Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Amnesia Haze By Paffy

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

    Mooi bossige korte, stevige plantjes. Mooi van start.

    Comment


      #62
      Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

      hoezo gaat tie het langzaamst volgens mij is tie gewoon korter gestamt of heb ik het mis?????

      maar ze zien er weer goe uit hou ze goed in de gaten he
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

      Comment


        #63
        Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

        die gaan lekker

        Comment


          #64
          Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

          gaan goed paffster
          sigpic

          Comment


            #65
            Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

            Thnx Peeps doe me best om ze zo goed mogelijk in de gaten te houden maar dat lukt me nog steeds niet zonder extra tool
            Ze staan blijkbaar weer eens te nat heb daarom tensio weer erbij gestoken om het wat beter in de gaten te krijgen.
            Gisteren stond de tensio op de voorste plant op 20 en momenteel op 37 dus gewoon te veel aan water.

            Zij krijgen nu de rust om wat droger te raken en ik houd de tensio goed in de gaten.
            Gezien ik zat te twijfelen om te toppen of niet heb ik besloten de hoofd toppen te behouden en de planten maar te buigen zodat hoofdtop
            op gelijke hoogte met onderliggende komt te zitten.
            Zo zagen de plantjes er 2 dagen geleden uit voor het buigen, ze hebben toen ook laatste waterbeurt gehad PH 5.8 en verders niets
            IMG_7355.jpgIMG_7354.jpgIMG_7352.jpgIMG_7356.jpg

            Ik hoop hiermee dat ik maximale uit elke plant kan halen en zo toch een mooi rokertje voor een komende periode kan overhouden.
            De planten staan er vandaag ook goed bij enkel op het teveel aan water na dan
            Je zien wel duidelijk dat ze in die 2 dagen goed is gegroeit ondanks de natte voeten.
            Let pictures do the talking
            IMG_7434.jpgIMG_7435.jpgIMG_7436.jpgIMG_7437.jpg

            Daarnaast heb ik van zambeza ook 3 nieuwe zaden gekregen gezien dat er 3 niet zijn uitgekomen bij mij dus ook weer een goede service van zambeza

            Verders niets geks te melden en is het gewoon weer ff chillen en aankijken.

            peeps
            Eens een paffer, altijd een paffer........

            Comment


              #66
              Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

              Gaat goed zo te zien top dat je die 3 zaadjes heb gekregen, idd wel goeie service.

              Comment


                #67
                Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                Jeuh thats dah sjit. verry nice
                .

                Comment


                  #68
                  Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                  very nice pafke, en mooie dames

                  keep it green m8


                  mvg
                  vaderke
                  sigpic

                  Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                  Comment


                    #69
                    Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                    Ze zien er mooi uit paffy en idd slim om je "tool" erbij te pakken.... Dat knakken zullen ze zeker dikker maken, en zeer netjes dat ze nieuwe zaadjes hebben op gestuurd ze geven immers 100% kiem garantie.

                    Succes kerel en de abo is genomen.

                    Grtz

                    Comment


                      #70
                      Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                      Ziet er hier nog steeds toppi uit he !!

                      doe zo verder paffy

                      keep it green
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        #71
                        Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                        Sexy gestrapte wijven, daar houden we van

                        sigpic

                        Comment


                          #72
                          Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                          staan er idd mooi groen op hierzo

                          Comment


                            #73
                            Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                            Daar zit een mooi en gezond kleurtje aan! Wens u een vruchtvolle opbrengst toe!
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...8&d=1331851996
                            Die heeft een kek kleurtje zeg keep it green

                            Comment


                              #74
                              Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                              Thnx peeps!! komt wel goed nou maar hopen dat de ballen wegblijven voorste heeft al voorbloei getoond en de 2 achterste nog niet
                              de voorste laat ook iets zien waarvan ik denk dat het een balletje is maar is nog te klein om vast te leggen.

                              Na het plaatsen van de tensio hebben ze eerst wat te nat gestaan maar daarna begonnen met het zuipfestijn
                              ze krijgen dagelijks 500ml pp afgezuurdwater Ph 5.8, vandaag wat enzymen en supervit toegevoegd aan het water mengsel.
                              Na het wateren slaat de tensio uit naar ongeveer 30 maar na 12 uur staat ze weer rond de 200 ze krijgen na de 12 uur nog eens 200ml pp
                              om zo de overige 6 uurtjes mee door te komen.
                              Wanneer licht weer aan gaat staat ie weer rond de 250.

                              Voor mij werkt de tensio super en zie ik dat de planten het beter doen

                              De plantjes staan er mooi bij en hebben nog steeds geen voeding gekregen gezien ze nog zo mooi groen staan.
                              Plantjes rechts achter heb ik per ongeluk getopt tijdens het buigen dus er is 1 getopte en 2 niet getopt ghehehe
                              Denk dat ik de plantjes tot dit weekend laat groeien voor dat ik de klok zal omzetten naar 12/12, mischien ook wel eerder ligt allemaal aan de groei
                              Hier wat fotos van de plantjes.....
                              IMG_7438.jpgIMG_7439.jpgIMG_7440.jpg

                              Voorste plant is het grootst dus wordt meer gestrapt zodat alles beetje op gelijke hoogte kan blijven, 2e foto is de getopte
                              Wat mij erg verbaasd is de indica aandeel in de 2 achterste want die blijven echt klein en bossig terwijl de voorste meer sativa laat zien.
                              Ze ruiken wel alle 3 het zelfde een lekkere zoete verse wiet geur dat er van af komt ghehehe

                              Verders niets bijzonders te melden ze gaan nog mooi, hopen dat ik het zo kan houden
                              Peeps!!
                              IMG_7441.jpg
                              IMG_7442.jpg
                              Eens een paffer, altijd een paffer........

                              Comment


                                #75
                                Re: Dutch Amnesia Haze By Paffy

                                Gaan goed paffy, naar mijn idee.............

                                Comment

                                Bezig...
                                X