Critical x10 binnenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mg5
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Feb 2012
    • 395

    #31
    Re: Critical x10 binnenkweekje

    Wil je zeggen dat ik te laat ben mildred of wat

    Comment

    • shivaman
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2012
      • 905

      #32
      Re: Critical x10 binnenkweekje

      Oorspronkelijk geplaatst door mg5
      Ja dat klopt zo ongeveer wel Shivaman!!

      Houd je ook een verslag bij?
      jazeker.. de titel klopt alleen niet.. moest het 1 en ander omgooien.. het is nu 3x JH (greenhouse)
      Wil deze week in bloei gooien... lopen we aardig gelijk op ... dit is m...

      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment

      • mildred
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2012
        • 766

        #33
        Re: Critical x10 binnenkweekje

        nee dat staat er toch niet !!
        ik geef je gelijk.

        Comment

        • mg5
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Feb 2012
          • 395

          #34
          Re: Critical x10 binnenkweekje

          Gelukkig!!! Schrok al!!!

          Comment

          • djw4
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2012
            • 1916

            #35
            Re: Critical x10 binnenkweekje

            die zien er mooi uit
            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

            Comment

            • mg5
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Feb 2012
              • 395

              #36
              Re: Critical x10 binnenkweekje

              Heb er twee geprobeerd te fimmen,

              En 1 lijkt volgens mij nu 4 nieuwe scheuten aan te maken,

              2 weet ook niet wat dat wordt, we zullen zien.IMG_0516[1].jpgIMG_0518[1].jpg

              Comment

              • shivaman
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2012
                • 905

                #37
                Re: Critical x10 binnenkweekje

                in bloei ?? dacht dat dat alleen in groei nog kon....
                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                (running)

                Comment

                • mg5
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2012
                  • 395

                  #38
                  Re: Critical x10 binnenkweekje

                  Haha, nee dan zeg ik het denk ik verkeerd!!!

                  Misschien snap je wat ik bedoel...

                  We zullen zien hoe het verder groeit, alles gaat in ieder geval als een speer!!!

                  Comment

                  • Thurgood Jenkins
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 695

                    #39
                    Re: Critical x10 binnenkweekje

                    Komt helemaal goed ik ga je volgen!
                    Groetjes Thur
                    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                    Comment

                    • mg5
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 395

                      #40
                      Re: Critical x10 binnenkweekje

                      Nog steeds geen problemen!!!

                      Integendeel, alles gaat perfect!!!

                      Ruikt ook al lekker!!!IMG_0522[1].jpg

                      Comment

                      • djw4
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2012
                        • 1916

                        #41
                        Re: Critical x10 binnenkweekje

                        het ziet er zeer mooi uit mg5
                        doe zoe voort
                        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                        Comment

                        • mg5
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2012
                          • 395

                          #42
                          Re: Critical x10 binnenkweekje

                          Week 2 dag 1 12/12.

                          Planten laten links en rechts al wat voorbloei zien, en ziet er top uit!!!

                          Comment

                          • mg5
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2012
                            • 395

                            #43
                            Re: Critical x10 binnenkweekje

                            Hier nog ff wat pics peeps!!!IMG_0527[1].jpgIMG_0525[1].jpg

                            Comment

                            • DJ Felix
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2011
                              • 808

                              #44
                              Re: Critical x10 binnenkweekje

                              Kwieke plantjes, niks op aan te merken...
                              Het ziet er goed uit daar in je hok mg5!

                              Grtz

                              Comment

                              • djw4
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2012
                                • 1916

                                #45
                                Re: Critical x10 binnenkweekje

                                mooie plantjes mg5 greets
                                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                                Comment

                                Bezig...