Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

    Ziet er goed uit Hashi!

    Comment


      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

      idd, laat die zijtakken maar groeien en bloeien !!!
      250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

      Comment


        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

        Thx Dj Felix en El Nino!! We wachten hier nog steeds op de eerste tekenen van bloei

        Grtz
        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
        A friend with Weed is a friend Indeed

        Comment


          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

          Ik heb eindelijk tijd gehad om je topic door te nemen HashiZall, mooie setup heb je daar!
          In de airpots zitten buizen, zo te zien zijn dat beluchtingsbuizen en geen bewateringsbuizen klopt dat?

          Comment


            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

            zo m8 goed bezig mooi verslag tot nu toe en de dames zien er netjes uit

            Comment


              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

              ze staan er goed bij mooi verslag tot nu toe

              Comment


                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                thx Maxican, vapoman en peuker

                @Maxican: Goed gezien Maxican..die buizen worden voor verschillende zaken gebruikt . Ik heb ze er eerst ingedaan om mij de mogelijkheid te geven om langs onder nog bij te wateren. De logica was: mijn vierkante potten hebben schoteltjes, dus dan krijgen de airpots een buis tot onderin de pot. Op die manier kan ik bij mogelijke individuele tekorten wat bijvoeden langs onder.
                Ze helpen wss ook wat met de beluchting van de grond, maar dit was niet de hoofdbedoeling, maar een bijkomstig voordeel. Waar ik ze ook veel voor gebruik is het meten van de grondtemperatuur. af en toe laat ik een sonde van mijn temperatuurmeter erin zakken om een beeld te krijgen van hoe warm de voetjes van mijn sletjes zijn....what a gentlemen..

                @vapoman: hey matti...leuk om u van de partij te hebben

                @peuker: ...en tot het einde..that's the plan!

                Grtz
                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                A friend with Weed is a friend Indeed

                Comment


                  Update! 12/12 Switch week 2: 41 dagen bezig


                  Hellokes mensen



                  overview boven.jpgoverview 1.jpg

                  Een update'je voor de contest van Spliffseeds om het weekend met te beginnen.. mooi! De Bubblegun dames zijn weer een weekje ouder en het zijn al aardige struikjes aan het worden. Het fotograferen van de dames vereist steeds acrobatischer werk.



                  Doorheen de week verschuif ik hier en daar de potten een beetje zodat ze wat meer ruimte hebben. Het zonnetje draait op 300W op 30cm van de meissies vandaan. De kleinste is aan een spurt bezig om haar zusjes in te halen en schiet de lucht in op zoek naar haar plekje onder de zon.



                  eerste haartjes verschijnen.JPG

                  Het tentje is mooi aan het volgroeien en de eerste pistels beginnen te verschijnen, dit bij de 2 grootste.

                  Het klimaat

                  Het klimaat heeft zich deze week mooi stabiel gehouden:

                  De gemiddelde dag temperatuur bedroeg 25.5lichturen
                  Als de lamp uit is bedraagt de gemiddelde temperatuur .
                  De MIN en de
                  De LV schommelt nog steeds mooi tussen de 40-60.


                  De voeding

                  De waarden van het voedingsvat PH 5.9-6.2 en een EC van 0.65.
                  Geen voeding In te bespeuren. Enkel Rhizotonic en Bacterial met om de 2-3 dagen een stukje van een CO2-tab.overzichtje.JPG

                  ______________________________Een overzichtje van de grow tot nu toe ==>


                  En opeens was het donker

                  Ik ga iedere dag op wandeling door mijn groen tuintje en op een dag bleek het zonnetje niet opgekomen te zijn.
                  Wat bleek nu!!! de Greenpower lamp heeft het loodje gelegd!! Het lange ijzeren staafje in de lamp lijkt gebogen te zijn.
                  Een nieuwe bulb is onderweg, het gaat een son-t pia plus van Philips worden deze keer.
                  Eens kijken of die het volhoudt met de EVSA. Maar geen paniek ondertussen neemt de Sylvania GroLux het roer even over en die doet het
                  uitstekend!!


                  links achter zij.jpglinks achter boven.jpg
                  __________De big Chunky Girlz 36 dagen oud



                  De links achter, voor mij nog steeds een van de grootste 48,5 cm. De grote fanleaves hebben een vingerlengte (grootste) 18 cm en breedte 4,5 cm
                  Ze is blijkbaar getopt geweest en het lijkt mooi gelukt! Hopelijk komen er hier vier colas. De kleur is ook lekker groen en ze is lekker breed aan het worden. Ze vertoont haar eerste pistels.


                  links achter getopt.jpg
                  _______________________Links voor staat de tweede grootste met 43 cm, ze heeft een mooie waaier groeitoppen!!

                  links voor boven.jpg

                  linksvoor zij.jpg

                  links voor blijkbaar fimmen.jpg



                  weird internodes.jpg



                  Deze plant (links voor) is de vreemdste van de hoop.

                  Ze is getopt geweest ( dan toch ) maar door de rare plaatsing van de internodes niet mooi symmetrisch rechts achter zij.jpg






                  De derde in de rij staat rechts achter en staat iets achter op haar medezusjes, maar die oorzaak lag wss bij haar moeilijke jeugd..i have one job in life..keep my girl of the pole..
                  Ze ziet er voor de rest gezond uit en heeft een hoogte van 34cm,
                  rechtsachter boven.jpg

                  Een meting van haar fanleaves-vingers gaf 17 cm en 3,5 cm breed









                  rechtsvoor zij.jpg






                  De jongste van de hoop, rechts voor. Is deze week mooi gegroeid.
                  Ze voelt de druk van haar zusjes rond haar, ze vecht voor haar plaats in paradise.
                  Ze is nu 19 dagen oud en haar hoogte bedraagt 15 cm,rechts voor boven.jpg

                  haar fanleaf- vinger is 11,5 cm lang













                  Voila dat Is weer mooi en groen!! Tis een plezier om te doen!!

                  Grtz


                  Last edited by HashiZall; 30 January 2013, 13:19.
                  Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                  A friend with Weed is a friend Indeed

                  Comment


                    Re: Update 41 bezig

                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      Re: Update 41 bezig

                      knap verslag man!!!!

                      ik kom zekers ng is kijken

                      grtz

                      Comment


                        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                        jaja, da gaat goed hier Ze groeien heel gelijkaardig zoals als mijn Bubblegun deze zomer deed
                        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                        Comment


                          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                          Succes, ben benieuw naar chapter 2....we zullen het wel zien....gr zodom23

                          Comment


                            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                            Zien er super gezond uit kerel, mooie planten.

                            Op naar dikke toppen!!!

                            Comment


                              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                              Thx berry ryder, antwerpsmoker, El Nino, zodom23 en CannaRebel.

                              De planten zien nog steeds groen..oef ...en de pistels beginnen bij de drie oudste overal te verschijnen.
                              Ik hoop dat de achterblijver haar plaatsje in paradise snel gaat opvullen.
                              ...Laat die buds nu maar komen..

                              Grtz
                              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                              A friend with Weed is a friend Indeed

                              Comment


                                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                                'Stukje CO2-tab' haaa, dat heb ik van jou gejat; mierenneukend afmeten is mij hiervoor teveel. Mierenneuken is voor gasten die elke week hun zakgeld/snoep op school moesten inleveren
                                Overigens heb ik een son-t pia plus al dik een half jaar op mijn eVSA draaien, en zonder shizzle. Dus 't zal wel goed zijn, wel wou ik switchen naar een G(r)eenpower .....
                                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                                Comment

                                Bezig...
                                X