eerste binnenkweek northern light autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bramonius
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2012
    • 793

    #91
    Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

    ik zou nog even wachten met pk geven

    je denkt verder te zijn dan je plantjes vertellen. je pistels zijn nog volop door
    aan het komen, dus nieuwe calyx word nog volop aangemaakt. op een moment
    zie je de bloemen nog wat verder uitgroeien, halverwege je plant zie je zelfs steeltjes
    onder je bloempjes ontstaan. je plantje probeert dan nog even alles eruit te halen wat erin zit. de laatste
    groei spurtjes. ik gok volgende week. laat dat even toe en kijk hoe je bloempjes verdikken, dan bulken
    nieuwe calyx niet allaan meer uit het topje maar ook uit het bloempje aan alle kanten dat is het moment
    dat ik PK zou geven. dan bulkt ze lekker dik uit en zijn de extra's ook echt extra's als je ze geeft

    veel succes en luister goed naar je plantjes

    Comment

    • antwerpsmoker
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Nov 2012
      • 421

      #92
      Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

      ok thanks bramonius...zal je advies opvolgen jij weet tenslotte met wat je bezig bent..

      thnx voor de info.

      grtz

      Comment

      • HashiZall
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 548

        #93
        Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

        Groen kamertje, nice!!

        grtz
        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
        A friend with Weed is a friend Indeed

        Comment

        • antwerpsmoker
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Nov 2012
          • 421

          #94
          Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

          thanks HashiZall!!

          Comment

          • WeedoHolic
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 780

            #95
            Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

            Autoflower maar toch sativa-achtige bladeren, of ben ik nou blind?
            Ach ja, ik vind 't iig mooi.

            Vooral doorgaan eh zuiderling
            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

            Comment

            • antwerpsmoker
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Nov 2012
              • 421

              #96
              Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

              merci weedoholic

              doe men best...beginnen er mooi uit te zien....

              er is er ene waar de haartjes al wat amberkleurig begin te worden komt goed

              grtz

              Comment

              • antwerpsmoker
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Nov 2012
                • 421

                #97
                Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                heb nu gemerkt dat men lv hoger is dan anders hoe krijg ik deze terug omlaag?

                grtz

                Comment

                • antwerpsmoker
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2012
                  • 421

                  #98
                  Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                  ik dacht ik zal ng is een vraagske stelle

                  voor de volgende ronde ben ik van plan om 5 plantjes te zette(weet ng ni welke,iets te veel keuze)

                  nu is de vraag welke tent zou ik aanschaffe:een 90*90*180 of een 100*100*200?
                  en is een 400 hps dan ng steeds voldoende?

                  grtz

                  Comment

                  • berry ryder
                    Special member
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2012
                    • 2666

                    #99
                    Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                    100*100*200 is goed te doen met 5 plantjes en ja kan zeker met400wat
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #100
                      Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                      Grappig dat niemand informeert welk merk PK13/14 je hebt.
                      De gebruiksaanwijzing van Canna en die van Plagron verschillen namelijk nogal.

                      Canna PK 13/14 geef je 4 weken voor de oogst, maximaal 1 week, maximaal 1.5ml/Liter, inclusief bloeivoeding mits de EC onder 1.8 blijft.

                      Plagron PK 13/14 geef je vanaf bloeiweek 4 tot één week voor de oogst, 2ml/Liter, basis bloeivoeding toevoegen tot de gewenste EC.

                      Je zult ongetwijfeld gaan roepen dat je geen EC meter hebt, maar ik geef alleen even aan wat de fabrikant in gedachten had toen-ie dit ging maken.

                      Aangezien iedereen z'n eigen interpretatie/ervaring ventileert.


                      nb. Je plantjes lijken ook wat verdampingsproblemen te hebben, gezien de kartels van het blad.
                      Dat kan door warmte komen, of door tocht.
                      Last edited by QnQ; 25 December 2012, 10:13.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • antwerpsmoker
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2012
                        • 421

                        #101
                        Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                        DSC01545.jpgDSC01546.jpgDSC01547.jpgDSC01548.jpgDSC01549.jpgDSC01550.jpgDSC01552.jpgDSC01553.jpgDSC01554.jpgDSC01555.jpgDSC01556.jpg

                        thanks QnQ ik heb plagron pk 13/14 dus deze mag ik al geven dan??

                        en dat verdampings probleem ben ik mee bezig(de laatste paar dage gaat het el iets beter heb ik de indruk)
                        maar hoe weet ik wat de gewenste ec is en ik kan dus geen pk geven zonder deze meter?
                        grtz
                        ze zien er nu zo uit

                        Comment

                        • WeedoHolic
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 780

                          #102
                          Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                          QnQ plaagt ge maar he, hij was vergeten te vertellen dat ge geen EC-meter nodig hebt als ge op aardeke kweekt

                          Ik zou rustig aan doen met die PK-boosters, 1 of 2 maal geven in 1 week @ bloeiweek 5-6. Meer is niet nodig, je zal niet de eerste zijn die de boel ermee molesteert.
                          Ook die week lekker je bloeivoeding laten voor wat het is.
                          Last edited by WeedoHolic; 25 December 2012, 23:03.
                          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                          Comment

                          • antwerpsmoker
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2012
                            • 421

                            #103
                            Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                            a ok thanks weedholic....

                            Comment

                            • antwerpsmoker
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2012
                              • 421

                              #104
                              Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                              ok dus volgende week(komende zaterdag)geef ik geen bloeivoeding enkel de pk?

                              dan is het de 5de week bloei..

                              o ja en ik heb canna pk geen plagron

                              grtz

                              Comment

                              • berry ryder
                                Special member
                                420 MemberLucky Member
                                • Dec 2012
                                • 2666

                                #105
                                Re: eerste binnenkweek northern light autoflowers

                                canna pk, geef je 4 weken voor de oogst een dag of 6
                                lekkere toppen in de maak
                                ziet er goed uit antwerp
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...