250 watt hps 4 shiva's, 3 afghani delicous

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #16
    ja ik ga ze in normale ronde potten zetten van 11 liter

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #17
      ze zien dr mooi uit darkies,nog ff en ze gaan mijn shivas voorbij!mzzl

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #18
        haha dankje wel man hoe is het met jouw lowryders ????

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #19
          nou darkies ik heb ze nog niet ontkiemd .
          wegens gebrek aan plaats.maar zal er binnekort eentje ontkiemen,want ik heb waarschijnlijk een jock mannetje

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #20
            nou tijd voor een update
            ik heb een secret jardin tent aangeschafd die tent die in mn schuur staat heb ik verbannen het was gewoon veels te koud de temp was 18 graden toen die aan was op 20cm van de lamp af

            de shivas gaan onwijs goed sinds ze in de tent staan op mn kamer

            hier zijn de fotos


            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #21
              Mooie foto's

              Goed dat je zo'n tent hebt aangeschaft.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #22
                Mooie opstelling darkiess, ze zullen het lekker warm hebben nu op je kamer.
                grtz


                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #23
                  zeker weten die tent was maar 90 euro vers van de pers
                  en ja max was met die 250 watter 25,7 graden en zonder lamp aan was het 18 graden

                  Comment

                  • darkiess
                    Retired
                    • May 2008
                    • 1645

                    #24
                    tijd voor een miniupdate ik heb vandaag mn laatste shiva overgepot
                    ook een helem mooie temp in mijn tentje 25 graden;d

                    het gaat super met ze alleen zit ik met een strik vraag zal ik mijn shivas toppen of niet want ik heb nu de volle ruimte van 1,20 1,20 2,00 in plaats van 1,00 1,00 1,80

                    hier een foto

                    Comment

                    • Vdb
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 368

                      #25
                      mooie opstelling, plantjes hebben dorst zo te zien

                      Comment

                      • darkiess
                        Retired
                        • May 2008
                        • 1645

                        #26
                        neej ze zijn nog aan het herstellen van het overpotten dan liggen ze ongeveer 3 dagen stil hea die achterste die helemaal plat ligt die had ik net overgepot dus vandaar en ik had ze vlak daarna gewaterd , alleen ik zit nog ermee over dat toppen

                        Comment

                        • knockie
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2008
                          • 262

                          #27
                          120x120x200 ?

                          dan zou ik ze wel toppen

                          greetz

                          Comment

                          • zion
                            Advanced Grower
                            • Feb 2008
                            • 1056

                            #28
                            Haha die Darkiess
                            Nice man!
                            Je blijft me verbazen. Lekker tentje heb je daar.
                            Ik zou het niet moeten proberen bij mij thuis

                            Hoeveel m³ zuigt je ventilator af? (slak-, buis-, of nog andere ventilator?)
                            En hoe zit het me het geluid? Ik wordt erg lastig als ik ook maar een kleine computerfan hoor zoemen, dus vraag me echt af hoe het zit met zwaardere afzuiging.

                            Moest ik me in jouw plaats bevinden zou ik 1 plantje Ddieven, 1 fimmen, 1 toppen en eentje zo laten. Gewoon om te zien wat het beste lijkt.
                            Maar dan zit je wel met het probleem dat het ene plantje lager is dan het andere. (kan je natuurlijk oplossen door een pot onder te plaatsen?)

                            Nog eens: nice!

                            Greetz,
                            zion

                            Comment

                            • darkiess
                              Retired
                              • May 2008
                              • 1645

                              #29
                              nee ik gebruik helemaal geen afzuiging
                              mn gemiddelde temp schomelt tussen de 24 en 26 graden en het is al stnadaart gloeiend heet in mn kamer dus dat hoeft voorlopig niet
                              wat ik wel ga doen als mn plantjes in de bloei staan is een kleine kool stof filter om de geur een beetje te absorberen als ik wel problemen krijg met mijn temp dan doe ik aan de onder en aan de boven kant een computer fannetje dat zou wel genoeg moeten , hou er rekening mee dat ik maar een 250 watter gebruik he

                              Comment

                              • beowulf
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 6495

                                #30
                                Luchtcirculatie is er niet alleen om de temperatuur onder controle te houden Door lichtjes heen en weer te wiegen komen er kleine barstjes in de stam/stengels waardoor die steviger worden om lekker zware toppen te kunnen dragen. En constante toevoer van co2 houdende lucht helpt dan weer bij de fotosynthese.

                                En ik zou ze eigenlijk niet toppen hoor. 2 meter is toch ruim voldoende. Ik twijfelde bij 1 meter 20 en heb ze ook niet allemaal getopt. Dan zet je ze gewoon sneller in bloei, blijven ze kleiner.

                                Comment

                                Bezig...