Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

    hier zijn de beloofde foto's

    kleintjes zijn drie dagen oud nu...

    SAM_0357.jpgSAM_0359.jpgSAM_0360.jpgSAM_0361.jpgSAM_0362.jpgSAM_0363.jpgSAM_0365.jpg

    SAM_0358.jpg deze dutch blue is het meest belovend...deze toppen beginnen heel mooi op te zwellen en hard te worden...SAM_0364.jpg


    voila dat was het weer vo deze update.....tips zijn zoals altijd zeer welkom...

    grtz van den antwaerp haha

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    juist wat ik nog vergete te zegge ben,
    die nieuwe kleine dutch blue aan de rechter kant op de totaal foto,deze heeft percies 2 plantjes uit 1 zaadje kan dit?

    heb gisteren gezien dat er ng een kleinere spruit mee naar bove aan het groeien is...
    heb deze wat ingegraven maar moet ng wat grond gaan bij halen want alles is op hahaha

    grtz

    Comment


      Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

      ZOOOOOO wat een verschil,

      man die gaan ineens van tragisch naar verbluffend.

      mooi dat we toch weer een probleem konden ontdekken voordat
      je volgende kweek ook zo zou eindigen.

      dat je dutch blue lekkerder gaat is omdat die het minst erg is verouderd
      in je droogte fase ( eerst hele droge LV, toen warmte en toen fan verdroging)
      ze hebben wat te verduren gehad. al met al zal er zeker nog een goede kwalitatieve
      wiet vanaf komen alleen de hoeveelheid zal bescheiden zijn. toch is dit wederom een
      leerproces geweest en met succes.

      antwerp geniet weer van de positieve doorslag.

      we kijken weer mee en houden ons stil zolang het goed gaat

      groetjes.

      ps. tweede plantje kan ook een vervuiling (ander zaadje) zijn van je potgrond/bodem medium.
      als je haar al wil houden zou ik haar scheiden in een andere pot. zou me niets verbazen als het een
      kleurijke bloem word, maar geen wiet . en ook in de planten wereld bestaan 1 eiige twee, drie en vierlingen.
      dus wie weet. meestal is er dan 1 sterker dan de andere. deze overwoekerd dan ook binnen een week,
      omdat ze de westrijd naar het licht willen winnen.

      Comment


        Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

        hey bramonius,

        idd wat een verschil alweer haha

        het is zoals je zegt het gaat hele goeie kwaliteit zijn van wiet maar idd het zal bijlange niet zoveel opbrengst geven als met men vorige bossen hahaha

        en jup jup weeral het een en het ander bijgeleerd altijd plezant om dinges te leren.....
        ben idd ook blij dak ze toch ng ff heb laten staan,want man man die ene ruikt echt al zooooo lekker haha

        volgende ronde zal alles weer perfect gaan(althans dat hoop ek toch)

        grtz

        Comment


          Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

          terug wat leven in die plantjes gekropen...mooi zo!!! veel succes na die lange strijd en... een les geleerd is een fout geweerd
          Succes!

          Grtz
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

          Comment


            Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

            een feit da just is hashizall

            grtz

            Comment


              Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

              ier zijn we weer met wat foto's en info....

              ondertussen zijn de plantjes weer volop bezig met hun toppen de verdikken e.d. , behalve onze snow white(echt raar die blijft er maar hetzelfde bijstaan)
              maar soit maakt ni uit..
              de plantjes zouden in principe nog een weekje of 2 moeten,maar met de kleine probleempjes die ik heb gehad zal dit nog wel iets meer worden.
              alhoewel ik regelmatig kijk met een scoopje en er is er ene bijna klaar,volgende week ng een weekje spoelen en dan zal die wel goed zijn.
              die andere 2 dutch blue's zullen ng iets langer blijven staan..
              hier wat pics

              SAM_0367.jpgSAM_0368.jpgSAM_0371.jpgSAM_0370.jpgSAM_0369.jpgSAM_0374.jpg

              ik wou ng ff iets anders zeggen ook:ik wil ff den berry ryder bedanken,dankzij hem heb ik sinds deze morgen 5 nieuwe zaden in huis!!!
              1x spirit haze
              1x blue invader
              2x northern force
              1x ak passion

              echt nen dikke MERCI berry!!!dit verdiend respect!!als er ooit iets is da ik vo u kan doen
              deze staan klaar voor de volgende ronde en zal er zeker goe voor zorgen hahaaha

              voila dat was het zoal wel weer,

              later

              Comment


                Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                Dat ziet er al weer smakelijk uit makker.
                En dat was graag gedaan se maatje.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment


                  Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                  kijk al met al leert men bij en delen

                  dit komt wel tot een rookbaar einde.

                  Comment


                    Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                    ja er zal zeker nog wel iets goed van komen,het zal alleen bijlange niet zoveel zijn...

                    hier nog een paar foto's van deze morgen

                    plant 1:deze ga de beste zijn ik blijf erbij,nog een dikke week spoele en ik knip deze
                    SAM_0398.jpgSAM_0404.jpgSAM_0405.jpgSAM_0406.jpg
                    een paar foto's ook zonder die hps

                    plant 2:deze komt ook nog wel helemaal goe enkel zal het ng een weekje of drie zijn denk ik
                    SAM_0399.jpgSAM_0407.jpgSAM_0408.jpg

                    en dan plantje 3:deze vind ek zelf ook echt ma een zielig plantje maar er staat iets op dus wel late ze maar doen he
                    SAM_0400.jpgSAM_0409.jpgSAM_0410.jpg

                    en ng ff een totaal plaatje want de twee kleine dutch blue's zen vertrokke
                    SAM_0396.jpgSAM_0401.jpgSAM_0402.jpg


                    ik hoor er al een paar denken waar is de snow white???

                    die heb ik eergisteren weg gedaan,die zag er ni zo goe nimer uit en ja stond nog steeds ni in bloei dus die heb ek er uit gesjot

                    laters

                    Comment


                      Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                      of niet?

                      Comment


                        Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                        Of wel hahaha knalle met die hap, ze staan er prachtig bij m8
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                          ha die antwerp,

                          gaat heel goed toch. man ik geloof dat je ooit schreef dat je
                          een plantje begon om toch een redelijke snaak te kunnen genieten
                          zonder hier ik weet niet wat voor te moeten doen of betalen.

                          hier haal je heel wat rookbaars uit als het weer goed zonnig is bij je
                          misschien al wat plantjes klaar zetten om te opntkiemen voor de volgende
                          ronde

                          groetjes.

                          Comment


                            Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                            hahahaha idd makker dat heb ik ooit gezegd hehehe

                            ier komt nog wel goede smoorbare weed van idd,heb deze morge ng is gekeken met men loepke en die ene is echt bena klaar,meer en meer amberkleurige tricho's...
                            mss da ik die vndg ng omdoe
                            en berry merci makker zo hoort het hey
                            en de volgende idd die gaan er vant weekend in de grond se en daar gaan we volledig mee knalle hey

                            grtz

                            Comment


                              Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                              en we zijn weer een weekske verder

                              de overige twee zijn goed bezig ng steeds hahaha
                              het grappige is alleen dat men twee nieuwe al bena even groot zijn als ene die bena klaar is hahaha...ier een paar foto's..
                              SAM_0418.jpgSAM_0425.jpgSAM_0428.jpgSAM_0426.jpgSAM_0419.jpgSAM_0420.jpgSAM_0421.jpgSAM_0423.jpgSAM_0424.jpgSAM_0427.jpg

                              ik ga ng een weekje wachten met de andere 5 in de grond te stoppe...wil eerst men tentje is wa opkuise als deze 2 dutch blue"s klaar zijn....

                              als er iets is wat jullie er niet zo goe vinden uitzien laat het dan maar weten

                              later

                              Comment


                                Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                                geen reactie's meer?

                                Comment

                                Bezig...
                                X