Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ziet er netjes uit, hoeveel water om de hoeveel tijd?

    Comment


      #47
      ze zien er zeker en vast goed uit,dat gaat zeker een lekker weedje worden

      ik kijk al uit naar de bloemen,gaan mooie lange toppen worden want je plantje is lekker dichtgegroeit...

      grtzzz

      Comment


        #48
        Hey mensen,

        Ik geef 2 keer per dag water.
        1 keer wanneer de lamp uit gaat, sproei ik meteen de dames lekker nat.
        1 keer wanneer de lamp aan gaat, sproei de grond niet drijfnat maar gewoon weer zwart ipv bruin.

        Ik meng het water nu sinds de bloei met een minimale hoeveelheid voeding.
        (25 ml per 5 liter water, B-cuzz aarde voeding.)

        Ik vind wel dat ik slecht ben ingelicht in de growshop betreffende de voeding, ik lees in meerdere verslagen dat er veel meer aan voeding wordt gebruikt.

        Fijn dat ik zoveel leer van jullie allemaal, het zou jammer zijn als het nu fout gaat na al deze aandacht en moeite.

        Comment


          #49
          Mooie plantjes heb je daar!!! Zien er stralend uit!!
          Opletten dat je ze niet teveel water geeft hoor ! 2 maal per dag is volgens mij wat te veel... Je geeft ze ook best niet allemaal te gelijk water enkel diegene die droger beginnen staan. In 't begin elke plant ong. 200ml per 2 dagen. Naargelang ze beter beginnen bloeien kun je wat vermeerderen. Ik heb mezelf een tensiometer aangeschaft (+-10€ id growshop) Zo kun je van elke plant apart meten hoe vochtig/droog ze staat en wateren indien nodig!
          En nog even over voeding... Vanaf de 2de/3de week mocht je al lichtjes groeivoeding beginnen geven en zo opbouwen. Vanaf ze beginnen bloeien kun je PK13-14 toevoegen en dan eventueel nog topbooster. Die laatste is wat duurder maar gewone bloeivoeding (pk13-14) kost mss 10€ vr een liter en die zou ik je zeker aanraden!!
          Hopelijk heb je hier iets aan!

          Grtz Boln
          Last edited by MrGreenfinger; 25 December 2008, 01:38.

          Comment


            #50
            Update foto's 31-12-2008

            Hey mensen die dit lezen!

            Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!

            Hoogstwaarschijlijk is jullie thc- en alcohol- gehalte in jullie bloed zo hoog dat jullie nu nog voor pampus liggen.

            Toch wil ik jullie confronteren met mijn nieuwe foto's.
            Attached Files

            Comment


              #51
              Allereerst heb ik 2 plantjes waarvan ik niet zeker ben dat ze 100% vrouwelijk zijn.
              Zie foto 1 & 3.

              Verder heb ik onderin de bakken bij meerdere plantjes gele of verdorde bladeren, komt hoogstwaarschijnlijk doordat ik ietwat teveel water met voeding gaf.
              Zie foto 4 & 5.

              Mengverhouding was wel goed, kgaf alleen 2 keer per dag dit mengsel.
              Ik wil ze nu voort wanneer de lamp uitgaat nat sproeien met vers water PH 6.
              Als lamp aan gaat ga ik water met voeding geven.

              Comment


                #52
                Help!!!

                Mensen ik heb jullie adviezen nodig.

                Mijn bladeren zoals eerder gezegd beginnen onderin af te sterfen.
                Growshop was vanwege de feestdagen dicht dus ben ik bij de bouwmarkt een middeltje tegen gele bladeren gaan halen met extra ijzer erin.

                Tevens heb ik toen de lampen uit gingen vandaag de planten bespoten met een middel tegen meeldauw, dit middel zou ook de weerstand van de platen verhogen.

                Nu blijkt dat mijn planten van onder af af gaan sterven, geef ik te weinig voeding of de verkeerde?

                In de foto's vind je mijn voeding en de middelen.
                Oja, nog een ding mijn luchtvochtigheid is te laag, maar hier doen ze het al lang heel goed op. Kga volgende week nieuwe bevochtiger halen, adviezen zijn welkom.

                Hoe red ik ze, zou nu jammer van de moeite zijn.
                Attached Files

                Comment


                  #53
                  ik denk dat da vooral komt omdat ze geen licht nemeer krijgen.

                  en de bovenste delen gaan met het voedsel gaan lopen omdat die moeten groeien.

                  ik denk dat dat niet zo erg is . bij de wilde bomen in de natuur gebeurd dit ook .
                  want als ge het plantje in zijn geheel bekijkt zien ze er perfect uit.

                  (zolang het maar de onderste rij blijft)

                  Greetz
                  Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                  Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                  sigpic

                  Comment


                    #54
                    Bedankt voor je reactie, stelt me al heel wat met rust.
                    Kvond het ook al vreemd, omdat alles er zo goed bij staat bovenin.

                    FF goed in de gaten houden en wanneer het erger wordt, meteen inrgijpen.

                    Comment


                      #55
                      ja als ik die groepfoto's zie staan ze er gewoon perfect bij

                      neem nu deze foto:
                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f84/dikke-plant-t2777/page3.html

                      bij die grote planten vangen de onderste blaadjes ook nog licht op . maar bij u staat ze heel mooi bossig.

                      Greetz
                      Last edited by PITcrew; 3 January 2009, 19:45.
                      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                      sigpic

                      Comment


                        #56
                        hoije kan gaan knallen hoorik ga zelf proberen 2x50 planten onder 6x600w te kweken spannend hoorsucces

                        Comment


                          #57
                          Om te beginnen mooie kweekje mijn groene broeder. Hou wel van een white widowtje. Nu dat je onderste blaadjes wat geel bruin en dan afsterven is helemaal niet erg maar dan alleen maar je onderste blaadjes he. Nu naarmate ze gaan bloeien zal dat met de andere blaadjes ook wel het geval worden. White widow is daar nu eenmaal teer aan. kan te weinig lucht of licht zijn of gewoon het plantje dat ze afstoot. nu als je andere blaadjes ook ziet verkleuren dan zou ik wel nog eens een foto nemen om het wat beter te zien dan. Maar voor de rest maatje veel succes en goe bezig he op naar de oogst zou ik zeggen.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
                            Om te beginnen mooie kweekje mijn groene broeder. Hou wel van een white widowtje. Nu dat je onderste blaadjes wat geel bruin en dan afsterven is helemaal niet erg maar dan alleen maar je onderste blaadjes he. Nu naarmate ze gaan bloeien zal dat met de andere blaadjes ook wel het geval worden. White widow is daar nu eenmaal teer aan. kan te weinig lucht of licht zijn of gewoon het plantje dat ze afstoot. nu als je andere blaadjes ook ziet verkleuren dan zou ik wel nog eens een foto nemen om het wat beter te zien dan. Maar voor de rest maatje veel succes en goe bezig he op naar de oogst zou ik zeggen.
                            Bedankt voor je reactie allereerst, bij deze weer enkele foto's van de dames. Zoals je op foto 1 ziet ogen ze echt megasterk en mooi. Toch zie je op de volgende foto's enkele gele bladpunten (daar begint het).
                            Snel een PH/EC- meter halen, meteen ook een goede bevochtiger, ze moeten het eind halen!!!
                            Attached Files

                            Comment


                              #59
                              Hey man dat ziet er prima uit! Als ik jou was zou ik wel bloeivoeding uit de growshop halen, dat hebben ze straks wel nodig. Denk niet dat die voeding heel geschikt is. (die pokon en die ernaast) Verder gaat het lekker!

                              Greetzz!
                              Last edited by ijscoman1; 5 January 2009, 14:46.

                              Comment


                                #60
                                ziet er goed uit smoking,mooie groene plantjes...

                                ze zullen het einde zeker wel halen hoor,onze plantjes kunnen wel tegen een stootje...

                                veel succes verder met je kweek!

                                grtzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X