Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb op voorhand veel rondgesnuffeld op dit forum en dit maakt een groot verschil..
wat voor een domme vragen ik hier soms zie verschijnen op dit forum van mensen die duidelijk nog geen moeite gedaan hebben om ook maar een enkel kweekverslagje te lezen
ze zijn zo leerrijk !!
heb de lamp iets hoger gehangen nu omdat de eerste spruiten vlot groeien nu maar aan de andere kant moet ik er voor zorgen dat de achterkomers niet te warm krijgen !
ik heb zo een startpakketje van aptus mee gekregen maar dat spul lijkt me heel geconcentreerd!!
daarom dat ik er heel voorzichtig mee ben
ik geef voorlopig de startbooster mee en regulator..maar geef minder dan aangegeven.
ik heb ook een bus voeding gekregen van " b'cuzz "
maar nu geef ik nog geen voeding want staan in de goldlabel special mix waarin ik in het midden wel een grote kuil gevuld heb met stekgrond om de jonge plantjes niet te overvoeden.
ik neem aan dat ze op deze manier toch enkele weken voort kunnen ??
heb even nog enkele foto's genomen net voor de lamp uitging
de oudsten zitten nu op 12 dagen groei en de nakomers op 7 dagen...
gaat nog altijd goed vind ik behalve dat ik enkele blaadjes zag die licht beginnen te krullen maar het is erg miniem.
heb de lamp toch maar iets hoger gezet.
hoop dat de kleintjes hun groeispurt heel binnenkort inzetten want als ik de oudsten bekijk zal ik toch niet langer dan een week meer mogen wachten om op 12 uur over te gaan !!
begin mij ook af te vragen of ik voor mijn eerste ronde zou toppen omdat ze volgens mij dan nog meer in de breedte uitzetten??
de volgende ronde enkele plantjes minder .
heb tot nu toe elke dag water gegeven maar nu ga ik eens overslaan aangezien de aarde volgens mij nog vochtig genoeg is ..
uiteraard zijn alle opmerkingen steeds welkom!!
ziet er heel mooi uit voor de eerste keer nog eventjes geduld en ze gaan de lucht in
toppen zou ik zeker doen
bij men vorig kweekje had ik 1 plant (hawaian snow) ook voor de eerste keer getopt en die ene plant was tweemaal zo groot (hele lange volle stengels) de toppen ook en in gram ook
Ze zien er goed uit didi.... ga zo door.
Ik weet niet welke plant je hebt gebruikt voor de hoogte van je lamp. Als het de grote zijn dan kun je misschien de kleintjes wat hoger zetten zodat ze meer licht krijgen.
Comment