Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek in igrow box

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    waarom zou het overkill zijn als de temperatuur niet te hoog wordt??

    als je de temp onder controle kan houden zou ik ook eerder 3 lampen hangen ipv 1...

    je betaalt wel meer electriciteit maar dat haal je er meer dan dubbel zo dik uit!

    grtzzz

    Comment


      #32
      Volges mij haal je dat er nooit uit. Stel dat je aan 0,8 gram de watt zit, dan moet je van uw 5 planten bijna een kilo droog afhalen, ong 190 gram per plant. No way dat dat lukt. Dan kan je beter de lampen spreiden over 15 planten en dan haal je het gewicht er wel af. Plus, als je kweekt voor de geur dan is het zeker overkill. 800 watt extra gedurende 16 uur per dag voor wat geur?

      Comment


        #33
        ik ben het met beowulf eens MAAR ieder zijn ding...

        greetz

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
          waarom zou het overkill zijn als de temperatuur niet te hoog wordt??

          als je de temp onder controle kan houden zou ik ook eerder 3 lampen hangen ipv 1...

          je betaalt wel meer electriciteit maar dat haal je er meer dan dubbel zo dik uit!

          grtzzz

          Met overkill bedoel ik dat het teveel van het goede is... niet rendabel... gewoon zonde.
          Hetzelfde als 10 agenten die 3 planten in beslag komen nemen.

          Je haalt het er echt niet dubbel en dik uit...

          Comment


            #35
            pfffffffffff..... ja t is en hobby en t ruikt lekker daar doe ik t voor, maar over de stroom rekening hoef ik me niet druk te maken dat betaald mij broer, wat hij er mee doet moet ie zelf weten denk dat ie op rookt hij blowt de heledag... wordt ie rustig van.................

            en waarom 5 planten en geen zes of meer is omdat hier 5 planten gedoogd wordt en zes is strafbaar en ben ik ook de kast kwijt.........

            we zien wel wat er van af komt mij maakt t niks uit t kost me niks.............. het is echt een hobby van me.....

            vrijdag weer week verslag 3

            gr lange
            Last edited by lange; 26 November 2008, 13:23.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door rookie View Post
              Met overkill bedoel ik dat het teveel van het goede is... niet rendabel... gewoon zonde.
              Hetzelfde als 10 agenten die 3 planten in beslag komen nemen.

              Je haalt het er echt niet dubbel en dik uit...
              ik ken veel growers die 3 lampen gebruiken.
              Als je de temeratuur onder controle kan houden en de lv, is er geen probleem zal zoizo meer afhalen met 150.000 lummen dan 50000 lummen licht=gewicht.
              grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #37
                Enkel een gelijkaardige opstelling met 1 lamp ertegenover plaatsen en zien wat beide als resultaat geven kan uitsluitsel bieden al ligt dat wat moeilijk natuurlijk. Misschien de volgende keer eens met 1 of 2 lampen proberen en zien wat het verschil is? En dan eens uitrekenen of het wel rendabel geweest is . Interesseert me wel dergelijke zaken, je ziet ook dat het stof is tot discussie (wat ook altijd fijn is om aan mee te doen ).
                Veel succes Lange en keep the pics posted!

                Greetzzz

                Jona

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door lange View Post
                  pfffffffffff..... ja t is en hobby en t ruikt lekker daar doe ik t voor, maar over de stroom rekening hoef ik me niet druk te maken dat betaald mij broer, wat hij er mee doet moet ie zelf weten denk dat ie op rookt hij blowt de heledag... wordt ie rustig van.................

                  en waarom 5 planten en geen zes of meer is omdat hier 5 planten gedoogd wordt en zes is strafbaar en ben ik ook de kast kwijt.........

                  we zien wel wat er van af komt mij maakt t niks uit t kost me niks.............. het is echt een hobby van me.....

                  vrijdag weer week verslag 3

                  gr lange
                  Zodra jij met "professionele apparatuur" kweekt is het in veel plaatsen al verboden.
                  En de ene agent "vind" dat je er niet meer dan 3 mag hebben en de ander zegt weer 5, hier is veel onduidelijkheid over.
                  Buiten dat, zodra jij van je planten een grammetje of 150 oogst ben je ook al strafbaar door dat in huis te hebben.

                  Er bestaat helaas niet zoiets als "een klein beetje de wet overtreden"... Als je nu toch bezig bent kan je beter dat hok meteen vol zetten.

                  Comment


                    #39
                    Volzetten is de boodschap

                    Comment


                      #40
                      idd,ik zou ze ook wel vol zetten,alle mogelijke ruimte benutten...

                      en srr,ik was verkeerd dan met die overkill! ik had het anders begrepen!

                      maar ik wil zo wel eens een test zien,dezelfde setup alleen in de 1 tent 1 lamp en in de andere 3 lampen...

                      ik zou het zelf wel willen proberen maar ik woon nog thuis en met 4lampen gaan ze niet lachen denk ik!

                      maar volgens mij heeft westport toch wel gelijk,wie test???

                      grtzzz

                      Comment


                        #41
                        ik reken altijd 500 gr per lamp
                        2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                        http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                        Comment


                          #42
                          Dat zou hier dus 300 gram per plant betekenen.... big buisiness dan..

                          Comment


                            #43
                            week verslag: 3e week

                            ze groeien nu wel heel hard en ruiken al heel heerlijk.

                            om de 2 dagen geef ik ze 20 liter water met 10 ml superbloei.
                            de lampen hangen nu op de hoogste stand en branden nu op 12/12.
                            kan niet meer wachten ben benieuwd wat ik er vanaf haal.............
                            nog 7 weken geduld hebben..............

                            hier volgen foto's:




                            Comment


                              #44
                              eyy lange komt jou luchttoevoer van boven af op je planten??
                              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                              Comment


                                #45
                                Volgens mij is dat zijn afzuiging, kijk even in het begin van het topic staat zijn hele setup.

                                Comment

                                Bezig...
                                X