Mededeling

Collapse
No announcement yet.

flips royaldwarfs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: flips royaldwarfs

Mooie kluit flip. nice kerel.

Comment

Ziet er goed uit flippie, potje zit al lekker vol met wortels.

Succes met de plantjes en je mooie kleuren lampje.

Grtz

Comment

het gaat goed daar flip plantjes hebben een mooi kleurtje, cool die ledlichten kzal zeker verder blijven volgen om het resultaat met led te zien
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

eerste bloej 024.jpgeerste bloej 025.jpgeerste bloej 026.jpgeerste bloej 027.jpgeerste bloej 028.jpgeerste bloej 029.jpg
          ben ik weer met goed en slecht nieuws eersd het slechte nieuws he de plant die in de tent stond heeft het wad moejlijk met de nieuwe grond en is wad overvoed maar da komd wel weer goed dan nog slecht nieuws de led is kapot gegaan jammer genoeg maar ik ga een 150 hps koopen voor de binne kweek af te kunne maaken dus staan ze met 2 nu van de zon te genieten achter het raam snachts en overdag gaan ze lekker de serre in het zonnetje je kan nu al het verschil zien tusse buiten en binne kweeken die waar de led lamp heefd opgehangen is een stuk klijner gebleeven tegen die aan het raam staat die is gaan beginne strekken nu het goedde nieuws ik pakte ze vanmorgen vasd en zag bij alle 2 de eerste witte haartjes dus ze zijn de bloej in gegaan ze staan nu alle 2 aan de 5 de node dus laad ze maar gaan bloejen ze nu hoop ik nog op lekker weer voor de plant die altijt aan de raam staat ze nu gaan we ook het verschil kunne zien tusse buiten afbloejen en binne onder een 150 hps de dames krijgen aleen water voor het momend en wad zimme met een ph van 6.0 a6.1 zo dat was het weer tot binne een paar dagen he grt

Comment

Jammer dat je led kapot is hopelijk heb je snel een nieuw licht ,hopelijk worden je plantjes nu niet te veel gestressd

sigpic

Comment

gestrest niet he ze krijgen nu gewoon zonlicht daar kan een hps lamp niet tegen op he hihihihi

Comment

Lijkt iets last te hebben van de overgang van led naar zonlicht maar zal er wel overheen komen.

Comment

dag 2 bloej 001.jpgdag 2 bloej 002.jpgdag 2 bloej 003.jpgdag 2 bloej 004.jpgdag 2 bloej 005.jpgdag 2 bloej 006.jpg
                  hoi hoi ben ik weer ze 1 van de 2 planten is een herma die onder de led stond maar ja de let kapot en dan heefd ze in de zon of achter het raam gestaan en ja ik denk wad veel stresse he en een herma geworden jammergenoeg maar ja dit is de 2 de dame en ziet er naar mijn meenig goed uit ze is juisd op dag 2 bloej dus laat ik ze maar lekker staan ze is nu 20 cm groot ze ze krijgt nog altijt geen voedding aleen water met een ph van 6.1 zo tot binne een paar dagen grt

Comment

Ik moet leren lezen.

Maar ik snap 'm niet helemaal, laat je die nu onder de zon bloeien? En die andere heb je binnen met die 150w HPS?

Wel zuur iig.
                    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Jammer van de Herma flip maar zal idd wel door de stress komen. Morgen kan ze van de HPS genieten kerel dan komt dat wel weer goed.

Comment

das ind heel minder flip, hopen op het beste !!
                        grtz
                        Last edited by Bubba J; 4 April 2012, 10:37.
                        sigpic

Comment

jo mensen gisteren zwwar gewerkd met kabouter green monty we hebbe een dr 60 gekogd ze en we hebbe er een 250 hps in geknald dus laat ze nu maar lekker bloejen hihihihihi grtCollages1.jpg

Comment

zozo, kijk is aan de 2 heren aan het werk.

het komt nu zeker helemaal in orde flipje.

grtn

Comment

flip heefd peg gehad na de herma heb ik nu ook een geroosterde plant ik had van monty een 250 hps mogen leene die er in gehange ik dacht dat alles klaar was snachts heefd blijkbaar de fan controler het begeven ik kijk sochtens in mijn hok en ja plant geroosterdde temprartuur is snachts op geloopen tot 49 graden de bladeren waaren gewoon verbrand einde van dit avontuur geen nood flip komd trug binne dit en een paar dagen grt de kabouter

Comment

Omg jammer man wat een tegenslag dat je hebt

Er is wel 1 voordeel gelukkig heb je geen brand gehad, dit zou heel wat minder geweest zijn

sigpic

Comment

Bezig...
                                X