Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek uit een tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    haha, je wil niet weten wat er in de natuurlijk grond zit! Zit echt alles in wat ze nodig hebben, ook hun wortelstelsel stuit niet op een of andere idiote plastic pot he
    Ze hebben een veel groter volume waar ze hun voedingsstoffen kunnen uit halen. In gewone aarde zitten ook wormpjes en organismen die bladeren en takjes die op de grond liggen omzetten tot humus -> Die wij dan als component van onze grondmediums kopen!
    Niets gaat boven moeder natuur, wat wij doen is ze zoveel mogelijk nabootsen (in binnenkweekjes althans). Ook is de lv enzo wel oke. Maar in Noorwegen moet je heus geen wiet proberen te telen. Te koud etc... Zolang je je maar in het juiste gebied bevindt kan dat zonder al te veel problemen . Maar in de landen als Afghanistan, Marokko enzo groeien die als gras bij ons

    Greetzzz

    Comment


      #47
      ahzo, Dus op naar Marokko en een stuk grond kopen en kweeken maar.

      Comment


        #48
        Een week verder, een update
        1 week in de bloei.



        Ze zijn nu 53cm hoog



        De 2 achterst zijn skunks en zijn 62cm hoog.

        Comment


          #49
          Denk dat ik 2 planten kan weggooien,
          volgens mij zijn het mannetjes,
          kan iemand dat bevestigen?

          Comment


            #50
            Jups, das ne vent.

            Comment


              #51
              duidelijk een mannetje

              Comment


                #52
                Ge zit met een Mg-tekort als ik mij niet vergis. Ik zie uw vorige foto's met een klein gebrek maar tis ni zo duidelijk. Op de middeloude bladeren. Bekijk die bladeren nog eens waar je zo van die bruine vlekjes op ziet. Als ze er nog zitten, en waarschijnlijk dan ook groter geworden zijn, dan neem je effe een foto. Ik zeg je wel wat je moet doen dan want blijkbaar is die over het hoofd gezien.
                Ben dan ook de Mg-tekort master hier .

                Greetzzz

                Jona

                Comment


                  #53
                  Dit heb ik juist getrokken.


                  Da ventje is al vernietigd.

                  Comment


                    #54
                    de foto rechtsvanboven lijkt me een fosfor tekort. Ik dacht dat guano veel fosfor bevat dus misschien wat van dat spul toedienen anders gaat het niet de goede richting uit...

                    Comment


                      #55
                      Is dat een juiste beslissing of niet.

                      De bloei duurt ongeveer 70 dagen.
                      4 weken 12 uren licht
                      3 weken 10 uren licht
                      3 weken 08 uren licht

                      Bij minder licht gaan ze meer THC produceren heb ik gehoord.

                      Comment


                        #56
                        ik zou gewoon een normale cyclus aan huiden dus je totaale bloei onder 12/12 doen
                        anders gaan je dames stressen door het cyclus verschil

                        Comment


                          #57
                          Je kunt eventueel de laatste 10 dagen geen water geven en je licht volledig uitdoen. Dit doen ook veel mensen. Spaart nog stroom ook !

                          Verder denk ik dat dat stressen ook wel mee zal vallen, in de natuur worden de dagen ook steeds korter, dat is voor het plantje het teken dat het einde nadert en een extra stimulans om nog even snel wat extra kracht naar de toppen te sturen. Je zou bijv. af kunnen bouwen, elke dag een kwartiertje minder licht.
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #58
                            Flip, denk je dat 10dagen het licht uit een goed idee zou zijn? Heb nu zelf 1 dag het licht uit en zou er nog 2 bij doen maar als jij denkt dat 10 dagen gebruikelijk is wil ik dat wel overwegen aangezien ik vrees dat niet heel de planten zullen klaar zijn en ze nog een klein beetje wil laten rijpen...

                            En over dat kwartiertje licht: Zou niet plots 2u doen maar zoals hier net gezegd werd een kwartiertje. Veel moeite is het niet, ik wed dat je elke dag naar je dames kijkt dus dan kan je gelijk die timer wat verzetten .
                            Keep it up

                            Comment


                              #59
                              Nog een update.
                              Ze staan nu 4 wekn in de bloei.



                              De white widows gaan traag vooruit,terwijl de skunk dubbel zo groot is en meer witte haartjes toont dan de WW.

                              Comment


                                #60
                                Dat de skunk groter is dan die WW van je is omdat er in skunk wel wat Sativa genen zitten en die gaan wel eens de hoogte in (pure sativa's dan) dus daaraan kan het wel liggen dat je een -relatief klein- grootteverschil is. Dat je WW wat later is kan nog ingehaald worden, de bloemen worden immers maar uitgedeeld aan de eindmeet .
                                Het ziet er vrij goed uit vind ik persoonlijk. Enkele bladeren onderaan die het laten afweten maar dat heb je wel vaker...
                                Misschien dat je nu wel kan beginnen met bloeistimulator te geven! De kans dat je White Widow dan wat inhaalt of toch op zijn minst in gang schiet is groot. Ook voor je skunk wat bloombooster meegeven, het kan je oogst maar verbeteren. Let wel op de concentraties. Begin met 25% van de aanbevolen hoeveelheid en verdubbel die elke week tot je aan de aanbevolen hoeveelheid komt (liefst er iets onder blijven, goed je planten in de gaten houden en zien hoe ze erop reageren is de boodschap).
                                Canna, Bio Nova zijn enkele betrouwbare merken daarvoor.

                                Keep it up!

                                Greetzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X