Mo ham Ram Sweed seeds...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Biggrower
    Retired
    • Dec 2008
    • 73

    #1

    Mo ham Ram Sweed seeds...

    Korting op 420shop
    Wat info =

    Mo ham-ram

    Hombox xl, 600w adjusted wing
    Pot 11L (10x), pot 6,5L (4x)
    BAT-mix ,volledige voedingslijn van plagron..
    10 dagen groei onder 250 hpi

    23dec : Begin 5de week bloei (eerste topvorming)
    in totaal z'n m'n wijfies 50 dagen oud (10dagen 24/24)+(40dagen 12/12)

    deze pic. zijn getrokken op 19dec:

    Volledig:




    beetje dichter :





    Kleine close-up:



    Nu heel wa dichter :



    Hopelijk zien jullie de foto's nu ...

    Indien je nog vragen en/of opmerkingen hebt....laat u maar gaan

    Mvgr Biggrower
    Attached Files
    Last edited by Biggrower; 22 December 2008, 07:55.
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Ik zie echter maar 1 foto, terwijl er toch 3 horen te staan denk ik?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • Biggrower
      Retired
      • Dec 2008
      • 73

      #3
      ik kan ze allen zien nochthans...

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Vreemd?

        Ik zie:

        deze pic. zijn getrokken op 19dec:

        Volledig:



        beetje dichter :



        Kleine close-up:


        Nu heel wa dichter :
        -> hier staat wel een plaatje<-
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • Vdb
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 368

          #5
          ik zie ook maar de laatste, een mooie blonde.

          Comment

          • Biggrower
            Retired
            • Dec 2008
            • 73

            #6
            zal eens zien....

            Comment

            • PITcrew
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Dec 2008
              • 378

              #7
              amai massa mooie plantjes . en mini jungle.


              groeien die beter als ze op24/24 staan?
              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

              sigpic

              Comment

              • groeienmoetenze
                Retired
                • Dec 2008
                • 36

                #8
                Lekker vol die plantjes van jou gaat veel snoepgoed van komen.

                Comment

                • Creezr
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 237

                  #9
                  Prachtige witte topjes
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment

                  • Biggrower
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 73

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew
                    amai massa mooie plantjes . en mini jungle.


                    groeien die beter als ze op24/24 staan?

                    idd, dit heb ik gelezen in een artikel van "soft-secrets" (gratis te verkrijgen bij GS ALIEN!).
                    Het zou 10-20% meerwaarde geven bij het einde van het rit

                    Mercitjes voor jullie reactie's !!

                    Comment

                    • nicky
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Nov 2008
                      • 47

                      #11
                      Werk dat bij elke plant of enkel bij uwe soort die 24/24

                      Comment

                      • Biggrower
                        Retired
                        • Dec 2008
                        • 73

                        #12
                        Elke plant, maar bij de ene meer of de andere hé...
                        Welke juist, wat ?!? Geen idee.
                        Last edited by westport; 28 March 2009, 00:36.

                        Comment

                        • PITcrew
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2008
                          • 378

                          #13
                          ik ga de mijne vandaag ook op 24/24 hierdoor hoop ik dat ze wat sneller groeien zodat ik ze sneller in bloei kan zetten


                          btw: Hoelang moeten uw plantjes nog bloeien?


                          Greetz
                          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                          sigpic

                          Comment

                          • Biggrower
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 73

                            #14
                            Volgens m'n schema : Nog 29 dagen, 4w.

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #15
                              Sommige beweren dat planten een paar uur rust nodig hebben. Vroeger liet ik mijn tl'en ook 24/24 branden en die groeiden toch ook behoorlijk hard.

                              Comment

                              Bezig...