloei? zit nu op 32 dagen.

                      Comment


                        #12
                        Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

                        Update 2X lowryder #1 na 36 dagen.
                        De kristallen komen nu tevoorschijn.
                        Linker plant heeft een voorsprong

                        Linker plant
                        P0121_01-02-09.jpgP0121[02]_01-02-09.jpgP0121[01]_01-02-09.jpgP0206_01-02-09.jpgP0208_01-02-09.jpg

                        Rechter plant
                        P0122_01-02-09.jpg

                        Wat vinden jullie ervan?
                        Last edited by Thimotje; 16 December 2011, 13:13. Reden: Nog twee fotows zonder het licht

                        Comment


                          #13
                          Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

                          ziet er mooi uit
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

                          Comment


                            #14
                            Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

                            Dankje je kunt nog wel zien dat ik het water in het begin niet afzuurde en de bladeren daardoor gingen hangen maar de nieuwe bladeren hebben hier geen last meer van

                            Comment


                              #15
                              Re: 2 X lowryder #1 na 19 dagen

                              Update na 40 dagen 2 X lowryder #1
                              Niet veel byzonders tenopzichte van vorige update.
                              maar al wel wat kristallen te zien.
                              Linker plant
                              P0520_05-02-09.jpgP0521[01]_05-02-09.jpgP0521_05-02-09.jpgP0522[01]_05-02-09.jpg

                              De rechter plant (zie fotow hier onder) loopt duidelijk achter maar zoals je kunt zien op de fotow staan de bladeren echt mega strak omhoog... iemand een idee wat dit betekent?
                              P0522_05-02-09.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X