Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Amnesia Haze By Paffy

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

    Ben benieuwd naar de X seed solution van Bac, erg interessant product. We houden je topic in ieder geval goed in de gaten. Veel succes,

    Groetjes Jennifer
    Zambeza Seeds

    Comment


      #17
      Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

      Suc6 Paffy, kijk ook weer mee....


      Grtz.

      Comment


        #18
        Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

        grtz.
        Led's grow !

        Comment


          #19
          Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

          Thnx peeps ik hoop er zeker iets moois van te maken

          Hier nog een paar fotos van de setup dat ik gebruikIMG_6941.jpg
          IMG_6940.jpg
          Hier komen de 6 dames in te staan van zambeza, hadden er best 10 mogen zijn dan had ik tentje mooi kunnen vullen maar goed er komen als het goed is
          3x cheese bij te staan om ze te vergezellen dus eenzaam zullen ze zich niet voelen in de tent.

          De jiffys/sproutpads drogen snel uit is me opgevallen, moet wel dagelijks een beetje water op de bodem gieten om niet uit te laten drogen.
          2 van de 6 zijn al mooi boven 3e zie je al zitten en derest moet zich nog laten zien, zambeza geeft 100% kiem garantie dus ik zal zien
          Hier een paar fotos van de prop met de seeds in it IMG_6942.jpg
          IMG_6944.jpg
          @ jennifer, de zaadjes hebben in totaal 4 uurtjes in de bac solution geweekt, zelf ook nog niet bekend met dit product. Ik merk er totaal niets van dat het werkt ofzo ghehehe maar zal wel ergens goed voor zijn toch

          Vanaf vandaag maar de HPS aangeswitched op 18/6 zodat ze alvast kunnen wennen aan het felle licht , nou is het hopen dat derest zich ook snel laat zien zodat ik ze lekker kan potten voor nu moeten ze het maar met de prop doen.
          Temp en lv ga ik beginnen in de gaten te houden zodra ze gepot zijn.

          Hier nog een fototje van de dametjes onder de mooie zon IMG_6947.jpg

          and i like cannabizz
          Eens een paffer, altijd een paffer........

          Comment


            #20
            Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

            Ga je volgen ben benieuwd welke monsters je gaat halen uit die 11 liter potten

            Comment


              #21
              Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

              Succes paffy
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #22
                Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                succes paffy

                maar kun je nie beter 2x TL boven je plantjes hangen kost zo veel nu

                gr
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                Comment


                  #23
                  Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                  Thnx Smokey, zak and Gonzo

                  @gonz idd tl zou beter geweest zijn maar is nu ff helaas niet anders (een voorgroei hokje is the bom )

                  Dit zijn de zambezas na 1 week, het ziet er naar uit dat er 2 stuks zijn die niets meer gaan doen, ze krijgen nog een kans van mij maar veel verwacht ik er niet meer van.
                  Zo staan ze er nu bij en vanavond worden de andere alvast gepot zodat die lekker verder kunnen gaan.
                  IMG_6948.jpgIMG_6949.jpgIMG_6950.jpg
                  De 2 die al boven zijn gaan errug lekker en hebben het wel naar hun zin, de andere krijgen nog tot aanstaande woensdag van mij als ze dan nog niet boven zijn gaan de vuilbak in en is het wel jammer.

                  Vanavond na het potten weer wat plaatjes

                  to tha peeps!!
                  Eens een paffer, altijd een paffer........

                  Comment


                    #24
                    Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                    komt goed geduld geduld
                    effe nog een weekje aankijken? nog eens nat maken?

                    Keep it Green m8
                    sigpic

                    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                    Comment


                      #25
                      Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                      Jammer dat de rest niet boven is gekomen, zie je ook niet zitten in het blokje zelf aan wit puntje ofzo??

                      Misschien toch maar beter niet dat spul van BAC gebruiken....ze zouden het toch beter moeten doen daarmee of niet? Zou de volgende zaden gewoon zonder dat spul ontkiemen en dan eens kijken hoelang het duurt.

                      Succes kerel!!!!

                      Grtz

                      Comment


                        #26
                        Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                        Thnx Daddy and Dude

                        @ dude, denk juist niet dat het spul van bac er wat mee te maken heeft anders waren de andere zaden ook niet naar boven gekomen en zou alles afgestorven moeten zijn lijkt mij
                        zie bij de 4e wel een wit puntje zitten maar die andere 2 zitten gewoon stil , met de spongepots ook al het zelfde mogen meemaken dat ik dacht dat er niets op zou komen maar na 2 weken waren er toch 4 van de 9 opgekomen

                        Als ze niet opkomen dan is het maar zo, echter veranderd dit mijn kijk op zaden totaal niet, je hebt gewoon breeders waarbij alles vet snel naar boven komt maar er zijn ook breeders waarbij het wat langer duurt
                        Heb ik met sannie en resin ook mooi kunnen vergelijken, sannie seeds waren binnen 4 dagen boven allemaal en resin pas na 2 weken.
                        Hiervoor totaal geen klachten mbt kiemkracht van de zaden, alles kwam ook binnen 4 dagen boven. Enige wat ik heb veranderd is dat ik in jiffys ben gaan ontkiemen ipv direct in de aarde.

                        Achja ik wacht nog ff af, 1 ding weet ik zeker en dat is dat ik niet meer met jiffys en dat soort shit ga werken want dat werkt me enkel tegen.

                        We zullen zien wat ze zullen brengen de sletjes

                        Eens een paffer, altijd een paffer........

                        Comment


                          #27
                          sigpic

                          Comment


                            #28
                            Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                            Ik hoop dat ze nog boven kmen. Die jiffys werken normaal wel goed bij mij. Maar ik vind ze ook erg droog eruit zien bij jou, klopt dat. Misschien eens extra bevochtigen?

                            Gr. JFF
                            Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                            Comment


                              #29
                              Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                              kom op paffy you go je kan het

                              Comment


                                #30
                                Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                                Yo paffert, geef ze nog ff ja tog, maar die cheese is een mooie aanvulling!

                                Spreek u snel weer!

                                GreetZ NF
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X