Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 X Dubble Dutch scrog 2x75W Tneon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 X Dubble Dutch scrog 2x75W Tneon

goede dag... zo me kastje komt langzaam aan weer lekker vol te staan.. heb vanmorgen de laatste 2 zaden ingestopt..
    de eerste purple cheese heefd zn kop laten zien nu is het wachten op de nog 2 lemon kush en de laatste cheesy.
    heb als het goed is morgen me pineapplechunk van barneys binnen voor de volgende ronde.
    deze komen wel in een tentje met een hps te staan.

prettig weekend.. zondag ga ik weer foto's maken van mn gezellige mini boompje..
    groetjes

Comment

update week 3 bloei.
      IMG_0794.jpgIMG_0797.jpgIMG_0795.jpg ze doet lekker haar dingentje.
      ze krijgt nu en dan wat voeding, en heb de lamp 1cm naar boven gehangen.
      ze ruikt erg zoet en plakt als natte suiker.
      IMG_0805.jpg de onderste blaadjes trekt ze langzaam leeg, die krijgen dan ook niet genoeg licht volgens mij.

IMG_0811.jpgIMG_0808.jpg sneeuwen doet het ook bij mij
      de biddyearly is een dame.. bloei is zichtbaar en de eerste purple cheese is ook boven gekomen die staat dus nu ook meteen onder 12,5/11,5 dus geen 12/12 meer. een half uurtje meer licht krijgen ze dus nu.
      IMG_0798.jpgIMG_0799.jpg tot de volgende keer... groetjes mildred

Comment

Hey Mildred ze zien er erg mooi uit man, dat die bladeren verkleuren onderin zou ik me nog zo geen zorgen in maken, je bent al redelijk ver he, komt helemaal goed! Succes met de laatste loodjes :d

Comment

i no maak dr ook helemaal niet druks om, maar bedankt voor de steun lol.

Comment

Ziet er lekker uit pik!!!! SWEET!!!!
            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

KLEINE UPdate. geboren op 14,15,16 januari.
              IMG_0813.jpg potje 1,2 lemon kush 15-1 opgekomen. potje 3,4 purple cheese. potje 3 vanmorgen, potje 4 op 14-1.

nu is het afwachten op de laatste 2 cheese zaden heb ik gistren gepot dus zullen ook spoedig boven komen.

nu even naar de biddy early.. IMG_0815.jpg daar is de bloei nu ook zichtbaar ga hier tuurlijk niet veel van verwachten.
              IMG_0843.jpgIMG_0841.jpg zaden komen uit de biddy early van afgelopen jaar balkon plant http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...y-early-balkon dit verslag dus geen idee wat voor mannelijk stuifmeel het is geweest. verwacht hier ook niet veel van maar na het eerste zaadje geplant te hebben deze dus is het in ieder geval vrouwlijk. altijd leuk..
              de DOUBLE DUTCH gaat nog steeds lekker door met de bloei.. zo leuk onder die Tneon IMG_0820.jpg leuke hobbie !!
              de toppen zijn om te smullen en ze mag nog een week of 4 a 5 denk ik.. ZOET/ZUUR het is elke keer als ik smorgen voor het licht aan gaat smullen voor me reukorgaan de lucht die ze afgeefd beloofd me veel lekkers.. hier nog wat foto's hoop dat jullie zien wat ik bedoel met heerlijk plantje..
              IMG_0839.jpg gelukkig heb ik hier nog 2 zaden van liggen...

IMG_0826.jpgIMG_0827.jpgIMG_0831.jpgIMG_0833.jpgIMG_0836.jpgIMG_0816.jpgIMG_0840.jpgIMG_0817.jpgIMG_0819.jpg nou dat was hem wel weer zondag zal ik weer even een update doen. groetjes mildred
              Last edited by mildred; 16 January 2013, 12:01. Reden: dyslexie

Comment

te kort aan Calcium is vandaag aangepakt met microcalcium poeder opgelost in afgezuurd water en gestrooid op de pot zelf.
                dit rustig laten intrekken.
                dus nu is het afwachten !!

groetjes mildred

Comment

gaat lkkr hier zo te zien !

vraagje : diene lemon kush => breeder ??

groetjes en keep it green
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

nou zo lekker.... we gaan het mee maken de pistels lopen achter me haartjes worden al bruin.. Beetje laat heb gewoon calcium liggen maar dacht er niet aan om dat te gebruiken nu hoorde ik gister avond het juist goed is om dat te gebruiken microcalcium voor me baardagaam.
                    maare de breeder = Jenkins.
                    groetjes

Comment

2 X Dubble Dutch scrog 2x75W Tneon

Ziet er weer prachtig uit man

Comment

bedankt man...

Comment

goede morgen JD leden.
                          vanmorgen de biddy early voorzien van een andere pot.
                          heb haar 2 weken geleden naar een 1 ltr pot verhuist maar die is haar nu ook te krap nu dus 2,5 ltr pot en daar moet ze het mee doen.
                          ze gaat nu haar 2'week bloei in vanmorgen dat het licht aan ging stond ze bijna tegen me lamp aan.
                          het weekend ben ik er niet bij dus zal haar een stukje omlaag zetten.
                          een goed weekend en veel schaatsplezier... ik heb ze al geslepen voor het weekend.. heerlijk.
                          groetjes mildred

Comment

update bloei week 4 bloei + 2x2 nieuwe cheese/kush.

goede dag,
                            de biddy groeid maar door en door heb er nu maar iets krom gezet anders kom ik niet uit in hoogte !!
                            de bloei in de double dutch gaat gelukkig al weer wat beter gezien ze te maken had met een te kort aan Calcium. dit is hoop ik nu opgelost. hou haar blad goed in de gaten maar zie geen nieuwe plekken onstaan. IMG_0849.jpgIMG_0851.jpgIMG_0853.jpgIMG_0858.jpgIMG_0862.jpg
                            ziet ze er niet lief uit.. haha its my mary jane.IMG_0863.jpg de biddy nietvergeten IMG_0860.jpg

de kleintjes doen ook mee lemon kush en de cheese zijn al wat gegroeid en denk nog een week gaan ze naar een ander potje.
                            IMG_0844.jpgIMG_0845.jpgIMG_0846.jpgIMG_0847.jpgIMG_0848.jpg
                            gezellig met zn 4, lemon kush lemon kush cheese cheese

zo dat was het weer.. woensdag ga ik weer verder met de update.
                            Attached Files

Comment

Ze gaan lekker man!!!!!
                              straks een hokkie vol met sneeuw:-p
                              keep it green nigga
                              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

ja man nog nog klein maandje is het weer over..
                                heb wat foto's gemaakt zal zondag weer update..

IMG_0872.jpgIMG_0876.jpgIMG_0877.jpgIMG_0878.jpgIMG_0880.jpg de kleintjes van jenkins die doen het zo goed,.. dat worden mooie dames.op eentje na.. iets met haar nieuwe bladIMG_0879.jpg

groetjes mildred

Comment

Bezig...
                                X