Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ghehehe..mooie steltenlopers.
Nu weet je wat de gedachte is achter toppen, da's om bredere planten te krijgen, struiken dus.
Als het niet lukt met de LV zou je eventueel de benen een beetje kunnen scheren om de doorstroming van de lucht te verbeteren.
Ze staan er wel goed bij, zo verkeerd doe je het dus niet.
mijn baby's staan ondertussen vier volle weken op 12/12 en worden eigenlijk al mooie jonge dames
doordat ze nog flink doorgegroeid zijn op 12/12 hangt de lamp iets te dicht voor een 600 W maar heb niet de indruk dat ze er last van hebben..... dat hoop ik toch !
ze krijgen nu om de twee dagen 1 l water het stuk.
ze krijgen nu ongeveer 80 % van de aanbevolen hoeveelheid voeding ( bcuzz van atami) en topbooster van aptus..
volgens mij voelen ze zich hierbij goed bij ??......
ze beginnen heerlijk te ruiken!!
hier enkele foto's van net voor de lamp aan ging
mijn meisjes staan nu 38 dagen op 12/12 en zijn flinke dames geworden !!
ze ruiken en kleven heerlijk en hebben het volgens mij naar hun zin
volgens de eigenschappen van de pp zouden ze na 8 weken bloei oogstrijp moeten zijn dus word ergens tussen kerst en nieuw HO HO HOOOOOO ,
kan er iemand zeggen als je die verkleuring zonder vergrootglas ook ziet??
vooral onderin beginnen de bladeren minder fraai te worden maar ik neem aan dat dit naar het einde toe normaal is.
You're gonna have a white christmas didi! Precies sneeuw op die toppen van je kerstbomen
Ziet er heel goed uit, aan thc duidelijk geen gebrek daar, dat wordt een leuke oogst
You're gonna have a white christmas didi! Precies sneeuw op die toppen van je kerstbomen
Ziet er heel goed uit, aan thc duidelijk geen gebrek daar, dat wordt een leuke oogst
Comment