Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!
Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!
Als je denk stikstof tekort, ff bramonius zijn fles neerzetten
2 theelepels gist in een fles, halve liter handwarm water erbij
ff beetje schudden dat de gist op lost, 10 min laten staan.
dan 100 gram suiker erbij en je tent in. ik heb er zelf 2 in mijn kast
en worden om de 2 weken vervangen door nieuwe.
er komt vanalles vrij met dat flesje co2 stikstof.
werkt echt bubba, bij mijn vorige kweek pas gedaan toen ze al tekorten hadden.
Bij mijn nieuwe kweek al gelijk erbij gezet, zo ook de psy. kwaad kan het niet
hehehehe een goeie tip is goud waard
@bubba, een plant zonder wortels of met slecht wortel gestel
zal tot 80% van de opname van vocht en "bepaalde" voeding met het
bladgestel opnemen. dit is bijvoorbeeld zo bij het maken van stekken de pre
der overleven. de aanwezigheid stikstof, monoxide en koolstofdioxide zijn daarbij
belangrijke elementen voor opname. zo ook een te nat wortelstelsel en een uitgedroogd
wortelstelsel. deze zijn nog procentueel actief, maar de rest zal door het blad worden
opgevangen. werkt dit echt..... hehehe dit is nooit anders geweest. zelfs wij als mensen hebben
dit. dit is dan ook de grootste reden van hygiëne voor de mens. ik werkte de laatste jaren veel met
dun vet voor draaiende mechanica (micro en macro) waarbij de olie zo dun is dat mijn huid dit opneemt
gezien de gevaren voor mijzelf moet je weten wat poriën doen (dit geld dus ook voor planten). dus het schoon
sproeien van je blad eens per week is een pre .
@antwerp, ik heb meer het idee dat er teveel water in je potten staat. je hebt wat grotere planten waardoor meer
blad over je pot hangt. hiervoor had je meer verdamping van water door warmte en licht dat op je potgrond viel. dit word
nu overschaduwd door je plant. hierdoor is er minder verdamping en daardoor een hogere drogere temperatuur.
het weer zal iets moeten verbeteren om zo de algehele LV (van buitenaf) hoger te krijgen. op het moment snoept de kamer
en het huis de LV uit mijn kot. en dat zal bij jou hetzelfde zijn.
maar goed, sproei je als je lamp aangaat even alles nat en als de lamp bijna uitgaat. ik stuur je nog even een pm met potentiele
middelen om hier in de toekomst voor te zijn. zet die gist fles even neer, alhoewel dit niet direct de oplossing zal brengen.
de aanwezigheid stikstof (N), monoxide (O) en koolstofdioxide (CO2) zijn daarbij
belangrijke elementen voor opname.
ik ga niet nogmaals het hele gist proces uitleggen, maar deze worden allen door het
natuurlijke proces van de gist beestjes uitgestoten als afval deeltjes. overige als warmte
die ontstaat zal door de vergisting en aanmaak van alcohol meerdere gasdelen voortbrengen.
het is een heel ingewikkeld proces, maar een zeer nuttig proces.
maar nu komt de vraag boven..... waar haalt U het vandaan dat dit onzin zou zijn????
ben altijd benieuwd naar mensen die hard NEE roepen
Comment