Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

    Moooiiii ! !! Mooie tuin ook trouwens!
    Dik Klote dat ongewenste gasten dat ook vinden.
    waarom je beveiliging niet naast het alarm er ook een poederbrandblusser aan te koppelen??
    Want die komt zeker terug!

    Sterkte!
    Last edited by Nik; 17 September 2013, 10:41.
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

      Als de jeugd gedronken heeft , en de kroeg gaat dicht , hebben ze vaak het lef wel !!!! om je te rippen !!! sterkte cook !!!

      Comment


        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

        Hallo mensen, ik doe even een klein Mainlining update'je. Een heel belangrijke voor de mensen die ook mainlining willen toepassen.
        Ik heb dus 4 planten in mijn tent staan waarvan twee gelukte 8-heads en twee 4-heads.

        Nou, zorg dat je doorgaat met toppen tot de 8-heads want die 4-heads zijn echt heel vervelend.
        Ze lopen wat voor in de groei en hebben als nare eigenschap om heel erg lange zijtakjes aan te maken. Echt strekniveau.
        De 8-heads hebben dit niet. Door die lange zijtakken gaat het Mainlining idee er wel af.
        Anders heb je niet 4 hoofdbuds maar meer 4 autoflowertjes op een stokje.

        Ik ben voor 90% zeker dat ik deze 2 uit mijn tent gooi tenzij iemand nog een goede reden heeft om ze te houden (behalve meer wiet).

        foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3.jpgfoto 4.jpg

        Je kan wel zien hoe erg die zijtakjes strekken. Nou heeft The Purps ook nog eens vrij dunne stengels dus het hangt alle kanten op.
        De meeste zijtakjes zijn ook langer dan de originele stam. 4-heads plantjes vind ik echt een no-go!

        Die 8-heads daarentegen zijn echt prachtig. Als ze met zn 2en in een tent zitten staan ze ook beter zichtbaar op de fotos.


        @roel213
        Ze kunnen inderdaad makkelijk in mijn tuin komen. Dat is een nadeel van mij tuin ja
        We hebben hier nog 4 katten dus een hond erbij word 1 grote chaos! Ik ben zelf ook meer een kattenmens al is een kleien bewakertje wel heeel handig
        Vannacht hoefde ik gelukkig niet mijn bed uit voor het alarm.

        @krasi
        haha tnx, ze is ook echt prachtig. Die mooi paarse toppen! Daar heb ik lang op gewacht.

        @Escargot
        Jij wil ook mainlinen dus jij gaat heel goed mijn eindconclusie aan het einde van mn topic onthouden!!

        @Wietefras
        Dank voor je reactie, daar ben ik blij mee. Ik heb de vorige run ook de 12/12 methode gebruikt. Ik vond het ook een dikke tegenvaller. Ik ben al weer bijna door mij voorraad heen terwijl ik alleen in het weekend blow. Ik heb wel het gevoel dat mainlining die pot weer gaat vullen. Ik heb nog een portie tips voor iedereen die mainlining wil toepassen dus voor jou geld hetzelfde als voor Escargot, hou goed mijn eindcoclusie in de gaten. Als je eerder gaat beginnen zoals Rollup bijvoorbeeld, dan kun je mij altijd tips vragen

        @MWay,
        Vannacht is het alarm niet af gegaan dus ik hoop dat die nog lang wegblijft. Wel merkt die halvezool binnenkort wel dat die een 4weken te vroeg geoogste top heeft meegenomen. Dus ik hoop niet dat die meer gaat halen. Misschien is tegen die tijd mijn plant al aan het drogen.

        @Nik
        bedankt nik! Ben ook blij met mn tuin, elke dag weer. Een brandblusser is wel een leuk idee ja, is die meteen helemaal ondergespoten en dan is die goed herkenbaar. Zo'n leuk geintje ga ik denk ik wel toepassen.

        @budha, zoiets had ik ook al bedacht ja. Maar ik weet niet of het nou zaterdag nacht of zondag nacht gebeurd is. We wachten in spanning af, eigenlijk ben ik best gespannen.
        Tnx voor je reactie
        Zo dat was een flinke lap tekst. Ik hoop dat de toekomstig mainliners er wat aan hebben.
        Last edited by Cookaap; 17 September 2013, 16:21.

        Comment


          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

          Damn nasty Cookaap.. Ik heb dat vorig jaar ook gehad maar bij jou is het een knippende ripper bij mij was het gewoon eraf getrokken. Week later stonden ze er weer maar zijn ze gespot door me buurvrouw

          Ze zijn bij mij door 3 tuinen gegaan om er te komen die hebben namelijk geen hek..

          Mag hopen dat ie zich de tering schrikt, helaas is het vast verboden scheermesjes in je toppen te stoppen maar je zou het haast doen Klote rippers ipv dat ze gewoon aanbellen en zeggen dikke plant in uw tuin meneer mogen we straks een toppie als u geoogst heeft...
          Baco's paarse ronde = done

          Baco's eerste keer binnen =
          done

          Comment


            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

            Idd Bacos, erg vervelend is dat. Van mij mogen ze zo een lekker topje hebben als je maar niet jat, daar kan ik slecht tegen.
            Ik ben zeker wel in staan om ripper letsel te bezorgen, ze moeten van andermans spul afblijven in andermans tuin.

            Dit is wel een echte tegenhanger van een prachtige buitenplant!

            Comment


              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

              Boh das kut van je buitenplant kleine ratten.Tent word ook goed gevuld. Denk dat ik ook een tent ga halen.Alleen weet ik nog niet welke 1,20 of 1,50 mtr.

              Comment


                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                MacGyver in de bocht... haha Geweldig dat draadje met alarm. Net een boobytrap uit de film
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                Comment


                  Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                  Ohw ik ken die dingen, die maken een kolere herrie.

                  Nou ik hoop maar dat je hem niet nodig hebt. (of een hond toevallig net jouw erf oploopt)
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                    Die Main lining ziet er echt super uit. Ik volg je post al en hele tijd. Zeker iets voor in de toekomst te doen! Veel uit geleerd!

                    Wel jammer van die rippers! Kan je geen lamp gebruiken met bewegingsdetector erbij? Veel licht doet ook veel(bij inbrekers toch ) Of wat schrikdraad...
                    -

                    Comment


                      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                      Yoo mannen,

                      Ik heb 2 Purps uit de tent gegooid en nu staan er 2 lekkere mainlined dames.
                      De 400w heb ik er weer ingehangen want ik merkte dat ze erg gingen strekken met de 250w erboven. Ik weet niet hoe, de lamp hing gewoon op 20-25cm.
                      De temp is redelijk onder controle te houden.

                      The Purps
                      113.jpg 114.jpg 115.jpg 116.jpg 117.jpg

                      118.jpg 119.jpg 120.jpg 121.jpg 122.jpgRed Escape
                      61.jpg 62.jpg 63.jpg 64.jpg

                      65.jpg 66.jpg 67.jpg

                      Ze staat er natuurlijk prachtig bij. Het alarm is gelukkig nog niet afgegaan dus ik vermoed dat de ripper genoeg heeft aan zn top.
                      Wel knijp ik m voor zaterdag nacht.


                      @Gizmo 30, Een tent zal niet veel verschillen van een kast hoor. Het word nog steeds even warm

                      @Rollup, Tsja ik doe zoveel als maar kan om rippers tegen te gaan. Al moet het ergens ophouden

                      @Escargot, nou ik heb m wel op net-iets-onder-de-heup lengte gehangen voor katten en honden. Er heeft hier wel eens een onbekende hond in de tuin lopen banjeren.

                      @Lovis, Dat is een leuke comment man. Ik ga het zeker ook nog eens doen om alles in 1x vlekkeloos te laten gebeuren. Ik ben volgens mij de eerste op JD die mainlining toepast.
                      Eerst dus ervaring opdoen en achteraf kan ik jullie tips geven en tips uitwisselen


                      Cookaap

                      Comment


                        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                        jammer van die rippers

                        verders staat het er wel mooi bij man! beste bomen geworden! doe zo voort he!

                        greetzz

                        Comment


                          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                          Ik ken me zelf , ik had een slecht weekend , sliep echt niet !!!!en zover jou kennende , heb jij dat ook !!! dan gierd de adrenaline door mijn pens ! rook ik 1 peuk ! slaap ik nooooit weer !!! sterkte vent , dit weekend ! grtz Budha

                          Comment


                            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                            Gaat prima zo met je projectje zelfs met die 2x 8 heads krijg je je tent al goed gevuld straks zo te zien. Hopelijk houdt je het rustig dit weekend bij je red en escaped hij aan een nieuwe rip ronde
                            Baco's paarse ronde = done

                            Baco's eerste keer binnen =
                            done

                            Comment


                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X