Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek in igrow box

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
    mooi kastje man, als je zegt ze ruiken goed, bedoel je dan de planten ruiken goed, of de geur van brandend weed ruikt goed?

    grtz
    alle twee ruiken ze heel heerlijk
    wij gaan ook altijd als we het ergens ruiken erbij staan maar op roken is wat anders wij worden er alle twee doodziek van

    Comment


      #17
      haha, het is niet de enige brandveilige kast. Want: dat is de mijne ook

      Maar hoe is de geluidsproductie? Hoor je echt NIKS? Ook niet het zoemen van de afzuiging?

      Greetz,
      Micks

      Comment


        #18
        er zullen heus wel meer brandveilige kasten zijn

        Oorspronkelijk geplaatst door Micks View Post
        haha, het is niet de enige brandveilige kast. Want: dat is de mijne ook

        Maar hoe is de geluidsproductie? Hoor je echt NIKS? Ook niet het zoemen van de afzuiging?

        Greetz,
        Micks
        hoi micks,

        dat geloof ik meteen dat er meerdere kasten brandveilig zijn maar op deze zit patent op..... en dat bedoeld de maker met de enige kast.

        de geluidproctie is echt heel laag je hoord wel iets maar dat is bijna niks, als je de kast opend dan hoor de afzuiging goed. maar de buren horen niks en daar gaat t om

        gr lange

        Comment


          #19
          de eerste week kweekverslag:

          de lampen branden 18/6 en zijn in de loop van de week steeds lager komen hangen en hangen nu op 45 cm van de planten ( ivm met wennen van t licht )

          de plantjes hebben zondag en woensdag wotelstimulator gekregen (10 ml op de 2 liter water) verdeeld over de 5 bakken.

          voor de rest hebben ze rust gekregen.
          hier foto's van de planten:





          nu heb ik in de loop van de week te horen gekregen dat t niet skunk is maar k2
          en dat ze 3 dagen buiten hadden gestaan voor ik ze kreeg pffffffff ik blij dat ze t goed doen....

          volgende week vrijdag doe ik weer verslag

          gr lange

          Comment


            #20
            ziet er mooi uit lange, k2 is wel een bekend wietje bij vele blowers.

            Comment


              #21
              veel succes lange,deze ga ik wel eens nader volgen...

              igrow kasten heb ik nog niet veel gezien en ben wel eens benieuwd!

              over een weekje of 2 ga ik experimenteren met een homebox en een darkroom met allebij natuurlijk dezelfde opstelling en dan eens kijken of er 1 van de 2 het beter doet dan de andere...

              het soortje wordt amnesia, ze komen in allebij de tenten onder 400w te staan met batmix en wat sannie's bacto waar ik zeer tevreden over ben net zoals de schimmels van bac!

              wel redelijk duur maar zijn geld zeker waard vind ik...

              ik hoop dat dit een leuke ronde wordt voor jou,veel succes collega!

              grtz

              Comment


                #22
                kweek verslag week 2

                veel water en wortelstimulator gegeven alles nog van boven af met gieter.
                lampen verschillende keren hoger moeten hangen.
                vandaag vrijdag topjes eruit gehaald.
                20 liter water met 3ml superbloei in bak gedaan vanaf nu moet ze van onderaf drinken.
                lampen vanaf nu 1 meter boven de planten, zodat ze de hoogte in kunnen.
                maandag worden ze echt in bloei gezet dus nu nog even lampen 16 uur aan 8 uur uit.

                volgende week vrijdag weer verslag met foto's
                gr lange





                Comment


                  #23
                  Ziet er leuk uit. Lekker ruim zo'n I-grow. Plantjes zullen deze ruimte wel kunnen gebruiken aan het tempo dat ze groeien
                  Succes!

                  Greetz,
                  zion

                  Comment


                    #24
                    dankje.
                    denk ook wel dat ze deze ruimte nodig hebben, ze groeien de kast dadelijk uit hahahaha.
                    en ze beginnen al lekker te ruiken
                    Last edited by lange; 21 November 2008, 13:14.

                    Comment


                      #25
                      Je vindt deze igrow kasten gewoon in doe-het-zelf winkels.Ze worden verkocht als tuinhuisje(berghok).Heb er hier zo eentje in mijn tuin staan met mijn fiets en dergelijke in.Kga die toch maar eens leeghalen denk ik
                      Last edited by StevOOOhh; 24 November 2008, 20:52.

                      Comment


                        #26
                        Ligt het aan mij of ben ik de enige die het doodzonde vind om 3 400 watt lampen boven 5planten te hangen?
                        Lange, hier kan je uitrekenen wat dat geintje je je kost: www.gaslicht.com.
                        1 of 2 lampen op deze planten is in mijn ogen voldoende.
                        Wat je voor een volgende keer eventueel kan doen is kijken wat praktisch en economisch is, ik begrijp dat je niets geplanned hebt in deze situatie.
                        Je "verspilt" licht door je opstelling, een 6e plant had hier perfect tussen kunnen staan.
                        Stem de volgende keer je kweek af op je lampen, ruimte of eventueel zelfs je verbruik.
                        Aangezien je het puur voor "de lol" doet zou je het zelfs met 1 lamp afkunnen.
                        Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk...

                        Comment


                          #27
                          des te meer watt, des te meer gewicht aan je geliefde plantjes...
                          of het er nu 5 zijn of 50!

                          grtzzz

                          Comment


                            #28
                            ik vind 1 lamp ook wel genoeg wat bloeit dat bloeit mare ja suc7
                            Schutto In tha house

                            Comment


                              #29
                              ik vind het wel geinig licht is gewicht he leipe shit ouwe xD

                              Comment


                                #30
                                Je moet je toch afvragen of dat verschil in gewicht de moeite waard is om je rekening nog hoger te laten worden.
                                En volgens mij kweekte hij meer voor "de lol" toch?
                                In mijn ogen pure verspilling, en ben vrij zeker dat 3 lampen gewoon "overkill" is op 5 plantjes...

                                Comment

                                Bezig...
                                X