Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

    ~Update~ ~Dag 55~

    Attached Files

    Comment


      #32
      Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

      Waarom heb je dat stokje erbij gestoken??
      Is al riskant voor de wortels en ik zie het nut er niet zo van omdat ie ook nog eens erg kort is. Je plantje gaat er ver bovenuit groeien denk ik.
      Zo te zien staan ze nu in je kas. Merk je al dat ze harder gaan groeien??
      Het blijft gewoon leuk om plantjes te laten groeien op je eigen manier en te leren van de foutjes die je maakt.

      S6 met je kweekje.

      Comment


        #33
        Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

        Oorspronkelijk geplaatst door kinkydj View Post
        Waarom heb je dat stokje erbij gestoken??
        Is al riskant voor de wortels en ik zie het nut er niet zo van omdat ie ook nog eens erg kort is. Je plantje gaat er ver bovenuit groeien denk ik.
        Zo te zien staan ze nu in je kas. Merk je al dat ze harder gaan groeien??
        Het blijft gewoon leuk om plantjes te laten groeien op je eigen manier en te leren van de foutjes die je maakt.

        S6 met je kweekje.
        Dat stokje heb ik er bij gestoken omdat het 4 dagen geleden zo hard waaide, dat het plantje praktische bijna omgewaaid was, daarom heb ik er dus een stokje "voorzichtig" bij gestoken met een ijzerdraad omwikkeld met duc-tape in een soort ring er omheen, zodat het niet meer zover kon omvallen, maar wel de vrijheid had om nog te bewegen en door de wind dus sterker te worden. dus vandaar

        Ze staan niet in me kas hoor, dat is de achterkant van het tuin bankje waar ze tegen aan staan het is de laatste tijd warm (zonnig) genoeg om gewoon in de tuin te staan.
        Ik heb inderdaad net wat jij zegt al heel wat geleerd van me fouten.

        Ik heb trouwens wel het idee dat toen ik ze buiten had neergezet, dat ze toen wel harder gingen groeien. Ze krijgen nu dan ook veel meer direct zon licht dan toen ze nog boven op zolder stonden.


        Dank je wel, ik ga me best doen om er wat moois uit te halen!

        Comment


          #34
          Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

          Haha ow dus niet in de kas. Vond je ontwerp wel erg mooi gemaakt trouwens.

          Ik heb trouwens wel het idee dat toen ik ze buiten had neergezet, dat ze toen wel harder gingen groeien.
          Ja dat heb ik ook gemerkt. Toen ze eenmaal in de kas stonden groeiden ze met gemak 5 cm. per dag (als de zon scheen)

          Ik merk zelf weinig verschil tussen de groei in de kas of direct buiten. Ik hou ze dus lekker in de kas, niet in het zicht van de buren zeg maar

          Comment


            #35
            Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

            Nou waar blijven die vette toppen
            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

            Comment


              #36
              Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

              Oorspronkelijk geplaatst door kinkydj View Post
              Haha ow dus niet in de kas. Vond je ontwerp wel erg mooi gemaakt trouwens.



              Ja dat heb ik ook gemerkt. Toen ze eenmaal in de kas stonden groeiden ze met gemak 5 cm. per dag (als de zon scheen)

              Ik merk zelf weinig verschil tussen de groei in de kas of direct buiten. Ik hou ze dus lekker in de kas, niet in het zicht van de buren zeg maar
              Dankjewel!, ik vond het zelf ook wel een mooi ontwerp.

              owh mijne groeien nog geen 5 cm per dag hoor (volgens mij zelfs niet met de zon er de hele dag op?)

              Maar ach ja ik kan die van mij wel buiten zetten, mijn buurman is toch nooit thuis


              Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
              Nou waar blijven die vette toppen
              Hahaha ik denk zomaar dat we nog een tijdje moeten wachten op die vette toppen

              Comment


                #37
                Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                De dames gaan vannacht dan toch echt voor het eerst een volledige nacht buiten staan, hopen maar op een beetje rustig weer!!

                Comment


                  #38
                  Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                  Kijk ff op buienradar... Deze week wordt het nat!

                  Comment


                    #39
                    Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                    Oorspronkelijk geplaatst door Roxx View Post
                    Kijk ff op buienradar... Deze week wordt het nat!
                    Aaai , vanavond dan toch maar weer ff de schuur in,
                    Ik heb ook nog een paar vragen hoeveel regen kunnen ze maximaal hebben? En hoe kan je het best de druppels van het blad af halen

                    Comment


                      #40
                      Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                      Update foto dag 60, het mag alleen als het aan mij ligt... nu wel even voor een langere tijd zonnig blijven

                      EDIT: ik vroeg me laatst toch wel af of dit wel optijd klaar gaat komen..
                      Attached Files
                      Last edited by broodje95; 7 June 2012, 16:41.

                      Comment


                        #41
                        Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                        ~Update~ ~Dag 63~

                        *
                        De stam is al wat dikker geworden en er komen al heel wat bladeren aan!
                        Attached Files

                        Comment


                          #42
                          Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                          Hoop dat het wat gaat worden man!
                          Maar voor een plant van 63 dagen is hij wel heel erg klein, mijn SSH's zijn op dag 50 al zo'n 90 cm, maarja dat is dan wel onder ssn 400 wat hps

                          Maar als je ze zo buiten laat staan lijkt het me dta die groei nog wel gaat komen!
                          Succes in iedergeval, ben benieuwd

                          Comment


                            #43
                            Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                            Ik hoop het ook maar ik blijf er in geloven!
                            Haha ja onder 400 watt, kan je het llicht naar de hand zette. Ik moet nog even geduld hebben op mooi weer, dat het liefst ook aanhoud... dan ik denk dat het binnekort wel flink gaat groeien aangezien er heel wat bladeren opkomen.

                            Bedankt! Ik ben ook benieuwd
                            En ik zal ook regelmatig even een kijkje nemen bij jouw post!
                            Last edited by broodje95; 11 June 2012, 21:05.

                            Comment


                              #44
                              Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                              ~Update~ ~Dag 70~ "Versnelling in zicht?"

                              Attached Files

                              Comment


                                #45
                                Re: Dag/nacht kweek [beginner kweek][zonder lampen] Super Lemon Haze

                                ~Update~ ~Dag 72~ "Begint al heel wat te worden naar mijn idee"

                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X