Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Bedankt voor jullie reacties, morgen ff bloeivoeding halen.
    Kdacht zelf aan pk 13/14 en een topbooster, gelezen hier ergens op het forum.

    Zal een dezer dagen weer eens wat pic's schieten.

    Groeten!!!

    Comment


      #62
      Update

      Hey people!

      Dames zijn even ziekjes geweest. Doordat ik van iemand het advies kreeg minder water te geven ben ik dat gaan doen.
      Kom ik na mijn werk thuis, hangen ze op half elf. Vervolgens ben ik naar growshop gegaan die vertelde me dat ik als eerste mijn water niet moet afzuren.

      Ik heb tevens b'cuzz aarde voeding A + B, en ik heb een bloeibooster meegenomen.

      Heeft er iemand ervaring met een mistmaker (drijvende ring), deze heb ik 1 gekocht, maar teruggebracht. Werkt niet volgens mijn mening, emmers werkt ook niet echt, natte handdoeken ook niet. Ik moet wel zeggen dat mijn tent op de zolder staat. Ik denk er nu aan een bevochtiger bij de its te kopen:

      http://www.itsonline.nl/winkel/produ...CHTBEVOCHTIGER

      Deze hangt gewoon meteen mijn hele tent vol mist als het moet, zonder ventilator en gespetter.
      Attached Files

      Comment


        #63
        Zoals je ziet zijn ze nog niet geheel genezen, goed dat jullie ze gisteren niet hebben gezien!

        Comment


          #64
          als ze zo zijn gaan hangen door te weinig watergeven kan dit geen kwaad,nu weet je toch al zeker dat je wortels het water goed opnemen...

          probeer een bepaalde hoeveelheid af te gieten en als ze dan nog slap komen te hangen de dag nadien weer wat meer tot de planten niet meer gaan hangen en zal de zuigkracht van je grond ongeveer wel tussen de 50 en 80mbar staan! en dat is perfect...

          grtzz

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
            als ze zo zijn gaan hangen door te weinig watergeven kan dit geen kwaad,nu weet je toch al zeker dat je wortels het water goed opnemen...

            probeer een bepaalde hoeveelheid af te gieten en als ze dan nog slap komen te hangen de dag nadien weer wat meer tot de planten niet meer gaan hangen en zal de zuigkracht van je grond ongeveer wel tussen de 50 en 80mbar staan! en dat is perfect...

            grtzz
            Fanks kerel, gaan we proberen.
            Goede tip weer!

            Comment


              #66
              ooh die zijn mooi klein en compact
              keep it up

              dat gele blad wat je hebt is normaal je begint in een fase te komen dat de oudste bladeren zn voeding eruit gaan zuigen voor je toppen

              Comment


                #67
                Hey Smokin', ik gebruik ook een mistmaker en bevalt juist prima. Ik haal daarmee een lv van 65-70% Als je deze in een bak met water tussen je planten zet, stijgt die damp lekker tussen je planten door. Je moet niet de kleinste hebben, wat groter is aan te raden.

                Waarom beviel deze jou niet?

                Greetzz

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1 View Post
                  Hey Smokin', ik gebruik ook een mistmaker en bevalt juist prima. Ik haal daarmee een lv van 65-70% Als je deze in een bak met water tussen je planten zet, stijgt die damp lekker tussen je planten door. Je moet niet de kleinste hebben, wat groter is aan te raden.

                  Waarom beviel deze jou niet?

                  Greetzz
                  Ik zag eerst een groter type in werking bij de Praxis, maar ik dacht niet dat die 70% RV zou bereiken. Vervolgens kom ik in de growshop en adviseert die man me een nog kleiner type. Zou meer als voldoende zijn om zelfs ?"boven de 100%"? te komen. Goed, toch gekocht. Ik vind een nadeel dat hij zo spettert, en mijn RV steeg maximaal 10%. Kmoet ook zeggen dat ik hem te duur betaald heb, dat was ook een reden dat ik hem niet meer wilde. Mooi centjes terug gehad.

                  Heb inmiddels de Princess binnen, maar zit nog met een probleem.
                  Ik wil eens weten hoe jullie je vochtigheid meten, want zonder zwenker stoom ik het wel tegen de 100% vermoedelijk. Echter met zwenkvantilator waait mijn mist teveel, had ik ook al met die mistmaker.

                  Wat is nu een ideale opstelling qua luchtbevochtiging en zwenker?
                  Of meet ik op een andere manier/plaats?

                  Nu roken!!!

                  Comment


                    #69
                    Dat hij spettert, dat klopt inderdaad. In de growshop hadden ze er een bakje overheen staan zodat het water er niet uitkwam. Ik weet niet of er verschil is tussen bepaalde merken. Maakt niet uit, je luchtbevochtiger zal je vast wel bevallen Ik vind je planten er trouwens netjes uitzien! Gaat vast goedkomen met je bladeren.

                    Greetzz

                    Comment


                      #70
                      Dank je ijscoman, voor je reactie. Ik ben zeer benieuwd, heb nog nooit een zelf gekweekt wietje gerookt. Het mooie is, vind ik, dat het kwetsbare plantjes zijn die meteen uiten wat ze teveel of te weinig hebben. Tegelijkertijd zijn het ook mega- sterke plantjes want ze zijn niet kappot te krijgen!!!

                      Comment


                        #71
                        ik vind dat ze er wel nog mooie en compact uitzien. Nu wij gebruiken ook een stoommachine die je kan regelen en wij hebben gezet dat we ongeveer een 70% hebben in het donker en 55% a 65% hebben met het licht aan en das zat bij groeiende planten.

                        Om onze stoom te laten rondgaan in de gehele kamer hebben wij een computerventilator onder de lamp gehangen. Zo kan de lamp lager hangen en wordt de vochtigheid in de gehele kamer rondgestuurd en is dan overal gelijk. zie foto
                        Attached Files

                        Comment


                          #72
                          Update

                          hey mensen,

                          Bij deze weer een update van mijn dames. Zoals te zien is doen ze het nog goed, ze heben wel veeeel dorst elke dag. Tref ze regelmatig aan met hangende bladeren, dus ben al meer water aan het geven. Niet meer ineens maar vaker. Foto 1 is een dame met zeer gele bladeren, beginnend onderin. Ik denk een voedingstekort???.
                          Attached Files

                          Comment


                            #73
                            ze zien er zeker goed uit !

                            Comment


                              #74
                              wil iemand mij mss mijn vragen beandwoorden aub http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tos-t3125.html

                              Comment


                                #75
                                Update

                                Beste mensen,

                                Tis al weer ff geleden, eb weer veel gebeurd. Het gaat niet top met mijn dames. 4 planten staan nu 2 weken in de bloei, 2 staan 3 weken in de bloei. Ik ben er achter wat mijn probleem is. Zoals je ziet zijn de onderste bladeren geel, in eerste instantie dacht ik: een magnesium tekort! Zoals ik ook overla lees moet je om een magnesiumtekort te kunnen vaststellen zeker zijn dat andere omstandigheden goed zijn. Ajjj, mijn luchtvochtigheid was te min. Nieuw apparaat gekocht, beetje goochelen met opstelling. Uiteindelijk oplossing gevonden: Doordat luchtvochtigheid te laag is neemt de plant minder voedingsstoffen op en dus ook te weinig magnesium.
                                Wat een wijsheid! Echter heeft deze bevochtiger het begeven en krijg ik zaterdag de nieuwe. Ik denk nu dat door het geklooi met de dames de opbrengst en kwaliteit achteruit gaat. Wat vinden jullie er van, beetje schraal? Weinig toppen? Kan het nog zijn dat het zich hersteld? Ik zie planten op deze site die vele mate groter zijn.
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X