Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flip to the rescue (2de kweek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Flip to the rescue (2de kweek)

    Korting op 420shop


















    *** UPDATE ***

    Zo, een weekje verder. De EHBO-stekken doen het eigenlijk wel lekker ! Er komen al fijne dikken toppen aan, en ze staan nog altijd op 18/6 Ik heb zo'n idee dat ik er best veel vanaf ga halen, maar dat is natuurlijk altijd gissen. Afwachten, ze stonden pas 3 weken in de bloei, nog een hele poos te gaan dus. Nog even, dan gaat de lamp op 12/12 en kunnen ze mooi verder bloeien.

    De foto's zijn van week geleden.







    Last edited by Flip Hasjkip; 14 December 2008, 14:26.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    #2
    haha dat is wel grappig EHBO
    ik ga deze wel volgen hoe dit gaat aflopen

    leuk man

    Comment


      #3
      Ik ga je EHBO kweekje volgen
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Ik ben zeer benieuwd! Veel succes flip!
        grtz


        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Volgens mij heeft ie meer met die planten gedaan dan doodknuffelen
          Wat zien die stammen er verkloot uit zeg..., ben benieuwd hoe het verloopt denk dat ze wel herstellen met wat goede zorg.

          Comment


            #6
            Ik ben ook wel benieuwd hoe dit gaat aflopen Volg je ook Flip. Welke soort is het en welke komt erbij?

            Greetzz

            Comment


              #7
              Soort, tja, wie zal het zeggen ? Dat wist die kennis ook niet ! Hij had nieuwe planten van iemand gekregen, die er wel goed uitzagen en al een stuk verder waren en had deze over en meende iemand er nog een plezier mee te kunnen doen. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te smijten. Ik hoop dat ze dadelijk nog staan als de lampen aangaan

              De soort plantjes die er bijkomen zijn afhankelijk van het aanbod morgen. Hierna ga ik uit zaad kweken, dan kies ik een lekker soortje uit !!

              Ik houd jullie op de hoogte !!

              Zu, nu eerst een paffertje !!

              [edit] Heb gekeken. De grond gemeten, en 2 konden wel wat water gebruiken. Verder heb ik ze alle 5 met koud water afgesproeid. Daar krijg je lekkere frisse wiet van Ze doen het eigenlijk wel goed, heb het idee dat ze wel nog groeien maar dat kan ook inbeelding zijn Er zitten best leuke topjes aan, hoop alleen dat de stammetjes dadelijk het gewicht kunnen houden. 2 Zijn er nog wel langs de bamboe te leiden, ik ga ze proberen eromheen te laten groeien.

              Mijn nieuwe luchtbevochtiger werkt goed, mijn meter niet zo. Daar ga ik mee terug. Voorlopig is dat geen probleem, maar dadelijk als mijn luchtvochtigheid naar beneden moet dan heb ik de meter wel nodig. Ik heb geen zin om onnodig voor energie te gaan betalen. Ach, de 1ste keer ging ook goed zonder zo'n ding, dat komt wel goed ! Je kunt een hoop regelen met je afzuiger, die nu minimaal draait. Wil je je luchtvochtigheid naar beneden, draai je gewoon je afzuiging omhoog.

              Heb mijn lamp op 18/6 gezet, in afwachting van de kleintjes morgen. Kijken hoe de adoptieplantjes daar op reageren ! Als ze dit overleven, denk ik dat het nog wel eens iets kan worden !

              [/edit]
              Last edited by Flip Hasjkip; 28 November 2008, 21:19.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                Zijn ze wakker geworden vandaag?

                Comment


                  #9
                  En ze zijn ook nog wakker ! Ze hadden ook dorst, dus vanmorgen beejte water gegeven.

                  Kreeg alleen vandaag te horen dat ik pas zaterdag nieuwe stekken krijg, dus nu mogen mijn adoptieplantjes nog een 1 1/2 week groeien.

                  Ik moet zeggen, het valt me niet tegen, ze lijken het goed te doen !
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #10
                    Schopje

                    Heb de beginpost geupdate !
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      ziet er tog goed uit na het ongelukje

                      gave topic kan je zien hoe sterk onze dames kunnen zijn
                      2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                      http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                      Comment


                        #12
                        Last edited by Smokin; 13 December 2008, 11:29.

                        Comment


                          #13
                          Mijn luchtbevochtiger staat op volle toeren te draaien, mijn afzuiging staat echter minimaal, geregeld door een fancontroller. De vochtige lucht wordt door de tent geblazen dmv een ventilator.

                          Mijn luchtbevochtiger staat links voor in mijn tent op de bodem, mijn hygrometer hangt aan de overzijde rechts van de tent op ongeveer een meter hoogte. Zal later een foto plaatsen om 1 en ander te verduidelijken.

                          [edit]
                          De luchtbevochtiger staat links voor in mijn tent. De hygrometer en fancontroller hangen rechts in het midden.




                          [/edit]
                          Last edited by Flip Hasjkip; 15 December 2008, 20:27. Reden: Pics
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment

                          Bezig...
                          X