2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • antwerpsmoker
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 421

    #46
    Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

    thnx bramonius

    ging normaal vndg men bevochtiger halen,krijg ik deze morgen telefoon:ja meneer het spijt ons maar u bestelling zal pas woensdag arriveren er is een probleempje gebeurd in het hoofdmagazijn....!!!!

    HOMO'S ik heb da nodig ze hahahaha

    dus ja ng ff wachte daarop..

    grtz

    Comment

    • DJ Felix
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 808

      #47
      Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

      Persoonlijk denk ik niet dat je tegen probs aanloopt zonder luchtbevochtiger, Antwerpsmoker, maar het kan natuurlijk geen kwaad om in deze fase een wat hogere lv te hebben.
      Succes verder.

      Grtz

      Comment

      • antwerpsmoker
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 421

        #48
        Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

        mja idd ma ja heb em nu al besteld dus ja...

        normaal gezien is rond de 40-50 lv ook ng wel goed he?enkel idd nu in het begin mag dit wat hoger zijn..we zulle zien.

        merci alvast hehe

        Comment

        • General
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 919

          #49
          Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

          Hoge lv heeft ook als voordeel dap beestjes minder snel komen....daarom alleen al hou ik de lv zo hoog mogelijk zolang de toppen het toelaten

          mobile message

          Comment

          • antwerpsmoker
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Nov 2012
            • 421

            #50
            Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

            was net men plantjes aant water geven dacht neem ng een paar fotokes
            ik hou ervan da ge ze in het begin echt zie groeien als kolen!!
            SAM_0101.jpgSAM_0104.jpgSAM_0105.jpgSAM_0106.jpgSAM_0102.jpgSAM_0103.jpg

            tips and comments always welcome

            grtz

            Comment

            • berry ryder
              Special member
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2012
              • 2666

              #51
              Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

              Nou hier voor jou dan, een tip, maak er dikke colas van.
              en comments, maak er dikke colas van.
              looking good makker
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment

              • antwerpsmoker
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Nov 2012
                • 421

                #52
                Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
                Nou hier voor jou dan, een tip, maak er dikke colas van.
                en comments, maak er dikke colas van.
                looking good makker
                hahaha

                zal speciaal voor u men best doen makker hahhahaha

                grtz

                Comment

                • Usernamed
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Feb 2013
                  • 53

                  #53
                  Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                  Je kan ook een gebruikte plastieke drankfles die je doormidden hebt gesneden erover zetten om de LV omhoog te krijgen, zowaar een serre-effect
                  Eneuh, misschien helpt het ook dat je je ventilatie laat zakken tot op de hoogte van de lamp, dan zuigt ze ook wat warmte die lamp creeert rond de kap af, zo win je mss nog een graadje of 2
                  Voor de rest ziet het er mooi uit, goede setup, zet er me effe bij

                  Comment

                  • Bubba J
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 2376

                    #54
                    Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                    Mooi setup antwerp.
                    Zet ook me stoeltje bij
                    eneuh
                    greeetz
                    sigpic

                    Comment

                    • antwerpsmoker
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2012
                      • 421

                      #55
                      Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Usernamed
                      Je kan ook een gebruikte plastieke drankfles die je doormidden hebt gesneden erover zetten om de LV omhoog te krijgen, zowaar een serre-effect
                      Eneuh, misschien helpt het ook dat je je ventilatie laat zakken tot op de hoogte van de lamp, dan zuigt ze ook wat warmte die lamp creeert rond de kap af, zo win je mss nog een graadje of 2
                      Voor de rest ziet het er mooi uit, goede setup, zet er me effe bij
                      ok thnx nrml gezien komt vndg men luchtbevochtiger aan..en anders zal ik idd het oplossen met die flessen..
                      en ik heb nu een clipventilator die onder de lamp blaast..zal wel goed zijn denk ik..

                      merci vo de tips


                      grtz

                      Comment

                      • michael4477
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2012
                        • 190

                        #56
                        Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                        hey antwerpsmoker,ziet er nejes uit en mooi dat het gelukt is met je afzuiger!!! die luchtbevochtiger zal de temp ook iets laten zakken!!!

                        groetjes

                        Comment

                        • antwerpsmoker
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2012
                          • 421

                          #57
                          Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                          Oorspronkelijk geplaatst door michael4477
                          hey antwerpsmoker,ziet er nejes uit en mooi dat het gelukt is met je afzuiger!!! die luchtbevochtiger zal de temp ook iets laten zakken!!!

                          groetjes
                          thnx makker,ja idd de afzuiging funcioneert beter nu

                          grtz

                          Comment

                          • Usernamed
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Feb 2013
                            • 53

                            #58
                            Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                            Oorspronkelijk geplaatst door antwerpsmoker
                            ok thnx nrml gezien komt vndg men luchtbevochtiger aan..en anders zal ik idd het oplossen met die flessen..
                            en ik heb nu een clipventilator die onder de lamp blaast..zal wel goed zijn denk ik..

                            merci vo de tips


                            grtz
                            Owja, de clipventilator staat tussen de toppen en de lamp, niet gezien, sorry
                            No problemo, doe zo verder!

                            Comment

                            • antwerpsmoker
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2012
                              • 421

                              #59
                              Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                              hahaha geen probleem makker

                              kheb derjuist ng een paar fotokes gepakt!
                              ze groeien echt mooi!

                              SAM_0123.jpgSAM_0126.jpgSAM_0127.jpgSAM_0128.jpgSAM_0124.jpgSAM_0125.jpg

                              laterz

                              Comment

                              • Usernamed
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Feb 2013
                                • 53

                                #60
                                Re: 2de ronde antwerpsmoker!3x dutch blue automatic 1x snow white!

                                Jaja, komt dik in orde

                                Comment

                                Bezig...