Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek uit een tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Voor mij is dit ook de eerste keer, en kan zijn dat de planten wat te dicht bij elkaar staan,
    maar kan zijn dat er enkele mannetjes tussen zitten, en die moeten eruit, dan heb ik meer plaats.

    Comment


      #32
      Week 4 in de groei.


      De 2 in het midden heb ik 1.5 week later geplant, had nog zaad over.





      Ze zijn nu 25cm hoog.

      Comment


        #33
        ze zien er goed uit dude,en ik denk niet dat ze te dicht op elkaar staan anders hadden ze al wel gestrekt geweest want de plant zoekt het licht op als hij er te weinig van heeft...

        grtzz

        Comment


          #34
          ziet er goed uit nou nog weten ofhet dames zijn
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment


            #35
            Ben eens gaan zien of dat damens zijn,
            Heb bij geen enkel plant bolletjes gezien.
            Hopelijk blijft dat zo.

            Comment


              #36
              Mijn planten zijn 4weken in de groei en zijn +/- 28cm hoog.
              Hoeveel zullen ze nog groeien in de bloei?
              Kan iemand me ook zeggen hoeveel er ongeveer droog kan gehaald worden, het gaat om white widows.
              2 dagen geleden heb ik gemerkt dat de onderste bladeren wat droog en geel worden, aan wat zou dat kunnen liggen?

              Comment


                #37
                We zijn weer een week verder, een update dus.



                De 2 achterste langs de ventilator zijn skunk#1 en zijn 45cm hoog.
                De rest zijn white widows en zijn 35cm hoog.




                De onderste bladeren zien er niet mooi uit, aan wat zou dat liggen?
                De droge bladen knip ik eruit.



                Vandaag is het de 17de, en ze gaan in de bloei.

                Comment


                  #38
                  Hebt ge al meststoffen toegevoegd ondertussen want volges mij is uw potgrond gewoon uitgeput, de bovenste bladeren vertonen ook al tekorten. Bij de aveve kan je n p en k korrels kopen, ook magnesium is apart te verkrijgen. Het best ga je nog altijd gewoon naar de growshop voor aangepaste voeding. Ik heb zelf de 2 standaardflessen van bio nova, grond en pk13+14.

                  Comment


                    #39
                    Lijkt mij ook. Bloeivoeding hebben ze zeker nodig straks aangezien je ze in de bloei hebt gezet. Hoeveel water krijgen ze eigenlijk? Ik zou ook elk blad gewoon laten zitten tot het eraf valt.

                    Peace

                    Comment


                      #40
                      Zo ongeveer 0.25 liter water elk.

                      Comment


                        #41
                        Ben vandaag naar de aveve geweest en heb me een product gekocht.
                        Een ssort gel dat oplost in water, en is geschikt voor groene en bloeiende planten.
                        Er staat op: bemesten bij ieder gietbeurt van maart tot oktober.
                        Weet niet of we met de maanden rekening mee moeten houden, omdat we onder lampen kweeken.
                        Zou ik het bij ieder gietbeurt moeten geven of niet?

                        De NPK waarde is 6.4.6

                        Comment


                          #42
                          Mooi kweekje, keep up the good work!

                          Comment


                            #43
                            Waarom ga je niet gewoon naar een growshop????

                            Comment


                              #44
                              Smokin,
                              mag ik je vragen de edit functie te gebruiken als je 2x naar elkaar gaat posten. Zo voorkom je dat het er een beetje belabberd uit gaat zien

                              @nicky: Het lijkt me gewone grondmeststof. Ik vroeg me af of het biologisch was. Misschien opletten dat je niet gaat overvoeden, dus langzaam opbouwen die concentratie. Bij meststoffen geldt volgend regeltje: OVERDAAD SCHAADT!

                              Het komt wel goed met je bladeren hoor, wel een grote kans dat die onderste blaadjes er niet meer doorkomen maar als het niet slechter wordt zal het al veel zijn .

                              Veel succes!

                              Greetzzz

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Smokin View Post
                                Waarom ga je niet gewoon naar een growshop????
                                Ik ben van Belgie, kweet niet of we hier een growshop hebben.
                                Ik denk ook dat gewone meststoffen ook doeltreffend genoeg zijn.
                                Onlangs vroeg ik me af, hoe de weedplanten in de vrije natuur aan hun voedingsstoffen komen,
                                want bij de binnenkweek moet je opletten met de temp. lv. voeding voor groei en bloei,
                                en in de natuur waar het wild groeit, dat gaat zonder problemen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X