eerste binnenkweek northern light autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • psychedelic1988
    Retired
    • Oct 2012
    • 2796

    #46
    Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

    nee het is normaal dat het snachts wat stijgt als het maar niet teveel is, maar zou probere of je hem continu tussen de 40-60 kan houden

    Comment

    • antwerpsmoker
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Nov 2012
      • 421

      #47
      Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

      ok bedankt voor de info

      Comment

      • psychedelic1988
        Retired
        • Oct 2012
        • 2796

        #48
        Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

        np daar zijn we voor om elkaar te helpe tog

        Comment

        • antwerpsmoker
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Nov 2012
          • 421

          #49
          Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

          idd
          alleen kan ik nog ni echt veel hulp bieden

          wat me wel opvalt is dat er zeer veel mensen is een kijkje nemen naar men topic maar slechts weinigen reageren haha grappig..
          hou jullie ng op de hoogte
          grtz

          Comment

          • bramonius
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2012
            • 793

            #50
            Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

            Oorspronkelijk geplaatst door antwerpsmoker
            idd
            alleen kan ik nog ni echt veel hulp bieden

            wat me wel opvalt is dat er zeer veel mensen is een kijkje nemen naar men topic maar slechts weinigen reageren haha grappig..
            hou jullie ng op de hoogte
            grtz
            hahaha dat komt omdat we je lievr je gang laten gaan. we kunnen op alles een aanmerking hebben en op alles
            een tip, maar jij moet het doen. ik volg je dagelijks en zie dat het beter en beter gaat. gewoon lekker doorgaan
            dan zet ik af en toe wel een 'niets' bericht ertussen.

            Comment

            • antwerpsmoker
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Nov 2012
              • 421

              #51
              Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

              hahaha schitterend...dank je bramonius....

              doe men best

              ze beginnen er toch heel mooi uit te zien...

              Comment

              • ikkedus
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 241

                #52
                Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                ik zie dat het goed gaat, je lv is prima en je planten gaan goed, 40cm hoogte voor je lamp is voldoende je planten zullen nietverbranden maar houdt het dagelijks in de gaten.

                @bramonius thanx voor je positive reactie dat waardeer ik ten zeerste, ga deze week mijn kweek posten al ben ik niet een kweker die zich aan de standaard normen hou doe gewoon mijn ding en zie waar ik strand

                Comment

                • antwerpsmoker
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2012
                  • 421

                  #53
                  Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                  ok perfect thanks ikkedus

                  Comment

                  • antwerpsmoker
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2012
                    • 421

                    #54
                    Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                    hier ben ik weer met alweer eenvraagje

                    ik denk dat het nrml is maar ik wil toch maar ff checken bij de ervaren kwekers

                    nu men schoonheden in de bloei staan beginnen er helemaal onderaan de plant bladeren geel te worden stillaan en af te sterven(foto zal ik met de volgende update laten zien)


                    nu denk ik persoonlijk aan de hand van de dingen die ik al heb gelezen op het forum(redelijk wat )dat dit ofwel overvoeding is ofwel dat de plant nu meer bezig is met buds aanmake en dat hij minder energie in de onderste bladeren steekt....

                    jullie kunnen wel zeggen wat het zou kunnen zijn

                    grtz

                    Comment

                    • psychedelic1988
                      Retired
                      • Oct 2012
                      • 2796

                      #55
                      Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                      correct me when im wrong...als het alleen de onderste bladeren zijn is het volgens mij geen ramp wel als het naar boven gaat trekken. ze kunnen ook geel weg trekken doordat je er water/voeding overheen heb gegoten(heb dese snuggere ook ondervonden haha) uiteindelijk vallen dese af.

                      Comment

                      • berry ryder
                        Special member
                        420 MemberLucky Member
                        • Dec 2012
                        • 2666

                        #56
                        Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                        de onderste bladeren krijgen minder licht, is bij mij ook niet te veel zorgen om maken
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment

                        • antwerpsmoker
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2012
                          • 421

                          #57
                          Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                          @beginnertje:het blijft enkel bij de onderste bladeren,maar nu je dat zegt ik heb idd al een paar keer men bladeren besproeit maar wel met gwn water...dacht dat dit goed ging zijn voor de bladeren.

                          @berry ryder:merci kwou ff zekerheid dacht ook wel dat het zoiets ging zijn...merci voor de reacties

                          grtz

                          Comment

                          • antwerpsmoker
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2012
                            • 421

                            #58
                            Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                            hallo hier ben ik weer met o ja alweer een vraag

                            ik ben van plan om met de volgende ronde deftig materiaal in huis te halen maar ik wou ff checken hier of het gene dat ik ga bestellen compleet is....
                            het volgende ga ik aanschaffen:

                            homebox silverline L 100*100*200.
                            400 watt hps lamp(deze heb ik al)
                            buisventilator 160 A1 440m³.
                            aluconnect luchtslang 127mm
                            smscom fan control+thermostaat kompleet
                            legrand omnirex tijd schakelaar analoog
                            slangenklemmen 3 st
                            hygro+thermo meter
                            easy-roller 1 set

                            dit zal me in totaal al 445.95 euro kosten dus hoop dat ik dan alles heb.
                            ik weet het er staat geen koolstof filter bij maar de geur is bij mij geen enkel probleem hier.

                            graag had ik jullie meningen.

                            grtz

                            Comment

                            • berry ryder
                              Special member
                              420 MemberLucky Member
                              • Dec 2012
                              • 2666

                              #59
                              Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                              dat moet goed komen antwerp sucses alvast


                              Eerste kweek.... je weet zelf!
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment

                              • antwerpsmoker
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2012
                                • 421

                                #60
                                Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                                haha ok merci berry

                                vndg of morge volgen er foto's van deze ronde!

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...