Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

    zal wel goed komen als ik zo bij jou kijk.
    Zal gelijk is ff je begin door spitten kom ik vast nog wat nuttige info tegen

    gl kerel

    greetz

    Comment


      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

      kommop hashi knallen met die bbg's van je !!

      Top soortje van spliff

      nu zou je de geur tog al moeten ruiken hoor !! ??

      groetjes en knal lkkr verder m8
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

        Thx k1, de geur is idd steeds meer aanwezig!
        Het is vorige week begonnen met lichtjes te ruiken en als je nu met je neus in de tent hangt kan je lekker genieten van het zoet aroma. Lovin it...

        Grtz
        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
        A friend with Weed is a friend Indeed

        Comment


          Update time! Bloeiweek 5: 34 dagen bloei

          _______
          ___________________
          ________________Hey strain Volgerz!!!




          overview zij.jpg
          We zijn aangekomen op het einde van bloeiweek 5: 34 dagen bloei in de Spliff Seeds contest. De Bubblegun Ladies zijn steeds meer rookwaar aan het produceren en de budz zien er steeds lekkerder uit. De geur die in Paradise hangt is heerlijk genieten. Er hangt een zoete walm, die als ik de tent wat openlaat verspreid doorheen heel men kamer, Mmm i wanna smoke it!! heerlijk dat aroma

          trichos op de buds.jpg

          De Budz van de Bubblegun zien er lekker compact uit. Ik knijp er nog niet in daar vind ik ze nog wat te mooi voor, ze zijn heerlijk vol kristallen en die laat ik momenteel liever op mijn toppen als op mijn vingers. Ik blijf er nog met mijn poten af!!
          Ze zien er in ieder geval lekker hard uit!! Binnen een paar weken zal ik me wel laten verleiden om is in de dames hun rondingen te knijpen. Maar nu laat ik ze rustig hun ding doen.



          De dames hebben deze week niet veel voeding gekregen, na de mogelijke overvoeding van vorige week hebben we ze daarom wat gespaard. De oudste plantjes hebben wat last van wat verkleurde fanbladeren onderin de plant. Maar het bladerdek vanboven rond de toppen ziet er nog steeds wel goed uit.
          overview zij 11.jpgDe jongste ziet er mooi groen uit en heeft van niets last. Haar hoofdtop is wat korter als haar zusje achter haar, maar dikt verder lekker aan. Voor de rest nix te melden geniet lekker mee van de Bud-pics!!


          overview boven.jpg




          Het klimaat

          De temperatuur is lekker constant gebleven deze week, we waren er met het koppie bij en er waren deze week geen lage minima te bespeuren.
          Tijdens de dag-uurtjes was de temperatuur deze week gemiddeld en als de lamp uit is
          De MIN bedroeg en de
          De LV blijft lekker zijn ding doen: LV : 25-45




          Voeding

          Na de analyse van vorige week over een mogelijke overvoeding, had ik besloten om nog even een overzichtje.JPGrustpauze in de voedingsbeurten te brengen.

          Zoals je in het overzichtje kan zien hebben de dames 3 dagen gewoon aan het afgezuurd water liggen lurken ec 0.6 ph 6.0 ==>
          Deze rustpauze heeft ze wel deugd gedaan denk ik, de dames leken te glimlachen.

          Enkele dagen geleden heb ik een kleine dosis extra Stikstof toegediend. De 3 oudste ladiez vertoonde wat een te licht groene kleur naar mijn zin, dus heb ik ze met het gietertje een 600ml met wat extra stikstof toegediend ( 1,5ml/2l : n27 van Bio Nova).

          Ik ga vandaag terug een vers voedingsvat aanmaken met een Ec 2.1 en Ph 6.1. Deze bestaat uit Sweet Jane 2, Guano en Green Sensation aangevuld met Bacterial en een stuk Co2 tab . Aangezien de plantjes toch al even voeding hebben gehad, ga ik morge wss de voeding terug even stopzetten.

          getopte kant zij.jpg

          ___________________...De Chunky Dames!!


          En hier zijn we dan na al die uitleg bij de ladiez aangekomen. Ze zitten nu op het einde van bloeiweek 5: 34 dagen bloei.
          Dit zijn de leukste weekjes van het hobbyen voor mij...de geur, het zicht, alles komt tezamen en we kunnen lekker genieten van de laatste weken richting einde…wel ongeduldig wachten maar ja…

          In het tentje is het leuk om de getopte en de ongetopte versie van de Bubblegun te zien, ik ben benieuwd wat het verschil tussen de twee kanten zal worden. We beginnen de run-down van de ladies zoals gewoonlijk aan de linker kant, de getopte kant.




          links achter boven 1.jpglinks achter close up2.jpg


          Het vrouwtje links achter is nu 73 dagen oud en ziet er nog steeds goed en gezond uit. Ze heeft wel wat last van een lichte verkleuring en ik heb vandaag zelfs een roestvlekje ontdekt.... Vanaf morgen terug een voeding rustpauze Voor de rest werkt ze verder aan haar toppen. Geniet van de budz... i know i do

          links achter zij.jpg

          links voor boven.jpg
          links voor zij boven.jpg

          Dan hebben we ons tweede struikje links voor, de stengels vullen zich lekker en alles ziet er goed compact uit.


          links voor close up.jpg
          Ik merk geen grote problemen op en alles gaat zijn gangetje. Ik hoop dat ze nog lekker gaan opblazen in de komende weken. Enjoy the Bud-pics

          links voor bud.jpglinks voor bud2.jpglinks voor bud6.jpg


          Bij de ongetopte kant van de tent gaat alles goed, de oudste van de twee( de achterste) haar top ziet er een steeds vetter en smakelijker uit, maar de jongste volgt haar op de voet en is nu ook lekker breed aan het worden.


          rechts achter hoofdbud 2.jpgrechts achter zij.jpg

          Het vrouwtje rechts achter zit nog steeds haar cola te zonnen. Alles gaat goed, ze heeft zoals je weet een beetje last van verkleuring onderin, maar in het bladerdek zit alles snor

          rechts achter hoofdbud close up.JPG


          rechts voor zij 1.jpgrechts voor hoofdbud.jpg


          Last but not least de jongste van de hoop( 56 dagen oud) ze heeft een mooie
          groene kleur en ziet er kerngezond uit. Ze werkt lekker verder en ziet er iedere week dikker uit. Je kan aan haar topvorming zien dat ze nog wat achter staat, ze is nog niet zo compact...komaan meissie!!


          rechts voor boven.jpgrechts voor bud111.jpg

          Hupsa dit was bloeiweek 5 hopelijk kan ik wat vermaken met de foto’s! Enjoy, ik doe het ook !!

          Op de site van Splifseeds staat een poll voor de contest.


          ___________________

          ________________HashiZall is bijna klaar maar stemmen kan al daar!!!
          Stem voor HashiZall...Thinking Green Met Bubblegun van SpliffSeeds...

          ___________________




          Grtz

          Last edited by HashiZall; 5 March 2013, 16:28.
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

          Comment


            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

            ziet et netjes uit, mmmmmmmmmmmmm lekkaa!

            Comment


              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

              delicious
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                Mooi hoor, ik blijf je volgen mate

                Comment


                  Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                  Thx Slett, Medical-Spliff en Smowkie voor de reacties! We doen rustig verder en laten de dames hun ding doen...

                  Grtz
                  Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                  A friend with Weed is a friend Indeed

                  Comment


                    Tussendoortje 38 dagen bloei ( bloei week 6)

                    Hey Mensen!!

                    spint attack.JPG

                    Er zijn weer wat daagjes voorbij voor de Bubblegun ladiez van Spliff Seeds dus ik dacht nog is wat foto's te posten in afwachting van de wekelijkse update van dit weekend.


                    Het is vandaag weer lekker spannend geweest in Paradise, weer bezoek dat we niet willen zien..... Spint alarm is afgegaan!!
                    Die kleine rotbeestjes zaten verstopt aan de rechter kant van de tent, verstopt buiten mijn gezichtsveld achter een juciy bud!!
                    Ze hebben undercover een basis proberen uit te bouwen, maar ik heb ze ontdekt.....Die Fu**erz...Die!! Ik heb met Plant Vitality van Bac al de bladeren behandeld en de ergste verwijderd.

                    Ik hoop dat ik er op tijd bij was en dat het ergste is vermeden. We zullen zien..Paradise staat op red alert!! ...

                    rechts achter.jpg



                    Genoeg bad news tijd voor wat Bud-pix van de ladiez.....Ze hebben wat verbrande bladpuntjes, dus gaan ze vandaag terug een poosje geen voeding krijgen!!

                    overview 38dagen bloei.jpg


                    _________________...38 Dagen Bloei ( bloeiweek 6 )

                    bud links voor.jpg
                    _________De dame waar de Spint zat verstopt, rechts achter + close up ==>Bud rechts achter.jpgbud links achter.JPG


                    bud rechts voor.JPG























                    Voila dat was het dan weer!!

                    Enjoy the pix!!

                    Grtz

                    Last edited by HashiZall; 21 February 2013, 20:49.
                    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                    A friend with Weed is a friend Indeed

                    Comment


                      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                      hoop voor je dat die onkruid vreters pleite zijn haha
                      Verder ziet het er echt super uit man.De toppen zijn flink gegroeid de afgelopen week

                      greets psy

                      Comment


                        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                        Thx Psy, ja de grote middelen zijn ingezet tegen die kutbeesten,alle hens aan dek !! Hopelijk is de genocide gelukt en komen we die nimeer tegen...
                        De geur daarentegen is echt in topversnelling geschoten, De filter lijkt er moeite mee te hebben om het aroma in paradise te houden...mmm.....

                        Grtz
                        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

                        Comment


                          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                          I hate bugs
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment


                            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                            kill them all!!!!! wel mooie witte toppen m8
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment


                              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                              Hey berry ryder en Medical-Spliff thx voor de support!! Tzijn toch vieze beesten hoor zo onder de microscoop...jakkes!!___

                              Grtz
                              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                              A friend with Weed is a friend Indeed

                              Comment


                                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                                lokes hashi ,

                                je tentje ziet er netjes uit he

                                lkkr knallen met dat groen !!

                                wel jmmr van die kk beestjes !! kill ze moet ik wat k4 killers sturen ??

                                groetjes en veel geluk met het massamoord gedoe
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...
                                X