Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

250 watt hps 4 shiva's, 3 afghani delicous

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ja ik ga ze in normale ronde potten zetten van 11 liter

    Comment


      #17
      ze zien dr mooi uit darkies,nog ff en ze gaan mijn shivas voorbij!mzzl

      Comment


        #18
        haha dankje wel man hoe is het met jouw lowryders ????

        Comment


          #19
          nou darkies ik heb ze nog niet ontkiemd .
          wegens gebrek aan plaats.maar zal er binnekort eentje ontkiemen,want ik heb waarschijnlijk een jock mannetje

          Comment


            #20
            nou tijd voor een update
            ik heb een secret jardin tent aangeschafd die tent die in mn schuur staat heb ik verbannen het was gewoon veels te koud de temp was 18 graden toen die aan was op 20cm van de lamp af

            de shivas gaan onwijs goed sinds ze in de tent staan op mn kamer

            hier zijn de fotos


            Comment


              #21
              Mooie foto's

              Goed dat je zo'n tent hebt aangeschaft.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #22
                Mooie opstelling darkiess, ze zullen het lekker warm hebben nu op je kamer.
                grtz


                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #23
                  zeker weten die tent was maar 90 euro vers van de pers
                  en ja max was met die 250 watter 25,7 graden en zonder lamp aan was het 18 graden

                  Comment


                    #24
                    tijd voor een miniupdate ik heb vandaag mn laatste shiva overgepot
                    ook een helem mooie temp in mijn tentje 25 graden;d

                    het gaat super met ze alleen zit ik met een strik vraag zal ik mijn shivas toppen of niet want ik heb nu de volle ruimte van 1,20 1,20 2,00 in plaats van 1,00 1,00 1,80

                    hier een foto

                    Comment


                      #25
                      mooie opstelling, plantjes hebben dorst zo te zien

                      Comment


                        #26
                        neej ze zijn nog aan het herstellen van het overpotten dan liggen ze ongeveer 3 dagen stil hea die achterste die helemaal plat ligt die had ik net overgepot dus vandaar en ik had ze vlak daarna gewaterd , alleen ik zit nog ermee over dat toppen

                        Comment


                          #27
                          120x120x200 ?

                          dan zou ik ze wel toppen

                          greetz

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              nee ik gebruik helemaal geen afzuiging
                              mn gemiddelde temp schomelt tussen de 24 en 26 graden en het is al stnadaart gloeiend heet in mn kamer dus dat hoeft voorlopig niet
                              wat ik wel ga doen als mn plantjes in de bloei staan is een kleine kool stof filter om de geur een beetje te absorberen als ik wel problemen krijg met mijn temp dan doe ik aan de onder en aan de boven kant een computer fannetje dat zou wel genoeg moeten , hou er rekening mee dat ik maar een 250 watter gebruik he

                              Comment


                                #30
                                Luchtcirculatie is er niet alleen om de temperatuur onder controle te houden Door lichtjes heen en weer te wiegen komen er kleine barstjes in de stam/stengels waardoor die steviger worden om lekker zware toppen te kunnen dragen. En constante toevoer van co2 houdende lucht helpt dan weer bij de fotosynthese.

                                En ik zou ze eigenlijk niet toppen hoor. 2 meter is toch ruim voldoende. Ik twijfelde bij 1 meter 20 en heb ze ook niet allemaal getopt. Dan zet je ze gewoon sneller in bloei, blijven ze kleiner.

                                Comment

                                Bezig...
                                X