Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Beginnen al aardig wat kristalletjes tevoorschijn te komen zo blijkt . Let wel op als die fan richting je sour jack blaast dat, als hij wat dikkere toppen heeft en dus meer wind zal vangen, je hem niet omver blaast. Hij lijkt nogal groot in verhouding tot z'n stamdikte dus opletten daarmee . Heel donkere bladeren zie ik op je jack, echt heel mooi om te zien. Ze blinken in hun celwand .
    Houden zo!

    Greetzzz

    Comment


      #47
      Hij is inderdaad wat groot in verhouding met de stam. Het was de kleinste, omdat hij eigenlijk een 2tal weken later geplant is. De lamp stond altijd opgesteld volgens de hoogte van de andere planten. Misschien is hij plots naar het licht willen toegroeien bij het in bloei zetten, ze dacht waarschijnlijk: damn, ik ben hier nog veel te klein, zal daar eens vlug verandering in brengen).
      Die ventilator blaast continu onder de lamp door, maar wind raakt de top nu inderdaad wel voortdurend. Dit omdat de lamp nogal dicht bij de top van die ene lange plant hangt (30 cm). Zou dit veel kwaad kunnen? Mijn lamp kan nog hoger, maar dan hangt die weer zover van de kleinste (tenzij ik iets zou kunnen vinden om die kleintjes hoger te kunnen zetten). De topjes van de bovenste blaadjes verkleuren lichtjes van die grote plant. Hij krijgt ook wel evenveel voeding mee als de andere (kleiner maar bossigere) planten.
      Dit is 2x diezelfde top van die lange plant, maar met flits zie je soms meer

      Greetzz

      Comment


        #48
        dat ziet er heel mooi uit
        trichomes beginnen zich goed te vormen

        Comment


          #49
          Ja de kristallen gaan zeker de goeie richting uit.
          Om je hoogteprobleem op te lossen:Cd-doosjes, boeken, papier, borden, etc... Steek dat onder die kleintjes en dan staan ze evenhoog. Maak wel dat de boel stabiel staat want je wil niet dat je plant omver valt nu ze zo mooi staan .
          Veel succes verder!

          Comment


            #50
            Ziet er inderdaad erg fraai uit hier Het schittert lekker allemaal! Goeie tip van die flitser gebruiken, had ik niet bij stilgestaan dat dat betere foto's zou opleveren. Dit gaat een hele fijne worden, ik ben zeer benieuwd!

            Greetzz

            Comment


              #51
              Zien er toppie uit
              mooie aanmaak van pistils en thricomes!
              Doe zo verder en dit wordt een zalig rokertje.
              grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #52
                Last edited by Painkiller; 17 February 2009, 12:24.
                Greetzz

                Comment


                  #53
                  Mijn plantjes zijn ondertussen allemaal geoogst
                  Mijn kleinste big bang deed ik verleden week maandag al. Die is behoorlijk droog, dus mss zal ik vanavond de toppen afknippen.
                  De overige 5 planten deed ik dit weekend, ben zo wel ff bezig geweest ^^ vooral aan mijn big bangs omdat die zo al heel veel blaadjes hadden. Ook lijkt de hoeveelheid groter nu de bladeren eraf zijn

                  Greetzz

                  Comment


                    #54
                    wat kan ik daar op zeggen?

                    nice kweekje voor je eerste kweek,vanaf nu zal het alleen nog maar beter gaan lukken!
                    die toppen zien er anders wel lekker uit,wil je ook een rookverslagje posten?

                    de volgende kweek van jou ga ik zeker volgen,het is nu niet mogelijk om alles te volgen...

                    grtzzz

                    Comment


                      #55
                      nice kweekje! op naar de volgende zeker

                      Comment


                        #56
                        tuurlijk, de volgende zie ik al beter zitten Ik weet nu tenminste wat er mij te wachten gaat staan. Deze kweek was zeker niet gelukt zonder JD

                        De volgende kweek ga ik mijn volledige kweekruimte veranderen. Het was iets dat ik ooit vlug en goedkoop had gedaan, maarja, dat was dus alles behalve ideaal. Hetgeen waar je mijn planten nu aan hangen te drogen was een onderdeel ervan lol. Het komt nog ff van pas en dan afbreken die handel
                        Voor men volgende kweek ga ik een kast bouwen.

                        Ik weet niet hoe de meeste mensen hier hun planten knippen, maar kheb ondervonden dat dit beter gaat als ze nog in de pot staan. Eerst knipte ik ze boven de grond af (zoals ik zag in filmpjes), maar toen ik 1 kant had gedaan en men plant omdraaide, plakten de blaadjes aan de andere kant al aan de toppen. Heb wel ff gevloekt zo'n prutswerk. De toppen aan de ene kant van die plant zijn ook wat platter nu, maarja, al doende leert men
                        Greetzz

                        Comment


                          #57
                          Dat ziet er erg lekker uit en dat nu je ene kant wat platter is maakt voor het gewicht niets uit natuurlijk. Ik weet wat voor rotwerk het is maar daar krijg je iets fijns voor terug. Je manier van knippen is inderdaad een optie, veel mensen doen het verschillend. Ikzelf knip er elke keer een tak apart af en knip die volledig om vervolgens al die takken op een rijtje te hangen. Sommige mensen laten hun blad eraan zitten en knippen die pas als alles droog is en anderen hangen gewoon hun hele plant op zoals jij maar dan met blad dus er zijn veel opties mogelijk.

                          Hoop dat je veel plezier van je wietje hebt en ben benieuwd hoe ze je gaan smaken. Alvast succes met het bouwen van je nieuwe onderkomen voor je volgende plantjes!

                          Peace

                          Comment


                            #58
                            ik knip mijn planten gewoon vanonder aan de steel af,en dan hang ik ze onderstenboven met bladeren enal...

                            als ze goed gedroogt zijn vallen ze er bijna allemaal al af als je er eens een tikje tegen geeft

                            de reden waarom ik mijn planten met bladeren enal omhoog is omdat in je bladeren en steeltjes nog veel suikers zitten,en die laat ik lekker opslurpen door mijn toppen terwijl de boel hangt te drogen!

                            maar het is zoals ijsco zegt,iedereen doet het anders

                            grtzzz

                            Comment


                              #59
                              Verry nice painkiller, mooi hoopje dat je daar hebt.
                              Heb je al een proevertje genomen?

                              Grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #60
                                tuurlijk Het was te moeilijk om er af te blijven, hoewel ik nog coffeeshopwiet heb. De eerste big bang is toch al droog (week vroeger geoogst) dus die ben ik vollop aan het proeven De big bang heeft een zacht zoete smaak met toch een redelijk lange nasmaak. Het laat mij lekker tot rust komen, met een glimlach op het gezicht Ik verlang ook naar mijn andere big bangs, die waren groter en plakkeriger
                                Sour jack is nog vrij nat om te roken, en heb er nog maar 1 keer van geproefd (van die lange wel te verstaan ). Deze smaakte sterk door. Ik kwam er ook redelijk snel stoned van Als ie wat droger is ga ik nog eens testen.
                                Greetzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X