250 watt hps 4 shiva's, 3 afghani delicous

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #166
    het is een autoflower dat wel want ik zie de verschijnsels al komen, maar het verschil tussen stamper of bal kan ik nog niet zien

    maar echt 100% autoflower zal het nog niet zijn omdat het de 1e generatie TS x LR is he

    Comment

    • haze'o'lator
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 1273

      #167
      ja idd maar volledig autoflower zal hij wel zijn anders kan je er nog niets aan merken he...

      het zal gewoon nog ff duren voor je een stabiele soort hebt,maar we houden het in het oog!

      grtzzz

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #168
        Ziet er weer prachtig uit he darkiess, zeker de de TSxLR.
        Ik ben een trotse vader

        Keep it up!

        Peace

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #169
          Goed bezig Darkiess, ben benieuwd hoe de Twisted Shack x Lowryder (met AF) zich ontwikkeld!
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #170
            nou mensen het word weer is tijd voor een update
            de shivas moeten nog ongeveer 1,5 week en dan worden ze omgehakt
            de afghani gaan als monsters nu topvorming zit er goed in

            en tja de shack is geen AF
            maar ja hier de fotos





            Comment

            • haze'o'lator
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 1273

              #171
              ziet er lekker wit uit,wordt een crashwietje precies...

              wel spijtig dat het dan toch geen AF was,ik hoopte echt voor smokey dat hij er 1 had!

              dan was hij weeral een stap verder met het breeden! hopelijk zit er bij de volgende kweek mss wel een AF bij,we duimen voor jullie...

              grtzzz

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #172
                Je planten zien er prima uit Darkiess.. enorm shocky en jammer dat 't geen AF is!

                Succes nog verder met je kweek, gaat een lekker wietje worden!
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #173
                  Jammer maar was wel te verwachten, ging iets te traag om man AF te zijn.
                  Na de BBT ga ik opzoek naar de AF ouders, hopen op wat meer geluk.

                  Ziet er nog altijd toppie uit darkiess,

                  Peace

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #174
                    mhh ziet er wreed lekker uit, plakt als lijm verzekers.

                    Idd jammer van de AF!

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • ijscoman1
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2008
                      • 1768

                      #175
                      Ja netjes Darkiess Ziet er fijn uit, daar ga je straks heerlijk van genieten. Wat zal het daar lekker ruiken zeg. Nog eventjes volhouden!

                      Greetzz

                      Comment

                      • darkiess
                        Retired
                        • May 2008
                        • 1645

                        #176
                        tijd voor een kleine update
                        de einde nadert al voor de shivas 1tje word al geknipt op vrijdag en de andere 2 is het nog ff afwachten op de hoofdtoppen totdat die mooi bruin zijn de haartjes

                        en update op de shack die heb ik vandaag op bloei gezet maar
                        met een kleine verhoging van een meter

                        maarjaa hier de foto

                        Comment

                        • westport
                          Wicked Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 3847

                          #177
                          Ja man darkiess, blaadjes staan er toch nog zeer mooi bij, na al die bloeiweken. Mooie dikke hooftoppen, die shak staat er ook super bij.
                          Veel succes gewenst met de knipperdeknip

                          Grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                          Comment

                          • weedeveryday
                            Retired
                            • Feb 2009
                            • 458

                            #178
                            das toch al mooi g darkies chapaeu zols ze in het frans zeggen


                            grtz

                            Comment

                            • darkiess
                              Retired
                              • May 2008
                              • 1645

                              #179
                              tijd voor een update
                              1 shiva is al geoogst en gedroogd vrijwel dan
                              de andere 2 shivas staan in het donker nu
                              die worden vrijdag geknipt

                              maarjaa hier 1 foto alvast

                              Comment

                              • ijscoman1
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2008
                                • 1768

                                #180
                                Dat ziet er zeer lekker uit zeg! Dat ie je maar smaken mag!

                                Greetzz

                                Comment

                                Bezig...