Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

    Korting op 420shop
    Bij deze zet ik mijn eerste kweek online , ik denk dat ik 1 van de dagen zal moeten oogsten , maar ben niet helemaal zeker , ongeveer 50% bruine haartjes nu ...
    1 nothernlight is wel altijd een klein plantje gebleven , weet niet hoe dit komt maar ziet er wel gezond uit ..... mss dat iemand hier op het forum wel een reden heeft waarom deze zo klein is gebleven ?


    CIMG4084.jpgCIMG4085.jpgCIMG4086.jpgCIMG4087.jpgCIMG4088.jpgCIMG4089.jpg
    zoals je op de laaste foto ziet is die 1ne nothern light wel zeer klein .... maar wel mooie toppen erop.....
    Tips zijn altijd welkom nog , en feedback over mijn plantjes mag ook altijd ! ze zijn niet groot(de grootste is 65-70cm) maar ik ben er toch wel een beetje trots op eigenlijk

    En vragen over wat ik allemaal heb gebruikt mag natuurlijk ook
    Last edited by wietbelgie; 14 August 2012, 16:14.

    #2
    Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

    Kijk uit met toprot als je ze 24 uur donker gaat zetten.

    Je lv kan flink oplopen als je lampen uit zijn!

    Zou zonden zijn, ziet er netjes uit!!!

    Comment


      #3
      Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

      mss beter dan niet 24uur donker zetten en gewoon beginnen knippen dan ..... nog paar dagen wachten denk ik voor het knippen .....

      Comment


        #4
        Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

        Hallo, eveneens Belg.

        Alles over oogsten kan je hier vinden
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...788#post149788
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...light=Trichome

        Even een vergrootglas halen en trichome controleren.

        Veel genot met je rokertje seffens...
        ******** http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...642#post300642

        Comment


          #5
          Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

          morgen eens langs de winkel passeren dan en een vergrootglas halen se . Weet niet hoe het komt maar men planten drinken de laatste week enorm veel en kleintje begint nu ook plotseling nog scheuten te krijgen

          Comment


            #6
            Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

            Mooie planten, zien er goed uit!

            Comment


              #7
              Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

              Ben je al met voeding gestopt ? Voor je oogst 10-14 dagen alleen water geven, zonder voeding, komt de smaak zeer ten goede.
              Als je grotere plantjes wil, langer voorgroeien, en de wanden van je kast mat-wit maken, dat reflecteert vele malen beter dan dat folie.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

                ah ok , ja maar heb wel lang voorgegroeit hor denk 6 weken ongeveer niet helemaal bijgehouden....
                ja kweet dat dat beter reflecteert maar was goedkopere oplossing met die folie . nee ben nog niet met voeding gestopt zal men laatste mengsel nog opgebruiken en dan nu enkel water geven.
                mijn ata enzymen is toch sinds gisteren al op....

                Comment


                  #9
                  Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

                  ben gestopt met voeding geven maar ben een beetje aan het twijfelen of ik niet nog even moet wachten tot er nog meer bruine haartjes zijn ? iemand enig idee ? nog wachten of is de tijd al rijp om te stoppen met voeding (plantjes zien er nog ongeveer hetzelvde uit als op de eerste foto...., dus dat wil zeggen nog 2 weken water zonder voeding of moet ik nog even wachten? .uiteraard wil ik wachten tot de trichnonen amber kleurig zijn voor te oogsten en dat is nu nog zeker niet het geval , de toppen worden ook elke dag nog groter.....

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

                    bladeren van mij 2 flowerpowers hanger er maar slapjes bij iemand enig idee hoe dit komt soms ook al eens een geel blad aan de toppen , deze verwijder ik , goed idee of niet dat verwijderen ?

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

                      Hey goed kijken naar de amber kleur, hoeven niet over amber te zijn, het starten van amber onder de hars bol e het licht knikken van de hars bol is een signaal om te gaan oosten, nog even goed de foto's besturen.Bruine haartjes zijn niet echt de correcte aanwijzing om te bepalen tot het Oosten.
                      Ikzelf+ neem foto om de amper te bekijken en dit elke dag tot op het einde...

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

                        Maak eens wat nieuwe foto's dan, als je HPS net uit is, met flits, dan kunnen we wat meer zien
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

                          nieuwsgierig hahah
                          One "small" step for a man....one giant tree for mankind

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

                            ok zoals gevraagd hier heb ik nog wat fotos geplaatst . Fotos van de tichome is wel moeilijk heb een vergrootglas maar om daar foto's door te trekken die scherp zijn en tis nu ook ni het beste vergrootgles . Zoals je ziet zijn er wel al wat bladeren geel , en hangen ze wel.... maar denk dat alles in ode is , wat denken jullie ?
                            CIMG4094.jpgCIMG4095.jpgCIMG4096.jpgCIMG4097.jpgCIMG4098.jpgCIMG4099.jpgCIMG4100.jpgCIMG4101.jpg .
                            heb ook een foto genomen van een top, hier zie je de trichomen een beetje.. fotos met hps lamp uit zullen voor deze avond zijn , wil het licht niet uitdoen voor gewoon een foto te nemen.....
                            Op de laatste foto zie je de toppen op het kleinste plantje , hoewel deze een pak kleiner is denk ik dat ik zeker evenveel van deze ga afhalen als bij de rest.

                            en dan nog een klein vraagje bij nader studeren van mijn toppen zag ik bij de meeste een knobeltje onderaan waar de top begint , is dit het begin van een herma of is dit compleet normaal ? ook hier heb ik een fototje van getrokken, heb eer een cirkeltje rondgetrokken dat je ziet wat ik bedoel.... :
                            CIMG4107.jpg
                            Attached Files
                            Last edited by wietbelgie; 23 August 2012, 16:34.

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste kweek 400w hps 2*nothernlight , 2*power flower oogst?

                              Da's normaal, dat heet een calyx.
                              Als ze bevrucht zijn zit daar een zaadje in.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X