250 watt hps 4 shiva's, 3 afghani delicous

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #46
    tijd voor een update ze staan er een beetje slapjes bij
    2 redenen of het was te koud temp was 16,9
    of te weinig water want ze stonde droog

    maarja voor de rest gaan ze heel goed ze worden enorm bossig dat wel hehe xD


    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #47
      yow darkiess, plantjes zien er goed en gezond uit!
      Wat is dat wit rond de stam?idd lekker bossig.
      grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • knockie
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 262

        #48
        mooi groen is nie lelijk

        greetz

        Comment

        • zion
          Advanced Grower
          • Feb 2008
          • 1056

          #49
          Nice nice, zien er erg mooi uit.
          Lekker korte internodes en mooi kleurtje, zoals het moet.
          Die slap hangende blaadjes zijn volgens mij het gevolg van weinig luchtcirculatie.
          Misschien toch overwegen om een kleine afzuiger en zwenkventilator te kopen...?

          greetz,
          zion

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #50
            hmmm ja ik heb nog een pc fan een vrij grote die kan ik er wel even in plaatsen

            Comment

            • BaZe
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 282

              #51
              aanschaf van goede toe en afvoer van luchtvens

              haal je er dik uit kwa kosten veel beter voor je plantjes

              je moet het zo zien dat jij in een hokje zit waar niet voldoende verse lucht binnen komt dan ga jij er ook slapjes uitzien

              dus mijn advies is koop gewoon het benodige apparatuur en je zal er heel veel plezier van hebben

              voor de rest ziet het er strak uit hoor mooie potten vind ik zal bij mij niet passen misschien in volgend huis wel wie weet
              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #52
                nou ht lucht invoer heb ik gefixed ik had nog een grotere lucht fan gevonden en die heb ik geinstaleert het paste er net in

                Comment

                • ijscoman1
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2008
                  • 1768

                  #53
                  Mooi Darkiess! Lekker groot blad en mooi groen. Ze zullen vast wel weer rechtop gaan staan.

                  Greetzz

                  Comment

                  • darkiess
                    Retired
                    • May 2008
                    • 1645

                    #54
                    nou ik heb dus een grote pc fan erin gepluurd want ze kregen te weinig zuurstof

                    ze beginnen al aardig bij te komen nu door het nieuwe zuurstof
                    hier heb ik nog 2 fotos

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #55
                      haha kijk t verschil met die van mij!
                      zien er echt mooi uit ga zo door man.
                      mzzl


                      oja wat is de afmeting van die pc fan? is miss ook n goed idee voor mijn tent.
                      alvast bedankt
                      Last edited by markster; 4 December 2008, 21:21.

                      Comment

                      • darkiess
                        Retired
                        • May 2008
                        • 1645

                        #56
                        pfoe ik dacht 150 mm bij 150mm

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #57
                          oke thanx
                          ga ook eens naar opzoek.is dit gevoed door een telefoonlader?

                          Comment

                          • darkiess
                            Retired
                            • May 2008
                            • 1645

                            #58
                            ja een nokia oplader

                            Comment

                            • Weedy
                              Ultra Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2248

                              #59
                              Meer over PC fan's en het aansluiten ervan: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tie-t2135.html
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              • darkiess
                                Retired
                                • May 2008
                                • 1645

                                #60
                                tijd voor een update
                                ze gaan heel goed zelfs de zwakste is heel erg opgeknapt ze zijn al groter dan mn andere 3 en kan je dit zelfs al vertellen , het is een vrouwtje
                                ik kon het moeilijk zien maar ik zag 2 witte draden

                                bij de andere 3 zie ik het ook alleen geen witte draden dus ik had aan bobo advies gevraagd en stuurde een foto dat het hier op leek alleen zonder de 2 witte draden

                                en bobo zij al tegen mij van ja dat worden ook vrouwtjes , want er zaten geen ballen aan
                                dus waarschijnlijk heb ik van de 4 zaad 4 vrouwtjes
                                maar genoeg gelult hier zijn de foto's
                                ook hoop ik dat ik maandag mijn 3 femals afghani seeds krijg



                                Comment

                                Bezig...