Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

flips royaldwarfs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    flips royaldwarfs

    Korting op 420shop
    a hoi hoi ben ik weer ze ik mag mee doen aan de wedstrijt van royalqueen ik heb reeds mijn keuze gemaakd en ik heb de royal dwarf genoomen grouw hok 016.jpgzo kreeg ik ze van de mensen netjes opgestuurd ze dank u royal queen bij aankomsd gelijk 2 tusse vochtige watten gelegd ingepakd in huis houd folie en dan zilver papier in tusse tijt ben ik gaan winkelen bij alien ik heb daar voedding gekogd plagron starter set grouw hok 014.jpgheb ook nog plagron zaai en stekgrond gekogd en voor later special mix ze en een uffo led lamp van 90 w zou een 400 w licht gevenbij aan komsd thuis gelijk aan het voor groej hok begonne en na een uurtje knutselen had ik een prima voor groej hok alles met witte folie mooi bekleed led lamp er in ze en klaar ik had nog een badkamer afzuiging ligen van een 95 cup die er ook in gewerkd ze en klaar he na 3 dagen ging ik eens kijken en ja ze bingo he de zaadjes mooi ontkiemd grouw hok 024.jpg ik heb ze gelijk in turve proppen gedaan en ja ze na 1 dag waaren ze boven en na 3 dagen de wortels er door jammer genoeg heb ik er geen fotos van dus tijt voor de zaai en stek grond in gedaan ze dit zijn ze toen dat is nu 5 dagen geleede dan stonde ze net in 1.5 l potten voor groej hok 001.jpg dit zijn ze nu vandaag voor groej hok 008.jpg dag 13 de tem is overdag een 24 a26 gr snachts 20a 21 gr de lv is wad laag maar dat los ik op met de wande om de paar uur effe nat te spuiten he nu ga er 1 plant na het verpotten da zal in 5 l potten zijn de dr 40 met de led lamp in ik heb hier nog een 125 cub afzuiging ligen en een filter en een van kontrol voor de tem niet te hoog te laaten gaan de ander die ga ik lekker aan de raam zetten en bij goed weer mag die al het teras op lekker in het zonnetje gaan genieten zo gaan we ook het verschil zien tusse de buiten en de binne kweek zo dat was het voor nu nieuwe fotos komme binne 2 dagen grt uit het bos

    #2
    Re: flips royaldwarfs

    Succes met de kweek en de contest flip.

    Comment


      #3
      Re: flips royaldwarfs

      Ik dacht dat Flip, na zijn juiste grootte te hebben geraden, het bos zonder cannabis was ingegaan...................

      Comment


        #4
        Re: flips royaldwarfs

        hihihihihii ja het kribbelde weer he

        Comment


          #5
          Re: flips royaldwarfs

          Comment


            #6
            Re: flips royaldwarfs

            succes

            Comment


              #7
              Re: flips royaldwarfs

              hee flip, succes met je ronde, leuk dat je nog maals een verslagje brengt

              grtz
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: flips royaldwarfs

                planten nu 006.jpgplanten nu 008.jpgplanten nu 009.jpgplanten nu 010.jpgplanten nu 011.jpgplanten nu 007.jpgplanten nu 002.jpgplanten nu 003.jpgplanten nu 004.jpgplanten nu 005.jpgplanten nu 001.jpg hoi hoi mensen we zijn nu aan dag 13 beezig he de 1rst plant is node 3 aan het maaken nu plant 2 node 2 ze staan nog steet in het voor groej hok nu de led hangd op 25 cm er boven nu ik denk dat ik de led eens wad hooger ga hange morge of zo dat ze wad meer kunne strekken he de tem is nu tussen de 27 overdag en de 19 a 20 snachts ik zit te denken om binne dit en 10 daagen te verpotten ik dacht eerst aan 5 l potten maar ik zag dat ik nog 8 l potten heb dus daar kunne ze zeeker met voord he en dan gaad de klijnste pot achter het raam staan en bij goed weer lekker in de zon en de andere gaad dan de dr 40 in dan kan die mooi groejen he op de achter grond staan mijn spruiten planten ik dacht warom eens niet testen of die wille kimme onder een led en ja ze bingo he het gaad lol grt uit het bos mensen tot binne 2a3 dagen

                Comment


                  #9
                  Re: flips royaldwarfs

                  die schieten mooi op flipper
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: flips royaldwarfs

                    wat een licht flip lijkt wel de kabouterwalletjes in madurodam!

                    Comment


                      #11
                      Re: flips royaldwarfs

                      Ziet er goed uit Flip.
                      Mooi he , zo'n ledje boven je meisjes ..

                      succes.
                      Led's grow !

                      Comment


                        #12
                        Re: flips royaldwarfs

                        Ghehehe, ik moet altijd zo lachen als ik wat lees van je Flip.
                        Succes ermee kerel, hopen dat er een vrouwtje tussen die twee zit.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: flips royaldwarfs

                          succes flippert

                          Comment


                            #14
                            Re: flips royaldwarfs

                            wortels 001.jpgwortels 002.jpgwortels 003.jpgwortels 004.jpgwortels 005.jpgwortels 006.jpg
                            hoi mensen ben ik weer effe met een klijne update ze ik heb ze verpot naar 7.5 l potten ik heb zegelijk in gewaterd met 1 l water ph van 6.1 en wortel stimulator en met zimme de wortels staken door de onderkand door dus het werd tijt foto 1 is de pland die aan de raam staat nu foto 2 dat zijn de wortels van de plant die nu in de dr 40 staat met de led ik hoop dat ze het nieuw zand lekker gaan vinden ze zo dat was het weer voor nu ze tot binne 2 dagen of 3 he grt

                            Comment


                              #15
                              Re: flips royaldwarfs

                              ziet netjes uit m8


                              keep it green

                              mvg
                              vaderke
                              sigpic

                              Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                              Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                              Comment

                              Bezig...
                              X