Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Black Domina en wat kruisingen met ww ds120 1x600w
Re: Black Domina en wat kruisingen met ww ds120 1x600w
Zit te twijfelen of ik de dames nog zal gaan dieven , het zal iig weer wat extra ruimte opleveren . Zal vanavond weer is wat plaatjes proberen te schieten
Ga nu 2e week bloei in zit erg te twijfelen of ik er al niet te laat mee ben [ dieven ] . Wil de dames niet laten schrikken ofzo geen zin in ballen zegmaar
Heb besloten er maar niet al teveel aan te doen ! Word toch nog spannend mocht het wel echt zomer gaan worden met temp , en de dames hebben toch aardig de ruimte nu rondom pot . Tot nu toe nog geen zaadje gevonden vanuit weckpotten en wil ik graag zo houden
Je hebt een beetje hetzelfde probleem als wat ik had, teveel bladeren die het licht van de toppen wegnemen.
Je zou wat bladeren naar beneden kunnen drukken, zodat de topjes bloot komen te liggen, maar het blad komt vanzelf weer omhoog.
Blad verwijderen is ook een optie.
Bij mij zat het vele blad in de strain en in de combi lange voorgroei en croppen.
Bij jou is het eigenlijk teveel planten.
Volgende ronde zou ik proberen er wat minder zetten.
Ze zijn wel belachelijk gezond, mooi en hebben zin aan de bloei.
Wil volgende week even kijken hoe het ervoor staat qua ruimte en desnoods met een schaar de dames een beetje bijwerken Ik moet volgende ronde weer gelijk 12/12 doen , want word ook qua hoogte krap aan nu hehe de lamp zit op 7 cm na tegen het dak dus de toppen motten ook weer niet al te gek gaan zwellen of proberen te buigen . Thanx for reply,s weer
Comment