Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

    Ik heb de lamp iets hoger gehangen aangezien al het blad een beetje omhoog gekrult staat , nu zo,n 65 cm erboven en maar afwachten of ze nog verder bouwt aan die top anders de schaar erin

    Comment


      Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

      Spint ?

      SpintMan.jpg
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

        Ik ben er bang voor ik ben nu zo,n 3 uur met microscoop op zoek geweest maar zie er geen 1 . Ook nergens geen web ofzo al zal dit pas in later stadium zijn .... Ik kijk het maar even een dag of 2 aan en anders moet ie maar om aangezien er een nieuwe ronde naast de bloeier staat die dan bestreden met massai of iets ken worden

        Comment


          Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

          Een heel kleine kans dat het een virus is, zoals TMV, maar zo vanaf een afstandje heeft het alle kenmerken van een spint invasie.
          Check de onderkant van het blad, ze houden in het begin nog niet van directe zon. Dat komt later als ze gaan webben.
          Als je wat goeie close-ups van het blad zet, is het met wat meer zekerheid te zeggen.

          Als het spint is, zitten ze al overal in.
          Dan is paniek niet nodig.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

            Ik baal sowieso van deze situatie ... nieuw tentje nieuwe grond en dan net voor de oogst een plant die met de bladeren opgekrult omhoog staat ughhhh
            Maar de nieuwe ronde staat er naast dus zal toch snel actie moeten ondernemen , denk eraan tent leeg te halen en helemaal schoon te spuiten met bayern massai of iets dergelijks wat de spint aanpakt . Zal vanavond voor lamp aangaat wat meer foto,s neer zetten in de hoop het juiste te doen

            Comment


              Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

              Zie niks geen beesies lopen ofzo ,heb de ak wel een liter water gegeven en een paar foto,s gemaakt DSC_0101.jpgDSC_0102.jpgDSC_0104.jpgDSC_0105.jpgDSC_0106.jpgDSC_0107.jpgDSC_0110.jpgDSC_0111.jpgDSC_0112.jpgDSC_0113.jpgDSC_0114.jpg

              Comment


                Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                Virus dan...? Blaadjes zijn eraan hoor maar je plant kan het toch nog halen....misschien wat minder dikke buds wel

                mobile message

                Comment


                  Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                  Wow Langel die plant ziet er echt uit .
                  Kijk is op de bladprobleemwijzer misschien vind je daar iets terug..
                  Ik hoop dat je nog iets van die AK kan maken .
                  Led's grow !

                  Comment


                    Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                    Heb het opgegeven was geen groen blad meer aan te vinden tent leeg halen en maar is goed reinigen , al met al een leerzaam rondje bedankt voor alle tips die ik heb mogen ontvangen . Ook hy-seeds wil ik bij deze bedanken voor alles , ik heb nog een hoop te leren maar we gaan verder Van mij mag deze op slot
                    Last edited by langenl; 17 February 2013, 14:44.

                    Comment


                      Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                      Oorspronkelijk geplaatst door didi1978 View Post
                      hoi,

                      ziet er goed uit !!

                      vraagje, hoelang heb jij gewacht na het toppen om ze op 12/12 te zetten?
                      de mijne moeten ook op 12/12 maar heb de kleinste nog maar gisteren getopt....
                      greetz

                      wat is toppen?

                      Comment


                        Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                        Closed

                        Comment

                        Bezig...
                        X