Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

    Laatste dag 18/6 voor de dames vandaag ! Vanaf morgen dus op 12/12 en hopelijk dan wat meer in staat groene dames te laten zien
    Afbeelding jack widow 264.jpg

    Comment


      #62
      Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

      Leuk om te zien dat er mensen zijn die me inblaas copieren

      Ze zien er wel vet indica uit hoor he....

      Succes met de bloei en dat het maar een hoop mag opbrengen.

      Comment


        #63
        Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

        Begin me toch wel een beetje zorgen te maken over de temperatuur nu met 12 uur geen warm lampie erboven . De dames staan nu op 8 uur donker met bodemtemp al gezakt na 19.7 , is met 18/6 nooit onder 23 geweest . Ook de 2e temperatuur meter boven de lamp geeft nu een kille 14.9 aan heb nu de cyclus 12/12 van 18.00 tm 06.00 lamp aan aangezien het s,nachts het koudst is . Toch maar even gauw iets verwarmd erbij gaan zoeken , ben bang dat de vloerkabel niet genoeg is .

        Comment


          #64
          Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

          Als de temp. rond de 18 ligt is het geen probleem, waar je wel op moet letten is het temp. verschil tussen dag en nacht.

          Comment


            #65
            Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

            De donkere uren van 06.00 tm 18.00 is na zo,n 6 uur donker toch al gauw afgekoeld na de 16 graden , en zelfs een keer de 12.8 net voor lamp weer aan ging . Als lamp om 18.00 weer aangaat is het snel rond de 26 a 27 graden en dit blijft het ook tot lamp weer uitgaat , zo gauw het mogelijk is extra verwarming erbij zodra lamp uitgaat . Net voor de eerste keer goeivoeding meegegeven en de roots en enzymes alleen snap ik nog geen fluit van de nieuwe meter heb de ms in ieder geval onder de 3 gehouden zie alleen niet duidelijk de ph maar ja nog even na speuren misschien .
            Afbeelding jack widow 275.jpgAfbeelding jack widow 274.jpgAfbeelding jack widow 269.jpgAfbeelding jack widow 279.jpgAfbeelding jack widow 280.jpgAfbeelding jack widow 282.jpgAfbeelding jack widow 283.jpg

            Comment


              #66
              Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

              is toch geen ph meter? mooie foto`s, die temp zou je idd iets moeten kunnen opkrikken wanneer de lamp uitligt, andrs ziet alles er best goed uit keep on going

              Comment


                #67
                Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                LOL ik zoeken na ph waarde maar die ppt of ms schijnt een soort hetzelfde te zijn . Enige extra wat dat betreft is de temperatuur op deze meter . Ik ga zo gauw mogelijk een kacheltje in de tent hangen die de 12 donkere uren bij warmt .
                Last edited by langenl; 1 November 2012, 12:51.

                Comment


                  #68
                  Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                  Das geen ph meter maar een EC meter lol.

                  Mooie planten aan het worden kerel, je kan duidelijk de WW genen zien. Maak eens wat foto;s met het licht uit...het kan geen kwaad hoor om je lamp ff uit te doen

                  Comment


                    #69
                    Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                    hoi,

                    ziet er goed uit !!

                    vraagje, hoelang heb jij gewacht na het toppen om ze op 12/12 te zetten?
                    de mijne moeten ook op 12/12 maar heb de kleinste nog maar gisteren getopt....
                    greetz

                    Comment


                      #70
                      Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                      zien er waarschijnlijk mooi groen uit maar is niet zo goed te zien op die fotos met het licht aan

                      Comment


                        #71
                        Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                        Haha lekker stoned bezig met die meter Ik was vandaag uur in de war , tenminste de klok van lamp staat nog op oude tijd . Vandaar de weer wat gelige dames
                        @didi deze staan nu net 2 dagen op 12/12 en toppen doe ik pas als ik seintje krijg van de sponsor

                        Comment


                          #72
                          Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                          Oorspronkelijk geplaatst door langenl View Post
                          Haha lekker stoned bezig met die meter Ik was vandaag uur in de war , tenminste de klok van lamp staat nog op oude tijd . Vandaar de weer wat gelige dames
                          @didi deze staan nu net 2 dagen op 12/12 en toppen doe ik pas als ik seintje krijg van de sponsor
                          nou nou als jij geen geluk hebt dat een ander het in de gaten houd voor je

                          Comment


                            #73
                            Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                            zien er goed uit, suc6 met j kweek

                            Comment


                              #74
                              Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                              De dames weer een cannacure beurt gegeven zo,n 20 min voor lamp aanging , en weer paar foto,s gemaakt voor die aan ging .
                              Dag 20 groei nu 3 dagen 12/12 . Max temp 26.1 lv 67% Min temp 14.9 lv 52% [kacheltje is bestelt]

                              Afbeelding jack widow 296.jpgAfbeelding jack widow 298.jpgAfbeelding jack widow 299.jpgAfbeelding jack widow 301.jpgAfbeelding jack widow 302.jpgAfbeelding jack widow 328.jpgAfbeelding jack widow 329.jpg

                              Comment


                                #75
                                Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

                                ziet er gezong uit mooi groen

                                Comment

                                Bezig...
                                X