Mo ham Ram Sweed seeds...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • redstar
    Stoner
    Member
    • Dec 2008
    • 21

    #31
    deze meiden blaken van gezondheid, mooi
    en nu lekker zwellen

    Comment

    • PITcrew
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Dec 2008
      • 378

      #32
      topjes zijn mooi ; nu hopen dat ze nog dik uit zetten .

      niks op aan temerken aan uw plantjes. perfect.

      Greetz
      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

      sigpic

      Comment

      • Biggrower
        Retired
        • Dec 2008
        • 73

        #33
        @markstar : Ben overtuigt dat het deze zaden zijn,alles verloopt volgens schema.
        Wat info over het soortje;
        Our personal homage to the father of STS without which our female varieties would not exist and of course we are very grateful to him, and for this reason we have dedicated to him an exceptional plant.
        This genetic variation is based on the selection of White widow which we have crossed with our sweet selection of S.A.D S1. White Widow gives a fresh, floral, fruity touch to the sweet musk of our SAD. The result is an ideal plant, bursting with flavour of Indian predominance. It has spectacular production of resin crystals and a strong and lasting effect. It blooms quickly, easy to cultivate and it has an exquisite aroma.
        Indian /Sativa: 85%-15%
        Production: Medium-High
        Interior Blooming: 8 weeks
        Exterior Blooming: End of September
        THC: 18-21% CBD: 1,4% CBN: 0,6%

        Comment

        • PITcrew
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Dec 2008
          • 378

          #34
          mooi thc gehalte zou ik zeggen 18-21%
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment

          • Vdb
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 368

            #35
            Das het betere werk, ziet er wreed lekker uit.

            Comment

            • Wierie Wierie
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 848

              #36
              Zo het zijn echt mooie planten hoor
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment

              • Biggrower
                Retired
                • Dec 2008
                • 73

                #37
                Thanks
                Morgenavond rond 20u terug Nieuwe Fotoupdate...

                Grtjes Biggrower

                Comment

                • DaZeD
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 466

                  #38
                  Wow!
                  Zo mooi!
                  Overal gelijke topjes en mooie volle groene bladeren, enorm schoon om te zien!
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment

                  • Biggrower
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 73

                    #39
                    Na een tussenkomst, hier me update : 7st WEEKbloei

                    Heb problemen gehad, 5 nachten hebben ze afgezien.
                    Ik kreeg het niet hoger of 10°, M'n verwarming sloeg tielt en is stuk !!! pfff...
                    Daardoor zijn er enkele (3st) met paarse blaadjes...
                    Zie hier m'n resultaat:

                    Bovenaanzicht:




                    Zijaanzicht:



                    Zijaanzicht, dichter...:




                    Top :



                    Indien er nog vragen en/of opmerkingen zijn,
                    Laat ze allen maar afkomen....
                    Ik antwoord met veel plezier !

                    Smoking GRTZ Biggrower
                    Attached Files

                    Comment

                    • PITcrew
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2008
                      • 378

                      #40
                      topjes beginnen al mooi bruin te worden!!

                      echt mooie plantjes

                      Greetz
                      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                      sigpic

                      Comment

                      • DaZeD
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 466

                        #41
                        Ik heb een vraag; Heb je die nu vanaf zaadje constant op 24/24 gezet?
                        Zo ja, ontwikkelen ze dan ook wortels en zo?
                        Omdat ik gelezen had dat een donker periode essentieel is voor de ontwikkeling van een wortelstelsel.
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                        Comment

                        • Biggrower
                          Retired
                          • Dec 2008
                          • 73

                          #42
                          Ik zet ze vanaf zaailing op 24/24...
                          Zowel met licht aan/uit ontwikkelen de wortels, zolang deze maar
                          niet blootgesteld zijn aan licht want daar houden ze niet van!
                          Om me wortels te stimuleren(vanaf hij verpot is, ingewaterde pot) geef ik 3 à 5 dagen geen water, daardoor krijg je een explosie (eigen ervaring) qua wortels..
                          Dan met de eerst volgende bewatering geef ik Piranha...
                          PAS OP tijdens hun uitdroging moet je wel zien dat ze hun kopje niet leggen..
                          Hoe bezie ik dit ? door veel te gaan kijken en eens een tikje op hun kop te geven, als ze gelijk een grassprietje terug recht springen zijn ze nog ok..

                          nog vragen ? stel ze maar

                          Comment

                          • DaZeD
                            Gandhi Ganjamaster
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 466

                            #43
                            Ok, thx!
                            Dus eigenlijk is een donker periode tijdens de groei overbodig.
                            Bedankt voor het advies, ik ga het de volgende ronde zeker eens proberen!
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment

                            • Biggrower
                              Retired
                              • Dec 2008
                              • 73

                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD
                              ik ga het de volgende ronde zeker eens proberen!
                              Laat je me nog weten wat uw opinie hierover is ?
                              Grtz

                              Comment

                              • DaZeD
                                Gandhi Ganjamaster
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 466

                                #45
                                Wel, ik heb nu al een week 11 zaadjes onder de Propagator staan, die stonden op 18/6, waarvan er 3 een beetje achter waren, en 1 van die 3 begint nog maar net wat blaadjes aan te maken, maar aangezien ze toch nog wortels blijven ontwikkelen heb ik ze ook maar op 24/24 gezet.

                                Dus over een week of twee zal ik ongeveer wel het resultaat zien, als ik het niet vergeten ben - (ben nogal vergeetachtig ) - zal ik je op de hoogte houden!
                                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                                Comment

                                Bezig...